Citat:
Haha, läs min senaste editering så förstår du nog mer hur jag tänker kring det med amfetaminfribasen.
Det andra har jag dock helt rätt i; att sulfatformen (rätt gjord) alltid är renare (och därmed bättre enligt min mening i alla fall). Men nu är det ju så att jag, i brist på möjlighet att IV:a roligare droger, har suttit och druckit öl och cider framför flashback i sådär 3-4 dagar konstant nu så det kan hända att jag tar i lite väl ibland, förlåt!
Acetonrening är något jobbigare än att hälla aceton på amfetaminet och låta dunsta, enklast möjliga sätt är att hälla på acetonet, blanda runt noga och väl för att sedan ta en pump man aldrig vill använda igen för att separera acetonet, sedan låta torka en stund till innan vägning. Kör på, tänk dock på att inte allt skit som amfetamin kan bankas med är acetonlösligt utan mycket (dextro osv) är vattenlösligt vilket betyder att man i princip aldrig kommer få reda på den riktiga renheten på detta sätt.
Det andra har jag dock helt rätt i; att sulfatformen (rätt gjord) alltid är renare (och därmed bättre enligt min mening i alla fall). Men nu är det ju så att jag, i brist på möjlighet att IV:a roligare droger, har suttit och druckit öl och cider framför flashback i sådär 3-4 dagar konstant nu så det kan hända att jag tar i lite väl ibland, förlåt!

Acetonrening är något jobbigare än att hälla aceton på amfetaminet och låta dunsta, enklast möjliga sätt är att hälla på acetonet, blanda runt noga och väl för att sedan ta en pump man aldrig vill använda igen för att separera acetonet, sedan låta torka en stund till innan vägning. Kör på, tänk dock på att inte allt skit som amfetamin kan bankas med är acetonlösligt utan mycket (dextro osv) är vattenlösligt vilket betyder att man i princip aldrig kommer få reda på den riktiga renheten på detta sätt.
Jaja, amfetaminsulfat efter tillverkning är renare än pastan, det har du rätt i. Men hur ofta får man tag på korrekt gjord amfetaminsulfat som inte har varit några led? Och den som säger "jag känner han som tillverkar det" kan gå o hänga sig, haha

Vet inte om detta stämmer, men enligt mig, så har pasta form i regel högre renhet än sulfat. Då jag kan tänka mig att pasta formen inte är lika lätt att banka ut med andra substanser, till skillnad från sulfat, då det är pulver.
Sen så finns det ju fake pasta, det jag kallar för klettjack. Och så finns det äkta tjack pasta. Fakepastan är blandat med vatten eller nånting, vettefan alltså o blir till pulver på mindre än 30min.
Riktigt pasta kommer ha den där formen. Visst fan kan du torka den om den är lite blöt, men den kommer aldrig att bli till pulverform igen. Jaja, du kan hacka det fint osv, men med pulver menar jag riktigt pulver, inga klumpar osv.
Tjack är ju olösligt i aceton. Finns fler saker som är det också, men varför skulle inte detta funka.
0,1tjack i en sked, i med lite aceton, kanske halva matskeden. rör runt lite i några sekunder, för att sedan hälla bort acetonet försiktigt i slasken typ. Då ser man ju hur mycket av klumpen man la i som finns kvar..