2014-01-02, 19:17
Medlem
ambigues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
De ser nästan ut som de jag hade här i dagarna:
https://anonfiles.com/file/ba28f6c8b...c0552d417defec och de va ett av de bästa tjacket jag nånsins har använt, sved nåt så jävulskt i näsan dock. Färgen har ingenting med kvallen att göra.

De är fritt fram att snorta de!

Citat:
Ursprungligen postat av dimitritabal
bara du kan bedöma detta tjack, är ruset lugnt och jämt eller stissigt ? är det ett potent tjack?
du kan ju köra en acetone tvätt.

Såå... det blir till att prova helt enkelt? Haha är lite nervös.

Edit; Det är lite... blött, går knappast att göra linor av det, går att klumpa ihop med fingrarna.
Så... torka? Hur?
Senast redigerad av ambigue 2014-01-02 kl. 19:30.
Citera
2014-01-02, 19:24
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ambigue
kör det i en rövpanna du blir inte besviken , sen kan du fyll på tjack med linor.
Citera
2014-01-02, 19:32
Medlem
dimitritabals avatar
Att få tjack i sig (400-500mg) varje eller varannan vecka anses som ett missbruk eller bara ett bruk ?
Citera
2014-01-02, 19:33
Medlem
james jays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimitritabal
Att få tjack i sig (400-500mg) varje eller varannan vecka anses som ett missbruk eller bara ett bruk ?

Skulle inte se detta som ett missbruk iaf.
Citera
2014-01-02, 20:02
Medlem
Jaggermeisters avatar
Amfetamin Batch#2 från MissLips kom idag. Ska prova ett skott strax. Ingen aning ang mängd då jag aldrig väger min a doser. Jag vet i volym hur mycket jag ska ha på ett ungefär.
Citera
2014-01-02, 20:22
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Amfetamin Batch#2 från MissLips kom idag. Ska prova ett skott strax. Ingen aning ang mängd då jag aldrig väger min a doser. Jag vet i volym hur mycket jag ska ha på ett ungefär.
1ml kryddmått = ca 300-400mg tjack
Citera
2014-01-02, 20:57
Medlem
dimitritabals avatar
från swe_lease profil :
Citat:
i början av februari kommer det att komma in samma fina torra och en ny 72-75% pasta
Citera
2014-01-02, 21:06
Medlem
Citat:

Edit; Det är lite... blött, går knappast att göra linor av det, går att klumpa ihop med fingrarna.
Så... torka? Hur?

Ser helt okej ut, det är rätt ofta lite blött, kallas putty eller paste.

Är det oljigt så är det antagligen färskt, ditt ser inte färskt ut eftersom oljan håller samman amfetaminet, den härsknar bort på 1-2 veckor. Amfetamin är dock en väldigt tålig molekyl så bara du inte låter det ligga framför datorfläkten typ så håller det sig hur länge som helst.

Optimalt är annars är svalt, mörkt, och torrt. Eller i frysen om du är noga med att det inte blir blött(Använd burkar och flera zippys.).
Citera
2014-01-02, 21:13
Medlem
ambigues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zi
Ser helt okej ut, det är rätt ofta lite blött, kallas putty eller paste.

Är det oljigt så är det antagligen färskt, ditt ser inte färskt ut eftersom oljan håller samman amfetaminet, den härsknar bort på 1-2 veckor. Amfetamin är dock en väldigt tålig molekyl så bara du inte låter det ligga framför datorfläkten typ så håller det sig hur länge som helst.

Optimalt är annars är svalt, mörkt, och torrt. Eller i frysen om du är noga med att det inte blir blött(Använd burkar och flera zippys.).

Men hur kan jag torka det snabbt då? Vill ju kunna göra linor? Är bara 1g, har inte tänkt att det ska hålla i evigheter
Citera
2014-01-02, 21:22
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Men hur kan jag torka det snabbt då? Vill ju kunna göra linor? Är bara 1g, har inte tänkt att det ska hålla i evigheter

Hacka upp det och sprid ut på lämplig yta, det bör torka rätt snabbt.
Citera
2014-01-02, 21:38
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
det bästa sättet för att torka klett oljigt tjack är aceton tvätt, det ska förvandlas i ett tort fint pullver !
Citera
2014-01-02, 21:39
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
När jag får klet/halvklet så brukar jag lägga ut de utspritt på en tallrik och låta de stå i rumstemperatur.
Om du har någon skrivbordslampa så kan du även rikta den mot tjacket... då brukar de torka snabbt, iaf så de går att snorta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in