2014-02-10, 23:46
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartmarknad
Jag satt och tänkte på en sak sist jag tog tjack så tog jag endast en bomb på kanske 0.1-0.2 vid 23:00 tiden på kvällen, vid 6 på morgonen så hade jag en vilopuls på mellan 100-110 och väldig kraftiga hjärtslag det var så att man kände pulsen vid tinningen, är detta normalt?
Hjärtat slog fort och andningen var långsam så allt kändes helt "osynkat", det var som om man var ute och sprang men inte blev andfådd utan bara högre puls.
Det avtog kanske runt 11 på förmiddagen dagen därpå, finns det något man kan göra för att lindra den typen av "bakrus"?
benso är det bästa sättet
Citera
2014-02-11, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartmarknad
Jag satt och tänkte på en sak sist jag tog tjack så tog jag endast en bomb på kanske 0.1-0.2 vid 23:00 tiden på kvällen, vid 6 på morgonen så hade jag en vilopuls på mellan 100-110 och väldig kraftiga hjärtslag det var så att man kände pulsen vid tinningen, är detta normalt?
Hjärtat slog fort och andningen var långsam så allt kändes helt "osynkat", det var som om man var ute och sprang men inte blev andfådd utan bara högre puls.
Det avtog kanske runt 11 på förmiddagen dagen därpå, finns det något man kan göra för att lindra den typen av "bakrus"?

Det kallas inte bakrus, det kallas takykardi.

Bensodiazepiner kan hjälpa som användaren ovan nämner. Det är inte bra för hjärtat att få arbeta så hårt och kan vara direkt skadligt om det sker för ofta, men ser du till att sköta vitaminintaget samt mineraler, vätska och näring och samtidigt har tillgång till lugnande medel kan du komma undan det ganska väl.
Citera
2014-02-11, 05:23
Medlem
Andra gången på MissL (SR) nu, första gången drack jag en del alkohol, denna gången nykter. Enligt mig var det väldigt obekvämt båda gångerna, på alkohol funkade det ok men utan var det mer pina i kroppen och knappt något skönt alls.
Citera
2014-02-11, 06:43
Medlem
Mattematikens avatar
Hej!

Okej, köpte blom-sten tjack.
Lukta fint, bra form och hårdhet.

Jag och en polare har nu dragit i oss 1 gram tillsammans och fick precis en fruktansvärd huvudvärd.
Tjacket var ej så bra heller, syns t.ex ej på pupiller , ej stressad osv

Kan det vara tjacket som gjort att jag har fått så förbaskat ont i huvudet?
Citera
2014-02-11, 08:41
Medlem
General-snuss avatar
Ni som testat dunsta bort piss för att sedan utvinna tjacket, hur länge tog de o hur gjorde ni?
Citera
2014-02-11, 09:38
Medlem
Kreafts avatar
Behöver er expertis, en bekant har kommit över en relativt stort parti med halvkladdigt-sten tjo. Värt att inhandla en 5a för 1200? Har läst lite om det och verkar vara en helt ok batch. Färgen är lite rosa,brun nästan.

Tackar för alla upplysningar.
Citera
2014-02-11, 09:41
Medlem
Orjisols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kreaft
Behöver er expertis, en bekant har kommit över en relativt stort parti med halvkladdigt-sten tjo. Värt att inhandla en 5a för 1200? Har läst lite om det och verkar vara en helt ok batch. Färgen är lite rosa,brun nästan.

Hade aldrig betalat mer än 1050 för den metan. Sitter man där med kikaren i fönstret sedan.
Citera
2014-02-11, 11:31
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orjisol
Hade aldrig betalat mer än 1050 för den metan. Sitter man där med kikaren i fönstret sedan.
Kreaft sa inte att det var meta, det kan vara vanligt amfetamin
Citera
2014-02-11, 11:38
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:

priset är lite i överkant, dock rimiligt om tjacket ligger på en hög renhet nånting mellan 60% och 70%
Citera
2014-02-11, 11:52
Medlem
siddyslickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General-snus
Ni som testat dunsta bort piss för att sedan utvinna tjacket, hur länge tog de o hur gjorde ni?

Lär ju knappast va rakerforskning
Pissa i en kopp och vänta tills urinet dunstat och du har kvar det goda
Citera
2014-02-11, 11:55
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:

Är det lita rosa men nästan brunt? Hhahaha, förlåt.. Men det är ju inte ens snarlika färger
Citera
2014-02-11, 12:06
Medlem
Kreafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Är det lita rosa men nästan brunt? Hhahaha, förlåt.. Men det är ju inte ens snarlika färger

Ja vad ska man säga, en blandning mellan brunt och rosa, Bärsh aktie fast ändå inte, tänk på att min förklaring är bara vad jag sett än gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in