2014-07-01, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av healthyasfuck
Finner detta ytterst skumt, jag har i mina yngre dagar provat de mesta i drogväg. Numera är jag relativt drogfri med ett bra jobb, sambo osv men har då och då börjat tagit små små doser vaket när det är som mest på jobbet. Dock väldigt sällan max 2-3 gånger i månaden.

Jag vet att det är bra grejor då det är knappens senaste han hade på FS. Det skumma är att jag får
helt olika rus ofta. Ena gången slår det som det ska dvs. jag blir alert social jobbar på som fan musik blir mycket bättre osv. Medans nästa gång blir jag mest som nervös i kroppen och alla de positiva effekterna uteblir i stort sett. Då pratar vi alltid doser i 100-200mg klassen tar aldrig mer och nästan alltid oralt (har tillgång till våg).

Har noll tolerans och har nu suttit på denna tvågrams påse i över en månad. Vad beror detta på? Försöker alltid ta på tom mage också.

Lite jobbigt att behöva "hoppas" på rätt effekt varje gång.

Känner igen mig i att man kan få ett ångestladdat och oroligt rus ibland, vad jag lärt mig är att man då oftast har tagit för lite, dopaminflödet kommer inte riktigt igång utan man hamnar på någon skum nivå där hjärnan inte riktigt kan bestämma sig utan blir orolig, det vill inte riktigt tippa över till välmående. Det är det korta svaret i alla fall.
Senast redigerad av vor.dem.endsieg 2014-07-01 kl. 19:46.
Citera
2014-07-01, 20:41
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Så går det när man slänger i sig ett par gubbar under en natt.

Har du lässvårigheter eller? Jag drog inte båda själv asså! Det var ju jag och några polare! Som mest har jag dragit i mig över en gubbe själv på en natt och då var ändå atn mycket lindrigare än nu!

Citat:
Ursprungligen postat av undergrounduppsala
Har varit med om liknande o då har det varit meta, men då mådde man iallafall bra en stund (24-48h) o sen slog avtändningen in som ett brev på posten..Avtändningen låter ju snarlikt en metaavtändning msåte jag säga..Hoppas du mår bättre snart Nu har jag fint rosa pulver o har varit vaken 3 dygn utan att känna några dåliga vibbar, allt flyter på som de ska,, inte ens svettningar! Helt gudomligt tjack!

Okej för själv så mådde jag kanske bra i cirka åtta timmar typ! Men sedan gick det åt helvete fram tills att jag vaknade vid 13 tiden idag typ! Jag fick dock inte den där kicken som folk verkar få när dom drar i sig meta! Endast tjack kicken! Fast iofs så hade jag e´at två dagar i rad precis innan! Men mina andra vänner som inte Eat hade ju också at lika illa och länge!
Citera
2014-07-01, 21:16
Medlem
Vad är det för tjo som cirkulerar runt Sthlms trakten nu för tiden?
Blev erbjuden att köpa en 5a för 700a, som skulle vara "dunder" men när min polare väl gjorde en lösning så blev hela pumpen typ till vax.

Var nått jävla bomullstjack, eller vad folk kallar det.

Och om man nu inte vill köpa deras skit tjack och ska leta själv. Är det borta vid Medis man ska kolla runt?

På plattan finns bara ladd och varor.

OBS, inge kranfiske eller dylikt.

Bara ute efter lite info, samt vad man ska passa sig för
Citera
2014-07-02, 01:33
Medlem
boilingveinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Blev erbjuden att köpa en 5a för 700a, som skulle vara "dunder" men när min polare väl gjorde en lösning så blev hela pumpen typ till vax.

Och om man nu inte vill köpa deras skit tjack och ska leta själv. Är det borta vid Medis man ska kolla runt?

Det jag fått tag i på senaste tiden är en gulaktigt torr variant som inte löser sig så bra i vatten som den borde, kanske är samma som du beskriver? Smakar och luktar inget vidare. Min känsla är att det blivit svårare att få tag på bra tjo i Stockholm det senaste året, men vem vet, det kanske bara jag som haft otur med kranar? Trots att utbudet verkar dåligt ligger priset fortfarande på samma nivå som det gjort ett tag. 200 kr för en gubbe, aldrig mer, sedan fallande med kvantitet mot 10-12k för ett hekto.

Ska du leta på stan är det Södermalm och eventuellt kring Fridhemsplan (i.o.m sprutbytet på St:Göran) som gäller, dock brukar man få räkna med ett snurra runt ganska länge om man väljer den vägen. Ganska lätt att hitta nån nedgången person som känner någon annan som säljer - detta brukar sedan sluta med att man åker runt i hela södra förorterna..

Egentligen finns det inte så mycket att akta sig för. Det enda ställe jag känt mig lite hotad är plattan , men det är som sagt ingen plats för tjo. Det finns alltid risk att bli blåst på olika sätt. Om säljaren vill att allt ska gå väldigt snabbt öppet ute på stan är det antagligen något lurt, han vill bara ta sig från platsen snabbt innan du upptäcker det.

Problemet med tjackkranar är väl att ingen vettig eller åtminstone lite samlad person vill utvecklas i professionen. De som finns är väldigt oberäkneliga och brukar tyvärr inte bli långvariga.
Citera
2014-07-02, 02:34
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse

Medis om du vill ha tjack. Men passa dig så du inte blir blåst. Lukta o smaka ALLTID innan du ger pengarna, för dom är ÄCKLIGT snabba på att försvinna i rök! Underskatta INTE mina ord nu alltså..

Åk till medis, gå upp från mitten från tunnelbanan, vid björns trädgård. Du lär se en restaurang och en gräsplätt. Dom brukar vara där, precis bakom trappuppgången när du går upp från tunnelbanan.
Citera
2014-07-02, 09:54
Bannlyst
Jag tar 36mg (tror d e 36 iaf) strattera och undrar om det påverkar amfetaminruset negativt. Nån som vet?
Citera
2014-07-02, 15:51
Medlem
Tjena, varit igång några dagar. Satt o lyssna på musik och plötsligt får jag dubbel syn. Har nu blivit vindögd.

Helst vill jag kunna se normalt igen då det blivit rätt jobbigt. Är det att blunda eller någon övning jag kan göra?
Citera
2014-07-02, 15:57
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corruptedweed
Tjena, varit igång några dagar. Satt o lyssna på musik och plötsligt får jag dubbel syn. Har nu blivit vindögd.

Helst vill jag kunna se normalt igen då det blivit rätt jobbigt. Är det att blunda eller någon övning jag kan göra?

Det enda som lär hjälpa är sömn, gissar jag.
Citera
2014-07-02, 15:57
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corruptedweed

Ett tecken på att de är dags att kliva av, inte så konstigt att ögonen blir knas om man stirrat in i skärmen ett par dagar i streck.

Ät en rejäl måltid, hoppa in i duschen och sen släng i dig en näve benso och sov så är allt som de ska när du vaknar. Om du inte har benso och "kan" däcka så är ju ett tips att stäng av datorn och gör något annat... nåt som inte är så ansträngande för ögonen.
Citera
2014-07-02, 16:06
Medlem
Va ifrån skärmen då det hände. Slänger i mig mer mat och duschar som du sa. Somna kommer bli svårt men lägger mig.

Ser skum ut. Förväntade mig allt annat än det.
Citera
2014-07-02, 17:21
Medlem
Loladinens avatar
Vet inte om man får snacka vendors här inne. Men vem tycker ni har bästa tjacket inne just nu på FS?

Kommit lite vendors och hela tiden läser man NY superbatch osv. Inte köpt på över 1-2månader nu.
Citera
2014-07-02, 18:14
Medlem
boilingveinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loladinen
Vet inte om man får snacka vendors här inne. Men vem tycker ni har bästa tjacket inne just nu på FS?

Kommit lite vendors och hela tiden läser man NY superbatch osv. Inte köpt på över 1-2månader nu.
Vad är FS - någon slags shop på TOR? Har försökt leta efter en beskrivning, men inte hittat det. Har bara erfarenhet av att handla IRL. "Spuerbatch", dunder, "riktigt bra" etc. är allt tjack.. det är alltid sjukt starkt ... enligt kranen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in