2013-12-28, 18:12
Medlem
m96mafrs avatar
Hej!

Jag tar amfetamin för välbefinnandet. Det fungerar jättebra och helt utan biverkningar. Jag blir fokuserad och belåten med livet. Någon mer som tycker att det bara är toppen?
Citera
2013-12-28, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m96mafr
Hej!

Jag tar amfetamin för välbefinnandet. Det fungerar jättebra och helt utan biverkningar. Jag blir fokuserad och belåten med livet. Någon mer som tycker att det bara är toppen?

Det är helt okej.
Någonting jag kan tänka mig ta ett fåtal gånger om året absolut men att det är toppen vet jag inte. Avtändningen som medförs efter bara en natt på skiten kan vara horribel.
Citera
2013-12-28, 18:41
Medlem
m96mafrs avatar
Avtändningen tycker jag att den är helt okej. Mår inte så värst dåligt.
Citera
2013-12-28, 18:53
Medlem
Citat:
Avtändningen tycker jag att den är helt okej. Mår inte så värst dåligt.

Kan vi gissa på att du är hög just nu?
Citera
2013-12-28, 20:33
Medlem
davvos avatar
Citat:
Hej!

Hahahaha, ska bli kul att se vad du säger om några år om du fortsätter. Jag tog min första lina år 2000 eller 2001 minns inte exakt, och tyckte som du. Några år senare nu har jag varit med om både det ena och det andra i den svängen och visst finns det droger som fuckar en hårdare men tjacket sliter rätt bra på en och sätter sina spår i personligheten...
Citera
2013-12-29, 05:39
Medlem
ambigues avatar
Kan någon förklara vad som menas med olika batchar? Som när man är inne på SR2 och kollar så har samma vendor två olika, handlar det om olika tillsatser eller liknande?
Citera
2013-12-29, 09:38
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ambigue
Kan någon förklara vad som menas med olika batchar? Som när man är inne på SR2 och kollar så har samma vendor två olika, handlar det om olika tillsatser eller liknande?

En batch är en sats, simple as that. ICA och Willys nybakade skogaholmslimpa är 2 olika batchar, trots att det antagligen är samma recept.
Citera
2013-12-29, 10:06
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimitritabal
jag har precis renat 5g tjack med aceton och t-röd! fan vilken skillnad när man renar med 2 lösningmedel och inte bara aceton!

jag har använt kokande aceton, rört ordenligt och sen hällat jag t-röd i aceton-tjack blandningen och rört ordenligt, sen filtrerad jag och efter torkning fick helt vita stenar som glänser
men jag tror att jag har förlårat 2 g i vikt.
hur skillde sig kvaliten?
Citera
2013-12-29, 12:10
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
hur skillde sig kvaliten?
Ruset blev ju mildare! fast smidigare och lugnare!
jag upptäckte att efedrin(olöslig i acetone) till skillnad från koffein (1g koffein löser sig i 66 ml etanol eller 50ml acetone) löser sig snabbt i etanol men inte i acetone, jag tror att mitt tjack var utbankat med efedrin.
det resulterande tjacket: http://postimg.org/image/pjyat1u7l/
Senast redigerad av dimitritabal 2013-12-29 kl. 12:14.
Citera
2013-12-29, 12:24
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimitritabal
Ruset blev ju mildare! fast smidigare och lugnare!
jag upptäckte att efedrin(olöslig i acetone) till skillnad från koffein (1g koffein löser sig i 66 ml etanol eller 50ml acetone) löser sig snabbt i etanol men inte i acetone, jag tror att mitt tjack var utbankat med efedrin.
det resulterande tjacket: http://postimg.org/image/pjyat1u7l/

Man kommer faktiskt o förlöra en liten mängs amfetamin, därför amfetamin är obetydligt lösligt i etanol (1g amfetamin behöver 555ml etanol)
Citera
2013-12-29, 15:14
Medlem
Citat:
Hej!

Vet inte riktigt varför jag tar amfetamin, mår inte särskilt bra egentligen. Men likväl så gör man det ändå.
Citera
2013-12-29, 15:17
Medlem
davvos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackroffe
Vet inte riktigt varför jag tar amfetamin, mår inte särskilt bra egentligen. Men likväl så gör man det ändå.

Välkommen till klubben! Dags att sluta??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in