2014-02-09, 17:12
Medlem
Loladinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bootboy
Jag har fått tag på någon form av Centralstimulantia , men skulle vilja ha er flashbackares expertishjälp.

Det har en ganska bitter doft och smak och ruset är svagt uppåt peakande med liten kick sen lång varaktighet i själva vaket så att säga uppåt 4-5 timmar per snortning. Men det ger inga myror i benen, inte så mycket kåthetskänsla som tjack eller meta gör. Däremot kan man sitta uppe framför datorn hela natten typ.

fördelar lång vakenhet. man kan småäta och dricka i mindre mängder på det.

Negativt. Ingen direkt ruseffekt. Svårt att få erektion , man blir lätt rastlös och okoncentrad.

Jag bifogar två bilder så ni får en blick på hur det ser ut också.

http://s1.postimg.org/dzu2d2mcv/IMG_0560.jpg
http://s29.postimg.org/q5mds0jbb/IMG_0561.jpg

Köpt på SR?
Citera
2014-02-09, 17:25
Medlem
bootboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loladinen
Köpt på SR?

Har faktiskt hittat det i ett slängt brunt vadderat kuvert utan avsändare ute i en Malmö förort.
kan mycket väl ha kommit från SR.
Citera
2014-02-09, 23:27
Medlem
Glömde gjutjärnspannan på spisen som bidrog med en stark järn lukt.... Jobbigt va det och tid tog det innan jag fattade att det inte kom från mig. Vad ett par dagar vaken kan göre en nojig
Citera
2014-02-10, 11:02
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loladinen
Köpt på SR?
det ser ut som vanligt tjack men kanske är det utbankat med nån rc eller ligger på en oerhört låg renhet typ 15-20%
Citera
2014-02-10, 11:14
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av e2npau
Intressant om meta och isopropanol!

Jag tvättar allt jag köper i aceton innan jag använder det, men det kanske är dags att börja dubbel-tvätta i isopropanol också?

Återkom gärna med rapport.
jag drabbades inte av sömnlöshet denna gång, fast potensen blev märkbart svågare(kändes som ett 40% tjack), ruset var lugn och alldeles ingen stiss.
slutsatsen som man får dra är att hans tjack var utbankat med meta !
Citera
2014-02-10, 12:50
Medlem
Loladinens avatar
Citat:
Har faktiskt hittat det i ett slängt brunt vadderat kuvert utan avsändare ute i en Malmö förort.
kan mycket väl ha kommit från SR.

Ah ok, drog till en chansning, eftersom de är vanligt att folk köper på SR.. Påminner om ett tjack ja har lite kvar här hemma från SR och ser också ut sådär(vanligt).
Citera
2014-02-10, 13:00
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Jag har fått tag på någon form av Centralstimulantia , men skulle vilja ha er flashbackares expertishjälp.

Det har en ganska bitter doft och smak och ruset är svagt uppåt peakande med liten kick sen lång varaktighet i själva vaket så att säga uppåt 4-5 timmar per snortning. Men det ger inga myror i benen, inte så mycket kåthetskänsla som tjack eller meta gör. Däremot kan man sitta uppe framför datorn hela natten typ.

Negativt. Ingen direkt ruseffekt. Svårt att få erektion , man blir lätt rastlös och okoncentrad.

Det är amfetamin eller någon rc som är snarlik amfetamin.
Citera
2014-02-10, 14:29
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:

Jag kan nästan säga att det definitivt är amfetamin. Men jag kan ha fel. Men jag tvivlar på att jag har fel
Citera
2014-02-10, 18:37
Medlem
En rent hypotetiskt fråga efter att ha sett wolf of wall street:

Han tar ju koks för att komma upp från någon drog där.

Hur pass "farligt" är sånt? Att ta CS för att ta sig ut ur andra rus liksom.

Låt säga tex att du har fått morfin i dig och sen tar amfetamin, är det farligt på något sätt?
Citera
2014-02-10, 20:16
Medlem
siddyslickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma

Låt säga tex att du har fått morfin i dig och sen tar amfetamin, är det farligt på något sätt?

Inte direkt livshotande, men kan va väldigt slitsamt på ditt hjärta om du kör uppåt+neråt regelbundet.
Citera
2014-02-10, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demma

Att blanda uppåt och neråt, t.ex speedballs etc, är verkligen inte att rekommendera. Otroligt slitsamt för hjärtat som föregående postare sa. Riskerna vid blandning lär öka flerfaldigt jämfört med att bara ta en av drogerna i taget.
Citera
2014-02-10, 22:51
Medlem
svartmarknads avatar
Jag satt och tänkte på en sak sist jag tog tjack så tog jag endast en bomb på kanske 0.1-0.2 vid 23:00 tiden på kvällen, vid 6 på morgonen så hade jag en vilopuls på mellan 100-110 och väldig kraftiga hjärtslag det var så att man kände pulsen vid tinningen, är detta normalt?
Hjärtat slog fort och andningen var långsam så allt kändes helt "osynkat", det var som om man var ute och sprang men inte blev andfådd utan bara högre puls.
Det avtog kanske runt 11 på förmiddagen dagen därpå, finns det något man kan göra för att lindra den typen av "bakrus"?
Senast redigerad av svartmarknad 2014-02-10 kl. 22:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in