2014-05-01, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Ok, då hoppar jag tramadolen. Lugnt att ta tramadolen efter en natts sömn eller bör man vänta längre?
Tramadol är en rätt mild drog - så visst, känner du att du vill köra dagen efter så gör det. Men jag skulle inte rekommendera dig att använda det för att landa med, eller, kombinera med något annat. Jag känner även igen ditt namn, du borde veta det här själv om du hängt på FB så länge som jag tror du gjort.

Nu ska jag logga av. Sov gott alla FB:are.
Citera
2014-05-02, 15:44
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreveVonSmisk
Tramadol är en rätt mild drog - så visst, känner du att du vill köra dagen efter så gör det. Men jag skulle inte rekommendera dig att använda det för att landa med, eller, kombinera med något annat. Jag känner även igen ditt namn, du borde veta det här själv om du hängt på FB så länge som jag tror du gjort.

Nu ska jag logga av. Sov gott alla FB:are.

Tram, amfetamin och benso är en relativt ny företeelse därav dubbel kollar jag här. Jag hoppar över att landa på det, blir att ta det dagen efter istället!
Citera
2014-05-02, 16:24
Medlem
jabbadabbadoos avatar
Aldrig förstått varför folk behöver andra droger för att gå av med affe..
För mig räcker det iaf bara med en ordentlig middag och gärna en pilsner eller två så kan jag somna efter det.
Citera
2014-05-02, 17:07
Medlem
Tomdurrrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreveVonSmisk
Kan du göra mig en tjänst och citera korrekt? Jag fattar ju att du vill svara vissa personer men vart är deras inlägg? Du kan trycka på "citera flera" och sedan markera person för person du vill citera. Nu ser det bara helt cp-stört ut plus att jag har ingen aning om vad respektive person har skrivit.

Mvh Greven

Haha, 0 sömn natten till igår så det blev lite yrt.

(FB) Tjackfrågetråden - Undrar ni något? Ställ frågor!
Inlägg #91 och #95 är det jag citerar. Går ej att "citera dem på riktigt" (då tråden är låst?)

Citat:
Ursprungligen postat av hegge80
jag måste vara ..freak?

tjackballen är en klassiker alla känner till den
jag har en sån med, liten minikuk, men det är som de ska

men är jag ensam om att få ont i pungen ??

kan gå kanske 6 timmar, sen får ja så jävla ont i pungen och de sitter i en timme eller nåt.. får de ofta när ja tar tjack på sista tiden, pungen blir helt öm liksom man ligger å kvider! aj!

Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Nej, du är inte ensam om att få ont i pungen. Pungvred är också en klassiker, men det beror på ökad körtelaktivitet -- det tillverkas helt enkelt för mycket sädesvätska. Lösningen: töm pungen före och/eller under ruset.

Så skulle det se ut.
Senast redigerad av Tomdurrrr 2014-05-02 kl. 17:09.
Citera
2014-05-02, 18:10
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Drog 250mg oralt för 50min sedan. Åt mat precis innan dock, bör jag vänta längre innan jag fyller på? Känner knappt något för tillfället. Ska vara bra amfetamin.
Citera
2014-05-02, 18:16
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Drog 250mg oralt för 50min sedan. Åt mat precis innan dock, bör jag vänta längre innan jag fyller på? Känner knappt något för tillfället. Ska vara bra amfetamin.
Nej du bör inte vänta längre innan du fyller på, ta 0.2 i näbben nu istället (om du inte kör IV/RP)
Senast redigerad av fr3aksh0w 2014-05-02 kl. 18:42.
Citera
2014-05-02, 19:21
Medlem
Vi säger att någon ska förvara en mängd amfetamin men saknar tillgång till frys. Hur är då det bästa sättet?
Citera
2014-05-02, 19:25
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jabbadabbadoo
Aldrig förstått varför folk behöver andra droger för att gå av med affe..
För mig räcker det iaf bara med en ordentlig middag och gärna en pilsner eller två så kan jag somna efter det.

Samma här, och då är jag ingen användare som tar amfetamin ofta heller.
Citera
2014-05-02, 19:27
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbgtjackisen
Vi säger att någon ska förvara en mängd amfetamin men saknar tillgång till frys. Hur är då det bästa sättet?

Så svalt som möjligt, gärna utan soljus/ljus också. Samma regel funkar med dom flesta kemikalier. Ett ställe där det inte är fuktigt också givetvis.
Citera
2014-05-02, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Så svalt som möjligt, gärna utan soljus/ljus också. Samma regel funkar med dom flesta kemikalier. Ett ställe där det inte är fuktigt också givetvis.

Okej det som sägs vara förvarat är i en ziplock med plast och snöre för att täppa igen påsar och i en låda på i en bokhylla där som inte träffar, men är orolig över värmeändringar i rummet. Kanske borde vara något som kan dämpa skillnaden i påsen.

Lina in skiten i något? Termos? All hjälp är kanon!
Citera
2014-05-02, 23:12
Medlem
t3x5s avatar
Någon som kan svara på hur länge det dröjer (ca) innan man kan se spår av tjack i urinet?
Citera
2014-05-03, 01:01
Medlem
Ni som brukar ta amfetamin ensamma - vad brukar ni snöa in er på för sorts aktivitet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in