2014-02-04, 15:37
Medlem
Hejsan

Drog lite tjack i helgen och ska lämna piseprov! Finns det någon chans att jag kommer pissa positiv om jag ska lämna om 7dagar då har det gått 8-9 dagar!

Tacksam för svar!
Citera
2014-02-04, 15:38
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av summer86
Hejsan

Drog lite tjack i helgen och ska lämna piseprov! Finns det någon chans att jag kommer pissa positiv om jag ska lämna om 7dagar då har det gått 8-9 dagar!

Tacksam för svar!
Nej, det finns inte på kartan. Du kommer med andra ord vara helt ren.
Citera
2014-02-04, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Nej, det finns inte på kartan. Du kommer med andra ord vara helt ren.

Tack för ditt snabba svar! Jag har hört så olika om just detta och får lite noj, så pressar citron och häller i mig!
Citera
2014-02-04, 15:47
Medlem
Har dragit 4 relativt små linor under 1h nu men är fotfarande inte riktigt "där". Är det skadligare/farligare på något sätt att fylla på tills man är nöjd under en kortare tid (1-2h)?
Citera
2014-02-04, 15:51
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananskiva
Har dragit 4 relativt små linor under 1h nu men är fotfarande inte riktigt "där". Är det skadligare/farligare på något sätt att fylla på tills man är nöjd under en kortare tid (1-2h)?
Nej det är de inte, kör på tills du kommer dit du vill komma.
Citera
2014-02-04, 22:08
Medlem
Dementerads avatar
Citat:

Vill man vara lite safe är det bara fylla lite i taget tills man är på önskar nivå, annars är det rätt gött att maxa på ordentligt så man slår i taket men då kan det bli för mycket om man inte är van.
Citera
2014-02-04, 22:20
Medlem
Loladinens avatar
Citat:

Jo men det är lugnt.. Skönare att ta redigt ibörjan och sedan fylla på efter några timmar igen. Du kan ju ändå inte ta någon överdos direkt, krävs ofantliga mängder. Du kan väl typ bli illamående och spy typ.Men efter ett tag så mår du bra igen..
Citera
2014-02-05, 03:28
Medlem
Tack för era svar! Känns mycket bra/lugnande att läsa

nu till nästa fråga!

Jag har sedan jag kände av att tjack ruset börjat dala käkat 2mg xanor,1mg pyrazolam(jag har också tagit 8mg Flubromazepam men vilket lär ta längre tid att känna av pga halveringstiden. och måste säga att det var över förväntan så jävla effektiv! Ingen oro/ångest/spänningar kring bröstet(som ofta inträffar för mig)..inte heller någon panikångest som inträffade kraftigt några gånger. Kommer aldrig någosin köra tjack igen utan den guldvärda benson

Tankar kring en lagom fet joint för att avrunda kvällen framför tvn?

Jag har tidigare upplevt lite hjärtklappning/oro av cb i tidigare upplevelser efter tjackrus då jag inte hade benso till hands.
vilket jag då har nu.

Inget att förlora med lite blejz?

EDIT: Det blev helt perfekt. Skönast på länge
Senast redigerad av bananskiva 2014-02-05 kl. 04:18.
Citera
2014-02-05, 05:07
Bannlyst
Någon mer som är pigg och vaken?
Citera
2014-02-05, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandriiz

Såklalrt
Citera
2014-02-05, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandriiz
Dags för sängen för småtjejer
Citera
2014-02-05, 07:27
Medlem
creepyones avatar
Jupp iam still upp med tefat till ögon "sköljde" nyss ur min zip påse va väla kanske en 70mg allt som allt kvar på botten och påsen innersidor :-) bra jäkla klös i den här dosen.

När jag ändå är i tråden så tänker jag fråga en sak. Jo denna dosen som jag har kört på i natt är polarn som har fixat och det ska komma från en reko källa va naturligtvis "klet" och hade den allt för bekanta söta "blomster" doften lukta starkt som fan och polarn kör IV efter att han hade blandat sin lösnig så bad han mig smaka på ca 2 droppar och hela tungspetsen och läpparna det som kom i kontakt med tjacket så att säga doma av. Det är inte ofta jag kör på dos det kan gå långt mellan varven men hela den här "domnings" kännslar associerar jag till ladd men inte tjack eller? :-/ han sa att det va starkt och tro mig jag har vart tok fjuttad natten igenom så jag klagar inte men det jag undrar över som sagt är om tjack kan ge domningar och isåfall varför äre för att det är rent? Eller för att det är dåligt tvättat? Eller att det är bankat med nått nå alla gammla tjack gubbar har ni nått vettigt svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in