Flashback bygger pepparkakshus!
2014-02-01, 16:55
Medlem
Hejsan! Hur gör ni knarkarjävlar för att få schysst effekt när man är inne på några dygn?
Tänker inte på sömn el mat, detta sköter jag. Smacka i en dunderdos i inledningen funkar ju ok, några bra tips?
(Knarkarjävlar var ironiskt så ingen känner sig kränkt)
Citera
2014-02-01, 17:02
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tiopollo
Hejsan! Hur gör ni knarkarjävlar för att få schysst effekt när man är inne på några dygn?
Tänker inte på sömn el mat, detta sköter jag. Smacka i en dunderdos i inledningen funkar ju ok, några bra tips?
IV eller ta större doser helt enkelt.
Citera
2014-02-02, 05:20
Medlem
Jaggermeisters avatar
Vaknade för ca 2 timmar sen. Drog i mig en dos IV för ca 1 timme sen. Vad tror ni om att jag droppar en halv E? Innehåller runt 200mg MDMA.
Citera
2014-02-02, 05:49
Medlem
Devilocss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Vaknade för ca 2 timmar sen. Drog i mig en dos IV för ca 1 timme sen. Vad tror ni om att jag droppar en halv E? Innehåller runt 200mg MDMA.

Ja, om du inte käkat något ännu kanske du bör göra det. Annars ser jag ingen anledning till att inte köra? .....
Citera
2014-02-03, 04:35
Medlem
pantamera12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tiopollo

Drickal Äta och cykla fort som fan kors o tvärs genom stad o skog, En schyss kvalle mountainbike som är väl inoljad o som går fort på asfalt gör att du får igång cirkulationen, syre i hjärnan rosiga kinder och adrenalin när det går fort. Akta dig för att maratonrunka för länge, har du suttit o dragit i den i 16 timmar och när det väl går för dig kan det kännas lite tomt, om du inte har några polare som är vakna. stela leder, sitter samma ställning för länge glömmer dricka ögonen svider o kuken skinnflådd osv.
Citera
2014-02-03, 08:27
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devilocs
Ja, om du inte käkat något ännu kanske du bör göra det. Annars ser jag ingen anledning till att inte köra? .....

Självklart käkade jag innan, älgfärs o pasta!

Det blev en E.. Men alltså, jag mår inte bra på E längre... Jag får bara en sjuhelvetes kick o ligger o vrider o vänder på mig i sängen.. Har jag sabbat mina serotonin depåer, eller vad är det frågan om? Förut så mådde jag skitbra på E/MDMA...
Citera
2014-02-03, 11:11
Medlem
Loladinens avatar
Citat:
Självklart käkade jag innan, älgfärs o pasta!

Det blev en E.. Men alltså, jag mår inte bra på E längre... Jag får bara en sjuhelvetes kick o ligger o vrider o vänder på mig i sängen.. Har jag sabbat mina serotonin depåer, eller vad är det frågan om? Förut så mådde jag skitbra på E/MDMA...

Hur ofta tar du E/MDMA?
Citera
2014-02-03, 11:55
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loladinen
Hur ofta tar du E/MDMA?

Har inte tagit E/MDMA på ca 2-3 år. Dock så missbrukade jag 4-mec varje dag i ca 3mån när det var lagligt.. Kanske det som fuckade mina serotonin-depåer?
Citera
2014-02-03, 12:59
Medlem
JanDolmes avatar
Kan det bli helg. Party. Öl . Meth. Vanlig speed. Vänner . Brudar. Sen landning.
Citera
2014-02-03, 16:28
Vad tycker ni är bäst att sova på efter lite tjack, valium eller iktorivil?
Citera
2014-02-03, 17:21
Medlem
Gralos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triwse
Vad tycker ni är bäst att sova på efter lite tjack, valium eller iktorivil?

Båda funkar men jag föredrar ikto.
Citera
2014-02-03, 18:34
Medlem
Loladinens avatar
Citat:
Har inte tagit E/MDMA på ca 2-3 år. Dock så missbrukade jag 4-mec varje dag i ca 3mån när det var lagligt.. Kanske det som fuckade mina serotonin-depåer?

Jaha ok, ingen aning då faktiskt tyvärr..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in