2009-05-13, 23:49
Medlem
AnotherNoOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shogun-r
Hur skaffar man egentligen amfetamin om man inte är i dom svängarna och absolut vill testa. Är nåt jag funderat på...

Känns ju rätt omöjligt..

som sagt, krogen eller stan/parker nattetid.
gå ut nykter, fråga folk som inte ser fulla ut, kolla kroppsspråk, käkarna, pupillerna.
är du nykter märks det ganska tydligt.
är man bara trevlig brukar det inte vara några problem att ringa personens i fråga kran och fixa en gubbe.
lycka till!
Citera
2009-05-20, 02:23
Medlem
apels1ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Fick själv 1500kr + 500 till brottsofferjouren, för ringa.

Må väl
GaiN

vad fan, jag fick punga ut med 2500 :P
Citera
2009-05-20, 20:47
Medlem
Galadrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apels1n
vad fan, jag fick punga ut med 2500 :P

2500 för hur mycket?
Citera
2009-05-22, 14:24
Medlem
kaffis avatar
Vet inte om det tas upp i tråden men jag har inte tid eller lust att läsa igenom cirka 30 sidor.

Varför finns det olika färger på tjack och vad är skillnaden på de olika färgerna?

Är ingen erfaren användare men jag har kommit över både gult och rosa.
Citera
2009-05-22, 14:26
Medlem
melonklubbas avatar
Olika tillverkare, karamellfärg.
Citera
2009-05-22, 14:28
Medlem
apels1ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galadrin
2500 för hur mycket?

för ringa, jag hade inget på mig bara i blodet..
Citera
2009-05-22, 14:30
Medlem
kaffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melonklubba
Olika tillverkare, karamellfärg.

Okey,har svårt o tro att allt skulle bero på att karamellfärg har tillsatts till amfetaminet. Har hört om att olika färger har med tillverkningen att göra och att det därför skulle vara olika effekt.
Citera
2009-05-22, 14:33
Medlem
melonklubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffi
Okey,har svårt o tro att allt skulle bero på att karamellfärg har tillsatts till amfetaminet. Har hört om att olika färger har med tillverkningen att göra och att det därför skulle vara olika effekt.

Jo, men just gult tjack och rosa tjack.
Citera
2009-05-27, 14:11
Medlem
Hur är det och köra bil på det? Eller är det en dum idé?
Citera
2009-05-27, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luxxiz
..snurrigt, men ytterst mysigt, intressant, MEN VÄLDIGT DUMT MED TANKE PÅ ÖVRIGA TRAFIKANTER OCH MÄNNISKOR!!!

Ge faan i det.
Citera
2009-05-27, 14:34
Medlem
apels1ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luxxiz

jag brukar göra det rätt ofta, pumpa fet musik på hög volym men är du en ovan användare ska du nog passa dig lite kanske.
Citera
2009-05-30, 08:19
Medlem
Ok så, intog för första gången idag efter ha läst tonvis av text angående tjack .
Börja med att jag tog en bomb, rätt lite..(better safe than sorry). Väntade i över en timme med förväntan och tyckte inte det kändes nått annorlunda, så jag bestämde mig för att snorta en liten ihopp om att dom kanske slog på samtidigt, men nja vettefan, börja känna mig lite varm i kroppen och så, inget vidare.

Men jag bestämde mig för att snorta en ordentlig en(i mitt tyckte, kanske liten vem vet) och jo visst börja det kännas, absolut.. en sak jag undra, mina fötter blev varma som fan och kändes HUR sköna som helst, helt magiskt va sköna fötterna kändes haha, nån som har haft det mer? .
Och sen känner jag att jag är lite stel i käkarna men det har jag ju läst att det kan mycket väl hända. Så jag vet inte, eftersom jag inte har nått att jämnföra med så kan jag inte säga riktigt.

Men polarn hjälpte mig iaf, han har erfarenhet som fan, han trodde helt klart att jag hade tagit för lite. Så nästa gång ska jag fanimig dra i mig en hyffsat större direkt.

Sen undrar jag, känns som jag har börjat få lite blåser i gummen och i kinderna? typ förkylningsblåsor, ingen aning om det har med tjacket att göra eller det kan bara vara en tillfällighet hehe. Sen vettefan angående AT'n, det är ju som sagt väldigt olika från person till person har jag läst, och på mig så verkar det inte vara nå större fara, känner mig frusen som faaan bara men, typ inge annat men det kanske kommer, kan ju hoppas inte.

Och sen nått som hade varit roligt är att testa tjack från en annan kran, så man har nått att jämnföra med, vem vet, detta kanske var skit... vad vet jag egentligen, men har bara en kontakt så det blir svårt .

Men nu ska jag försöka sova iaf, även fast jag inte känner mig så trött men ligga och kolla tv och sen slumra hade varit nice. Hörs senare, tjao ;p
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in