2013-12-08, 00:36
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Tog en dos tjack igår, ca 0.1 g (kanske lite mer, med betoning på lite), varpå det luktade, smakade och betedde sig precis som tjack. All good, tänker ni. Men jag fick inte vidgade pupiller. Varken under ruset eller när det gick ur kroppen. Fick även bra mycket högre kroppstemperatur, på snudd på ganska mycket feber. Vad kan det bero på?

Vet att amfetamin höjer kroppstemperaturen, men detta var mer än jag varit med om förr. Enligt min flickvän var min panna skållhet. Varit lite hängig veckan innan dock. Åt dock lite dåligt den dagen, men hade fått i mig rikligt med vätska och kunde äta under rusets slut.

Inget ont så, bara nyfiken.
Vill tillägga att det var jag som hjälpte med att fixa tjacket, jag beställde från "swe_lease" på Silk Road 2. Detta är väl samma Swelease som vi alla känner och älskar? Eller är det någon som utnyttjar Swelease goda namn? Om det nu är den riktiga Swelease så tycker jag det är väldigt konstigt att tjacket inte är bra...

EDIT: Nästan helt 100% på att det är rätt Swelease. Produkten har flera sidor med enbart goda omdömen och säljaren påstår sig i alla fall vara samma Swelease från Sheep och SR1 osv.
Senast redigerad av AngelusDiaboli 2013-12-08 kl. 00:39.
Citera
2013-12-08, 00:54
Medlem
KneKhis avatar
Har blivit ett par linor idag, den senaste vid 18:30. Har 5 starköl att dricka för o hjälpa mig sova men frågan är när man ska knäppa dom? Hur lång tid efter senaste intaget av tjack krävs det för att man ska bli lite lullig av alkoholen o få lättare att somna?

Hade jag druckit dom nu hade jag garanterat inte känt ett piss då jag fortf är ganska påverkad.
Det är swelease's tjack för övrigt.
Citera
2013-12-08, 00:57
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KneKhi
Har blivit ett par linor idag, den senaste vid 18:30. Har 5 starköl att dricka för o hjälpa mig sova men frågan är när man ska knäppa dom? Hur lång tid efter senaste intaget av tjack krävs det för att man ska bli lite lullig av alkoholen o få lättare att somna?

Hade jag druckit dom nu hade jag garanterat inte känt ett piss då jag fortf är ganska påverkad.
Inte för att jag tror att alkohol kommer att hjälpa dig sova meneeeehh..
Nej, men det är bara att vänta ut det.
Citera
2013-12-08, 01:25
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Låter som ren o skär koffeintjack, haha. Typ 10% amf resten koffein.

Njae alltså. Koffeinbankat tjack har jag koll på, detta var inte det. Det kändes väldigt lent och rent till ruset, trots att jag de facto höll mig vaken relativt länge på det, trots den låga dosen. Då med metabankat tjack i åtanke och dess relation till sömnsvårigheter gentemot vanligt amfetamin. Koffeinbankat ger mig mer hjärtklappning.

Citat:
Ursprungligen postat av AngelusDiaboli
Vill tillägga att det var jag som hjälpte med att fixa tjacket, jag beställde från "swe_lease" på Silk Road 2. Detta är väl samma Swelease som vi alla känner och älskar? Eller är det någon som utnyttjar Swelease goda namn? Om det nu är den riktiga Swelease så tycker jag det är väldigt konstigt att tjacket inte är bra...

EDIT: Nästan helt 100% på att det är rätt Swelease. Produkten har flera sidor med enbart goda omdömen och säljaren påstår sig i alla fall vara samma Swelease från Sheep och SR1 osv.

Ja alltså, inget ont om honom alls. Detta är amfetamin. Det vet jag och det går jag fan i döden för. Tyckte bara det tedde sig annorlunda gentemot annat amfetamin, då sett ur tidigare nämnda perspektiv.

Kan vara så enkelt att det är renare än vad jag är van vid.
Senast redigerad av Brmc 2013-12-08 kl. 01:42.
Citera
2013-12-08, 01:29
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KneKhi

Jag upplevde det svårt att somna på swe_leases varor, men dricker du fort så somnar du. Då förutsatt att du inte har skyhög tolerans gentemot alkohol

Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Inte för att jag tror att alkohol kommer att hjälpa dig sova meneeeehh..
Nej, men det är bara att vänta ut det.

Fan är du för jävla shomme? Om en sveper typ 5 bärs är det väl klarare än dina tvetydiga åsikter att en somnar på 5 öl?

Sry bro. Kram
Senast redigerad av Brmc 2013-12-08 kl. 01:40.
Citera
2013-12-08, 02:17
Medlem
timetoendits avatar
Citat:

Står på swelease´s SR2 sida att någon använder hans namn. Sitter själv påtänd av hans vara och den är helt wunderbar.
Citera
2013-12-08, 02:26
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Står på swelease´s SR2 sida att någon använder hans namn. Sitter själv påtänd av hans vara och den är helt wunderbar.
Yes, står att någon annan använder hans namn på någon annan sida. Men det är på SR2 som tjacket beställdes, så det är den riktiga Swelease.
Citera
2013-12-08, 02:58
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Yes, står att någon annan använder hans namn på någon annan sida. Men det är på SR2 som tjacket beställdes, så det är den riktiga Swelease.

Låter väldigt konstigt, men de kan väl göra misstag även dem antar jag. Jag har nämligen tefatspupiller och normal kroppstemperatur så antingen är han/hon känslig/allergisk eller så har de varit uppe för länge på swelease och råkat skicka nån häxblandning. Denna 1g batch är nämligen det mest potenta och behagligaste tjacket jag provat under min "karriär". Bortsett från att man luktar som ruttna labbrester av det.
Citera
2013-12-08, 03:11
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Låter väldigt konstigt, men de kan väl göra misstag även dem antar jag. Jag har nämligen tefatspupiller och normal kroppstemperatur så antingen är han/hon känslig/allergisk eller så har de varit uppe för länge på swelease och råkat skicka nån häxblandning. Denna 1g batch är nämligen det mest potenta och behagligaste tjacket jag provat under min "karriär". Bortsett från att man luktar som ruttna labbrester av det.
Den lukten är underbar När man duschat/varit ute snabbt och sen kommer in igen, lukten kommer som ett slag i ansiktet... nästan så man måste sanera lägenheten efter haha
Citera
2013-12-08, 03:20
Medlem
timetoendits avatar
Var precis inne på SR och gav swelease beröm och fick detta svar:

va kul att höra!

synd att denna batch är påväg att ta slut nu ;/ sade framtiden såg ljus ut förut men just nu känns det lite mer oklart...
men nothing stops the SWE_LEASE TRAIN ;D
mvh sl

om du har flashback! hällsa att jag ändast finns på sr!!
nån fitta har stulit mitt namn ;/ svaga råttor

fan va lack man blir. här bygger jag upp rykte å nån åker snplskjuss eller scammar vet inte... ska hitta den jäveln

Så in med er på SR och prata med honom så reder det väl ut sig.
Citera
2013-12-08, 03:23
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Den lukten är underbar När man duschat/varit ute snabbt och sen kommer in igen, lukten kommer som ett slag i ansiktet... nästan så man måste sanera lägenheten efter haha

Har haft tjack med ännu värre lukt en gång i somras, fick öppna alla fönster och slänga kläderna jag hade haft på mig, det var helt vedervärdigt haha, men även den gången -bra tjack.
Citera
2013-12-08, 05:49
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Fan är du för jävla shomme? Om en sveper typ 5 bärs är det väl klarare än dina tvetydiga åsikter att en somnar på 5 öl?

Sry bro. Kram
Förstod inte riktigt din mening där men hajjar poängen.
Men återigen; GLHF att somna med hjälp av öl på swelease. Du må bli trött, men bakgrundsvakenheten försvinner då inte så du kommer ligga och blunda samt "tankedrömma" tills ruset lagt sig. Sen har ju vissa lättare att somna på tjack än andra, det är sant.

Kram
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in