Citat:
Ursprungligen postat av
Jaggermeister
Låter som ren o skär koffeintjack, haha. Typ 10% amf resten koffein.
Njae alltså. Koffeinbankat tjack har jag koll på, detta var inte det. Det kändes väldigt lent och rent till ruset, trots att jag de facto höll mig vaken relativt länge på det, trots den låga dosen. Då med metabankat tjack i åtanke och dess relation till sömnsvårigheter gentemot vanligt amfetamin. Koffeinbankat ger mig mer hjärtklappning.
Citat:
Ursprungligen postat av
AngelusDiaboli
Vill tillägga att det var jag som hjälpte med att fixa tjacket, jag beställde från "swe_lease" på Silk Road 2. Detta är väl samma Swelease som vi alla känner och älskar? Eller är det någon som utnyttjar Swelease goda namn? Om det nu är den riktiga Swelease så tycker jag det är väldigt konstigt att tjacket inte är bra...
EDIT: Nästan helt 100% på att det är rätt Swelease. Produkten har flera sidor med enbart goda omdömen och säljaren påstår sig i alla fall vara samma Swelease från Sheep och SR1 osv.
Ja alltså, inget ont om honom alls. Detta är amfetamin. Det vet jag och det går jag fan i döden för. Tyckte bara det tedde sig annorlunda gentemot annat amfetamin, då sett ur tidigare nämnda perspektiv.
Kan vara så enkelt att det är renare än vad jag är van vid.