Bra tråd!. Har inte tagit mig tid o läsa den innan.
Jag har lite olika funderingar och synpunkter.
För det första så tycker jag att tjack är den absolut sämsta drogen jag provat.
(bla provat 2cb,meph,4homet(+),syra,cb)
Minsta positiva egenskaper och flest negativa, rakt av!.
Den värsta upplevelsen jag fått på tjack var när jag hade vart vaken i 3 dagar och allt var frid och fröjd. Jag pratade med en polare o reste mig ur fotöljen då jag plötsligt tappar andan för en sekund och upplever en värme exsplosion i bröstet. Jag blir nojig som fan och sätter mig ner och funderar vafan det var som precis hände. Efter ett tag tappar jag andan för en sekund och upplever samma värme explosion.Upplevde domningar i tunga och händer bla. Jag tror jag ska dö och ber polarn ringa ambulans och skit men han ber mig hålla mig lugnt. Slutar med att vi ringer något jour nummer där jag fick tala med någon tjej som var väldigt klar o tydligen och inte accepterade att jag nojade iväg. Hon kände igen symtomen och berättade att ingening var farligt, att jag skulle ta på musik,öppna ett fönster och bara ta det lugnt (vilket var jävligt svårt då allt kom så plötsligt. Efter sömn så var det bättre dagen efter.
Vad jag tror och har märkt så har min panikångest uppkommit efter denna händelse. Har aldrig tidigare haft noja eller något sånt vid intag av någon drog. Vad jag tror själv och vad hon på jour numret sa så va det att det var kroppens sätt att säga ifrån, jag hade fuskat som fan med mat och sånt.
Efter detta har jag haft panikångest som kommit och gått vid dom mest oväntade tillfällena. Tro det eller ej så har jag tagit amfetamin några gånger efter detta (dum som man är) Och haft sånna äckliga avtändningar att det knappt finns ord. Helt utmattad,Ångest,känns som 1 meter är 10 och jag vet inte vafan jag ska ta mig till, har nog provat allt!!.En polare sa att han blev jävligt dålig i yngre år men att några år senare så upplever han ingen AT alls.
Har någon haft nå liknande upplevelse och tror ni att kommande ATs (som det kommer bli) kommer bli bättre med tiden då jag vet vad komma skall?
Ungefär hur länge efter sista snoken ska man slänga i sig benson? som jag uppfattat det ska det inte vara farligt. (Blev en jävla massa det här, skulle kunna tro jag vart påtänd

)
Ville bara dela med mig av min upplevelse och hur den påverkat mig.
Jag talar inte för eller emot någoting utan vill bara ge min bild av det hela, och förhoppningsvis få lite bra tips och råd hur jag ska slippa sån sjuk AT.
Det jag lärt mig av denna tråden är att jag ska äta en jävla massa mer och dricka massa massa. Sen ha några benso redo. Som någon sa tidigare så är det verkligen inte värt att rida ut stormen!
Pz