2009-09-15, 16:53
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnOskyldigMedborgare
Har tydligen mask i magen. Bror har haft det så tydligen har jag också fått det, eller nått.. Köpt medicin på apoteket.

Haha, vilken högoddsare. Krya på dig.
Citera
2009-09-17, 16:52
Bannlyst
Så här går det till när jag fixar gräs. Går till invandrartäta områden går förbi ett gång invandrar som försöker fånga mig med blicken. Fångar deras blickar och frågar om de kan hjälpa mig. De svara nästan alltid ja. Och jag har fått mitt weed

Hur är det då på amfetamin? skulle jag kunna göra samma sak ? eller finns amfetamin i helt andra grupper i samhället ? Ska jag gå till a-lagarna ?
Citera
2009-09-17, 17:26
Medlem
EnOskyldigMedborgares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __släsh__
Så här går det till när jag fixar gräs. Går till invandrartäta områden går förbi ett gång invandrar som försöker fånga mig med blicken. Fångar deras blickar och frågar om de kan hjälpa mig. De svara nästan alltid ja. Och jag har fått mitt weed

Hur är det då på amfetamin? skulle jag kunna göra samma sak ? eller finns amfetamin i helt andra grupper i samhället ? Ska jag gå till a-lagarna ?
tekniskt sett, why not? Säljer dom röka så har dom / vet dom någon som säljer annat till 99%. Worth a shot om det är pulver du söker.
Citera
2009-09-17, 17:50
Medlem
MrFreds avatar
Citat:
Har tydligen mask i magen. Bror har haft det så tydligen har jag också fått det, eller nått.. Köpt medicin på apoteket.

Menar du riktiga maskar som lever eller? Hur får man det? Och hur vet man om man har det?

Jag har sett en hund spy och bajsa ut levande maskar..och skulle jag någon gång ha sånt i mig så hade jag helt klart hamnat på psyket.
Citera
2009-09-17, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Menar du riktiga maskar som lever eller? Hur får man det? Och hur vet man om man har det?

Jag har sett en hund spy och bajsa ut levande maskar..och skulle jag någon gång ha sånt i mig så hade jag helt klart hamnat på psyket.
Riktiga.. måste dom nog vara eftersom dom lever. Vet inte hur det går till, men äter du tex snö så kan du få mask i magen. Är väl nå bakterier och shit som ninjar sig till en mask. Och hur man vet det? Du känner i arslet om du har mask. Speciellt på kvällarna när den kryper runt, haha låter så jävla nasty men det är sant. Haft det 1-2 gånger förut, inget speciellt, bara köpa medicin på apoteket emot springmask (tror den hette så), ta 1tablett/10kg så är den borta 1-2 dagar senare.

Och jag antar att den jäveln matar sigsjälv i magen eftersom du kan trycka i dig en 150g hamburgare med strips och vara lika hungrig en timme efteråt..
Senast redigerad av EnOskyldigMedborgare 2009-09-17 kl. 18:02.
Citera
2009-09-17, 18:04
Medlem
Citat:
Riktiga.. måste dom nog vara eftersom dom lever. Vet inte hur det går till, men äter du tex snö så kan du få mask i magen. Är väl nå bakterier och shit som ninjar sig till en mask. Och hur man vet det? Du känner i arslet om du har mask. Speciellt på kvällarna när den kryper runt, haha låter så jävla nasty men det är sant. Haft det 1-2 gånger förut, inget speciellt, bara köpa medicin på apoteket emot springmask (tror den hette så), ta 1tablett/10kg så är den borta 1-2 dagar senare.

Tror du att man får kramp om man badar efter att man har ätit? Eller att man får svart tunga av att ljuga? Att grimascher fastnar om vinden vänder? Tomten, finns han? :P
Citera
2009-09-17, 18:48
Bannlyst
Citat:
tekniskt sett, why not? Säljer dom röka så har dom / vet dom någon som säljer annat till 99%. Worth a shot om det är pulver du söker.
Nice da gor jag det imorgon Vet att de sysslar med diverse droger och har for ett javla tags sen blivit erbjuden kola av dessa gatulangare. Sa nog finns det tjack om det finns kola

en fraga bara.... racker 1g till 3 nyborjare eller bor vi dela pa 2g ? vill inte ha minnesluckor och skit men vill kanna pa ruset enda
Citera
2009-09-17, 18:51
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Nice da gor jag det imorgon Vet att de sysslar med diverse droger och har for ett javla tags sen blivit erbjuden kola av dessa gatulangare. Sa nog finns det tjack om det finns kola

en fraga bara.... racker 1g till 3 nyborjare eller bor vi dela pa 2g ? vill inte ha minnesluckor och skit men vill kanna pa ruset enda
1g på tre personer är för snålt. Dela på 2g isåfall. Minnesluckor har jag aldrig någonsin fått på tjack.
Citera
2009-09-17, 18:53
Medlem
Citat:

Låter bra, lycka till. Nej det lär nog inte räcka om ni är 3. Det är 03 var, 2 små linor var princip. Ta 2, och nej ni kommer inte få minnesluckor (vad jag vet får man inte det normalt?). Öppna upp med 2 linor var, sen bara "fyll" på med tiden så kommer det bli najs. Igen, lycka till
Citera
2009-09-18, 02:32
Medlem
Bra tråd!. Har inte tagit mig tid o läsa den innan.
Jag har lite olika funderingar och synpunkter.
För det första så tycker jag att tjack är den absolut sämsta drogen jag provat.
(bla provat 2cb,meph,4homet(+),syra,cb)
Minsta positiva egenskaper och flest negativa, rakt av!.

Den värsta upplevelsen jag fått på tjack var när jag hade vart vaken i 3 dagar och allt var frid och fröjd. Jag pratade med en polare o reste mig ur fotöljen då jag plötsligt tappar andan för en sekund och upplever en värme exsplosion i bröstet. Jag blir nojig som fan och sätter mig ner och funderar vafan det var som precis hände. Efter ett tag tappar jag andan för en sekund och upplever samma värme explosion.Upplevde domningar i tunga och händer bla. Jag tror jag ska dö och ber polarn ringa ambulans och skit men han ber mig hålla mig lugnt. Slutar med att vi ringer något jour nummer där jag fick tala med någon tjej som var väldigt klar o tydligen och inte accepterade att jag nojade iväg. Hon kände igen symtomen och berättade att ingening var farligt, att jag skulle ta på musik,öppna ett fönster och bara ta det lugnt (vilket var jävligt svårt då allt kom så plötsligt. Efter sömn så var det bättre dagen efter.

Vad jag tror och har märkt så har min panikångest uppkommit efter denna händelse. Har aldrig tidigare haft noja eller något sånt vid intag av någon drog. Vad jag tror själv och vad hon på jour numret sa så va det att det var kroppens sätt att säga ifrån, jag hade fuskat som fan med mat och sånt.

Efter detta har jag haft panikångest som kommit och gått vid dom mest oväntade tillfällena. Tro det eller ej så har jag tagit amfetamin några gånger efter detta (dum som man är) Och haft sånna äckliga avtändningar att det knappt finns ord. Helt utmattad,Ångest,känns som 1 meter är 10 och jag vet inte vafan jag ska ta mig till, har nog provat allt!!.En polare sa att han blev jävligt dålig i yngre år men att några år senare så upplever han ingen AT alls.

Har någon haft nå liknande upplevelse och tror ni att kommande ATs (som det kommer bli) kommer bli bättre med tiden då jag vet vad komma skall?
Ungefär hur länge efter sista snoken ska man slänga i sig benson? som jag uppfattat det ska det inte vara farligt. (Blev en jävla massa det här, skulle kunna tro jag vart påtänd )

Ville bara dela med mig av min upplevelse och hur den påverkat mig.
Jag talar inte för eller emot någoting utan vill bara ge min bild av det hela, och förhoppningsvis få lite bra tips och råd hur jag ska slippa sån sjuk AT.
Det jag lärt mig av denna tråden är att jag ska äta en jävla massa mer och dricka massa massa. Sen ha några benso redo. Som någon sa tidigare så är det verkligen inte värt att rida ut stormen!

Pz
Citera
2009-09-18, 06:47
Medlem
Behöver tips på vad som är lätt att få ner (dricka/tugga) när man är hög på amfetamin. Fick tippsat en viss tablett (kmr ej ihåg namnet..) som man löser upp i vatten och är bra kvällen innan man lägger sig vanligtvis om man är full. Hjälper förmodligen, men någon lär ju ha hittat något ultimat vid detta läge. Sitta och dricka vatten och pressa ner en och annan macka kan ju inte vara svaret ^^ Men man behöver ju vitaminer, så frukt? Bravo Tropical juice? enda fan jag kan komma på... helt slut :<<
Citera
2009-09-18, 12:34
Medlem
Proteges avatar
Citat:
Behöver tips på vad som är lätt att få ner (dricka/tugga) när man är hög på amfetamin. Fick tippsat en viss tablett (kmr ej ihåg namnet..) som man löser upp i vatten och är bra kvällen innan man lägger sig vanligtvis om man är full. Hjälper förmodligen, men någon lär ju ha hittat något ultimat vid detta läge. Sitta och dricka vatten och pressa ner en och annan macka kan ju inte vara svaret ^^ Men man behöver ju vitaminer, så frukt? Bravo Tropical juice? enda fan jag kan komma på... helt slut :<<

Tabletten du söker är brustabletterna Resorb, som är vätskeersättning. Du kan köpa de på apoteket och rekommenderar de skarpt. Youghurt brukar va lätt att få ner och likaså någon gainer eller proteinshake fungerar utmärkt om man inte kan äta riktig mat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in