2010-11-22, 08:28
Bannlyst
Har tyvärr ingen våg så cirka hur mkt tjack är det i en skopa kryddmått (1ml)? Förstår att det beror på hur rent och så vidare men UNGEFÄR?

Snabba svar uppskattas.
Citera
2010-11-23, 12:17
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MedicatedPete
Har tyvärr ingen våg så cirka hur mkt tjack är det i en skopa kryddmått (1ml)? Förstår att det beror på hur rent och så vidare men UNGEFÄR?

Snabba svar uppskattas.

Klettjack 0,5-1 g.. svårt med ögonmått där..

Sten och pulver brukar ligga på ca 2 krm = 1g
Citera
2010-11-25, 15:42
Medlem
Mandic!s avatar
Är det någon skillnad på hur länge det syns i urinprov, vanligt amfetamin vs Meta-amfetamin? Är VÄLDIGT nybörjare på det här, så det kan vara en konstig fråga.
Citera
2010-11-25, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Är det någon skillnad på hur länge det syns i urinprov, vanligt amfetamin vs Meta-amfetamin? Är VÄLDIGT nybörjare på det här, så det kan vara en konstig fråga.

Ingen aning om det, men en polare till mig som körde meta gick det ur pisset efter typ 2-3 dygn. Efter lite vatten o motion
Citera
2010-11-25, 16:49
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irn´
Ingen aning om det, men en polare till mig som körde meta gick det ur pisset efter typ 2-3 dygn. Efter lite vatten o motion
Tack för svaret! Då kan jag anta att det går ur lika fort som vanligt amfetamin isåfall. Tänkte köra ett tjack-race på en vecka direkt..
Citera
2010-11-29, 14:42
Bannlyst
Fick lite "tjack" av en kompis idag. Han gav mig det gratis,vilket fick mig börja nojja om det var ett skämt. Jag har inte dragit i mig det ännu men testade smaka det, det var väldigt sött, liknande dextropur. Och om jag liksom lägger det på tungan så brusar det upp sig. Är detta verkligen Amfetamin?
kan någon intyga?
Citera
2010-11-29, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hihowareyou
Fick lite "tjack" av en kompis idag. Han gav mig det gratis,vilket fick mig börja nojja om det var ett skämt. Jag har inte dragit i mig det ännu men testade smaka det, det var väldigt sött, liknande dextropur. Och om jag liksom lägger det på tungan så brusar det upp sig. Är detta verkligen Amfetamin?
kan någon intyga?

Att det smakar sött har man ju varit med om.
När det är något stolpmongo som har varit alldeles för ivrig i sockerskålen. Dvs stoppat i en jävla massa dextro.

Men att det "brusar upp sig" har jag aldrig varit med om. Menar du ungefär som en brustablett typ treo?

Min erfarenhet är att dos oftast luktar lite godis (tycker jag. ) men smakar väldigt kemiskt och beskt om man stoppar det i munnen. Har man det dessutom på tungan så kan man kyssa sina smaklökar farväl i ett par dagar.

Sen en fråga då: Vad tycker ni? Ju starkare lukt desto potentare vara?
Citera
2010-11-29, 23:45
Medlem
Passar på att slänga in en till fråga när ja ändå är på hugget.

Hur pass vanligt är så kallat blomster?
Är ganska ny i "branschen" och har aldrig stött på det trots att var och varannan nisse man stöter på babblar om det och hur mycket bättre det är.
Citera
2010-11-30, 15:47
Medlem
Trammiss avatar
Tar tjack någon skada ifall man förvarar det i en zipbag som ligger i en snusdosa utomhus när det är minusgrader?
Citera
2010-11-30, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trammis
Tar tjack någon skada ifall man förvarar det i en zipbag som ligger i en snusdosa utomhus när det är minusgrader?

Så länge påsen sluter tätt och ingen fukt kommer in så är det väl snarare bra.

Vad jag förstått så bör man förvara det kallt (frysen) för att potensen inte ska försämras.
Citera
2010-11-30, 21:09
Medlem
Mandic!s avatar
Kan man beskriva skillnaden i rus mellan mephe och tjack?
Citera
2010-11-30, 21:20
Medlem
zoN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Kan man beskriva skillnaden i rus mellan mephe och tjack?

Mycket mindre eufori med tjack men däremot mer energi och "sysselsättnings" nöje som jag vill kalla det : )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in