2009-09-18, 13:50
Medlem
Soluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protege
Tabletten du söker är brustabletterna Resorb, som är vätskeersättning. Du kan köpa de på apoteket och rekommenderar de skarpt. Youghurt brukar va lätt att få ner och likaså någon gainer eller proteinshake fungerar utmärkt om man inte kan äta riktig mat.
Jag lägger min röst på pasta. Det var första "riktiga" maten som jag lärde mig äta under påverkan.

Som sagt, tabletten är resorb, för övrigt kan du peta i dig järntabletter (för blodproduktionen), magnesium (mot muskelspänningar) och acetylsalicylsyra (förhindrar att blodet koagulerar lika lätt, kamske mest intressant för oss IV'are).
För övrigt är det alltid en bra idé att se till att få i sig vitaminer, protein och vätska.
Citera
2009-09-18, 17:01
Medlem
zoN-s avatar
Hur stor skillnad i effekt är det på en 0,2a 50% rent tjack och 100% rent 0,1a?

Vet att det inte finns 100% rent och antagligen itne ens 50% , men om någon har någon erfarenhet skulle det vara kul att höra
Citera
2009-09-18, 17:32
Medlem
DrCrushers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnOskyldigMedborgare
Behöver tips på vad som är lätt att få ner (dricka/tugga) när man är hög på amfetamin. Fick tippsat en viss tablett (kmr ej ihåg namnet..) som man löser upp i vatten och är bra kvällen innan man lägger sig vanligtvis om man är full. Hjälper förmodligen, men någon lär ju ha hittat något ultimat vid detta läge. Sitta och dricka vatten och pressa ner en och annan macka kan ju inte vara svaret ^^ Men man behöver ju vitaminer, så frukt? Bravo Tropical juice? enda fan jag kan komma på... helt slut :<<

Resorb + vitaminbrustablett i ett glas vatten innan man går och lägger sig. Sen dricker jag alltid mängder med cola under ruset, och det är hur gott som helst.
Dessutom är det något att skylla på när ovetande tycker att jag är pigg
Citera
2009-09-18, 17:56
Medlem
after7dayss avatar
Citat:
Behöver tips på vad som är lätt att få ner (dricka/tugga) när man är hög på amfetamin. Fick tippsat en viss tablett (kmr ej ihåg namnet..) som man löser upp i vatten och är bra kvällen innan man lägger sig vanligtvis om man är full. Hjälper förmodligen, men någon lär ju ha hittat något ultimat vid detta läge. Sitta och dricka vatten och pressa ner en och annan macka kan ju inte vara svaret ^^ Men man behöver ju vitaminer, så frukt? Bravo Tropical juice? enda fan jag kan komma på... helt slut :<<

Gainomax min vän, Gainomax.
Hallon & Blåbär är mina favvo.
Citera
2009-09-18, 20:02
Medlem
dante05s avatar
När ni har gått in er på tjacket. Så kan ni äta nästan normalt .. Vet va ja talar om pga att ja varit tjacktorsk i storskala på IV. Skit liv o vara pundare. mvh D
Citera
2009-09-19, 03:21
Medlem
Citat:

Bananas.
Läste nånstans att bananer var rik på magnesium också, (stämmer?)
Isåfall är det ju bra mot käkspänningarna.
Citera
2009-09-19, 04:58
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k2berg
Bananas.
Läste nånstans att bananer var rik på magnesium också, (stämmer?)
Isåfall är det ju bra mot käkspänningarna.

Dessutom innehåller det tryptofan som håller serotoninet på topp och det är ju inte fy skam. Sen är bananer yummy. En banan&chokladshake brukar vara lätt att hälla i sig.
Citera
2009-09-19, 18:36
Medlem
EnOskyldigMedborgares avatar
Åhfan, älskar bananer! Speciellt kalla bananer

Bra att äta/dricka lista på tjack;
Resorb
Pasta
Bananer
Yoghurt
Gainomax

Dvs allt som är rikt på vitaminer n shit som är bra, och speciellt lätt att få i sig.
Citera
2009-09-19, 19:29
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Åhfan, älskar bananer! Speciellt kalla bananer

Bra att äta/dricka lista på tjack;

Vitaminer
Vatten
Cigg

Dvs allt som är rikt på vitaminer n shit som är bra, och speciellt lätt att få i sig.

Vem behöver mat när man kan få i sig vitaminer pillervägen?
Citera
2009-09-19, 19:30
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManMannen

Du kanske inte var särskilt seriös, men kroppen behöver mat i vilket fall. Vitaminer i sig ger inte någon energi.
Citera
2009-09-19, 19:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ManMannen
Lycka till. Du får nog ett långt liv, ifall du tror att vitaminer på burk kan ersätta det som finns i föda.
Citera
2009-09-19, 20:51
Bannlyst
Hm, är det bara jag som köper massvis med "gomorron"paket, dvs, musli och yoghurt m.m. Finns flera sorter. Brukar köpa in 3st vanilj, 3st blåbär och 3st choklad.. detta bara när jag tar affe, inte gjort det på ett tag nu

börjar med vaniljen, naturligt.
blåbär kommer i mitten av dagne, frö att go kroppen lite mer ork.
chokladmixen är till för kvällen.

detta, och någon banan och ett äpple håller mig stark hela dagen om jag kör race.
äter man samma grejer på sin 3e dag kan det dock bli problem..
Senast redigerad av Stressfylld 2009-09-19 kl. 20:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in