2009-11-05, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dr.zombee
Såhär ligger det till: avslutade gårdagen med några random flödder, för att starta dagen med ca0.4tjo. Saken är den att hjärtat trillskades, jag hade svårt att känna pulsen, samt att jag knappt fick ut någon effekt alls av Tjacket!
Någon som varit med om något liknanade??

Du har nog blivit blåst!
Fast fungerade det dagen innan så vet jag inte?
Citera
2009-11-06, 00:58
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finbagarn
Tja. Vet inte exakt vad de ligger på nu.. men när ja va där å köpte av en jag e lite bekant med. Då låg de på 300 euro/100g

Jag fick ett fint gram för €5 i alla fall.
Citera
2009-11-06, 14:41
Medlem
dr.zombees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comfortably.Numb
Du har nog blivit blåst!
Fast fungerade det dagen innan så vet jag inte?

Nja, det är helt OK grejjer vi snackar om. Det jag undrar är om combon i den ordningen orsakade det hela.
Citera
2009-11-08, 23:58
Bannlyst
Hejsan, jag undrar hur farligt det ar att vara uppe i dagar / veckor pa tjackrace ..

sa lange man far i sig mat sa kmr man inte do eller ? Hur ar det
Citera
2009-11-09, 00:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av americanviking
Hejsan, jag undrar hur farligt det ar att vara uppe i dagar / veckor pa tjackrace ..

Dö kan man alltid ,Men till allvaret.. Hjärtat mår ju inte bra, det förstår man ju. Men min egna uppfattning är att man inte blir lika "sliten" på race runt 1 vecka om man äter en liten bit mat och får i sig mycket vätska. Har inte kört över 2 veckor så där vet jag inte.
Citera
2009-11-09, 01:01
Medlem
Galadrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av americanviking

Du skulle nog klarat 3 veckor utan sövn om du får i dig mycket mat och vitaminer. + mycket vätska. inte spring så att hjärtat jobbar mycket. inte blanda med en massa andra skit droger som heroin och neråt droger.
Citera
2009-11-09, 05:30
Medlem
QwertHeads avatar
Är det någon som kan svara vad som händer på PM eller msn eller liknande eller är jävligt pratsugen för jag tror jag dör i denna ensamhet och jag vet inte vad jag ska göra...???

FRÅGORNA JAG HAR:
Vilka typer av tjack har ni provat, ?

Är det snabbverkande i näsan? För jag testade en Batch nu ikväll och det tog ungefär 1 timme innan jag började känna av den och jag har tagit 4 linor (stora) nu?

* Allt tjack jag har provat tidigare har jag kännt av inom ungefär 15min *

Denna sorten vet jag inte ens om det är tjack efter som det tog sådan lång tid innan det verkade.

*Jag vet inte om det är inbillning bara för jag är själv men jag har druckit jävligt mycket innan och jag känner att jag skulle behöva prata med någon just nu för jag känner hur det kommer på mer och mer men det var bara en dum idé jag gjorde klockan 3 på natten för jag hade lovat att skjutsa en tjej klockan 8 idag. FAN OCKSÅ jag kan ingen svara på detta forum!*

Jag vet att jag är jävligt förvirrad och ställer liksom fel frågor vid fel tidpunkt men jag måste bara veta vad fan jag om jag kan prata med någon nu eller något för jag har värsta käkspänningar och jag kan inte ringa någon polare på ungefär 3 timmar och det känns som det är för lång tid för mig just nu. JAG ÄR HELT FAST I DETTA OCH MÅSTE SNACKA NU!!

Jävlar va dumt inlägg det känns som men jag måste verkligen skriva något och det känns som att detta kunde jag lika gärna ha sparat på datorn!...

Men eftersom ingen vet vem fan jag är på detta konto så spelar det ingen roll vad fan jag skriver!

Kan någon skicka 1 pm eller kanske tele nr om dom vill snacka?
Citera
2009-11-09, 06:38
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QwertHead
Är det någon som kan svara vad som händer på PM eller msn eller liknande eller är jävligt pratsugen för jag tror jag dör i denna ensamhet och jag vet inte vad jag ska göra...???

FRÅGORNA JAG HAR:
Vilka typer av tjack har ni provat, ?

Är det snabbverkande i näsan? För jag testade en Batch nu ikväll och det tog ungefär 1 timme innan jag började känna av den och jag har tagit 4 linor (stora) nu?

* Allt tjack jag har provat tidigare har jag kännt av inom ungefär 15min *

Denna sorten vet jag inte ens om det är tjack efter som det tog sådan lång tid innan det verkade.

*Jag vet inte om det är inbillning bara för jag är själv men jag har druckit jävligt mycket innan och jag känner att jag skulle behöva prata med någon just nu för jag känner hur det kommer på mer och mer men det var bara en dum idé jag gjorde klockan 3 på natten för jag hade lovat att skjutsa en tjej klockan 8 idag. FAN OCKSÅ jag kan ingen svara på detta forum!*

Jag vet att jag är jävligt förvirrad och ställer liksom fel frågor vid fel tidpunkt men jag måste bara veta vad fan jag om jag kan prata med någon nu eller något för jag har värsta käkspänningar och jag kan inte ringa någon polare på ungefär 3 timmar och det känns som det är för lång tid för mig just nu. JAG ÄR HELT FAST I DETTA OCH MÅSTE SNACKA NU!!

Jävlar va dumt inlägg det känns som men jag måste verkligen skriva något och det känns som att detta kunde jag lika gärna ha sparat på datorn!...

Men eftersom ingen vet vem fan jag är på detta konto så spelar det ingen roll vad fan jag skriver!

Kan någon skicka 1 pm eller kanske tele nr om dom vill snacka?

Logga in på något random chattrum på IRC eller nått om du inte får PM, tips iallafall
Citera
2009-11-09, 14:06
Medlem
Derangements avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galadrin
Du skulle nog klarat 3 veckor utan sövn om du får i dig mycket mat och vitaminer. + mycket vätska. inte spring så att hjärtat jobbar mycket. inte blanda med en massa andra skit droger som heroin och neråt droger.
Du kommer inte överleva 3 veckor utan sömn.
Citera
2009-11-09, 14:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Derangement
Du kommer inte överleva 3 veckor utan sömn.

Så hur länge klarar man att vara vaken på amfetamin. 11 dagar är iaf rekordet utan droger.
Citera
2009-11-09, 19:09
Medlem
Derangements avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comfortably.Numb
Så hur länge klarar man att vara vaken på amfetamin. 11 dagar är iaf rekordet utan droger.
Tja, inte är det 3 veckor i alla fall. Jag tvivlar på att tjacket håller dig vid liv längre bara för att det håller dig vaken. Jag har mina pengar på 13-15 dagar innan man dör.
Citera
2009-11-09, 20:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Derangement
Tja, inte är det 3 veckor i alla fall. Jag tvivlar på att tjacket håller dig vid liv längre bara för att det håller dig vaken. Jag har mina pengar på 13-15 dagar innan man dör.

I ditt fall; menar du om man inte ater mat da ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in