2013-02-14, 16:02
Medlem
Pipharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hougengenba
Finns det någon metod för att få pupillerna normala igen? När jag tar tjack så blir mina ögon exakt såhära http://cdn-write.demandstudios.com/u...80/2/21682.jpg.

Det är brutalt kul när man sitter och snackar med polarna i en lägenhet men dessvärre inte lika kul när man ska cykla hem på natten. Minsta ögonkontakt så är man ju fucked direkt
Men under mörker har man stora pupiller ändå. Någon som vet om något kosttillskott som verkar på det här sättet?
Citera
2013-02-14, 16:10
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pipharen
Men under mörker har man stora pupiller ändå. Någon som vet om något kosttillskott som verkar på det här sättet?
Finns rätt många mediciner och tillskott som ka ha bieffekten "utvidgade pupiller" trots att detta sällan sker förutom på just olagliga droger.

Piracetam och 5-htp kan ha dom bieffekterna tex.
Citera
2013-02-14, 16:27
Medlem
maitos avatar
Jag känner folk som får utvidgade pupiller av alkohol. Vissa har också naturligt stora pupiller. Därför betyder inte stora pupiller ett skvatt, för att kunna avgöra om personen i fråga är påverkad måste man också veta hur stora pupiller han vanligtvis har i samma ljus.

Säg att du är berusad och får stora pupiller av det. Berätta om att det ofta ställt till med problem för att slippa in på klubbar eller liknande för att få det att låta trovärdigt. Man får också kraftigt utvidgade pupiller av rädsla, så säg att du har fobi för poliser och blir jävligt närvös när du pratar med dom.
Citera
2013-02-14, 17:01
Medlem
Jag har brukat en hel del tjack genom åren men har stött på ngt som jag inte varit med om förut...

Nu har jag köpt från en annan kran ett tag.
Det här tjacket luktar starkt som fan och är "halv klet".

För det första:
När jag skjuter i mig (ca 0,4 per skott) så slutar jag knappt blöda i armvecket...
Det verkligen pulserar ut ut blod som fan.. och länge... Det har de inte gjort förr.
Inte på det här sättet iaf. Måste trycka på det ett bra tag efter.

För det andra:
Efter det slutat blöda så blir jag röd runt omkring armvecket.

Missar INTE och det blir såhär varje gång med just de tjacket.

Det är ett jävla drag i det med. Sjuk kick och man e vaken jävligt länge.
Dock ingen större glädje av det mer än just vakenhet. Jävligt "stel" vakenhet eller va man ska säga.
Vill gärna återdosera med, men kanske bara jag som e kicktorsk med...

Blir hur som helst jävligt frusen av det här tjacket och näsan rinner?!

Det smakar tjack, luktar tjack och ser ut som tjack... men är de något annat i tro?
Jag har tagit en hel del veket och etylfenidat m.m. Men detta är skumt?

Just det att jag blöder så inihelvete och blir röd som får mig att fundera...
Det gör inte ont eller så och det röda försvinner efter ett tag så ingen fara så.

Vad är det för nått? Eller är det bara jävligt starkt tjo?
Citera
2013-02-14, 17:32
Medlem
Pipharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Finns rätt många mediciner och tillskott som ka ha bieffekten "utvidgade pupiller" trots att detta sällan sker förutom på just olagliga droger.

Piracetam och 5-htp kan ha dom bieffekterna tex.
Ah men jag menade tvärt om, något som kan få dem att krypa lite, eftersom det verkar vara något som några skulle ha nytta av. Påverkar cleareyes pupillernas storlek?
Citera
2013-02-14, 19:07
Medlem
Lurvelpajsarens avatar
Sköt min första panna nu för ett tag sen och har inte kunnat få ur tanken hur underbart det var. Har använt Amf. tidigare nasalt/oralt men detta var ju såklart nåt helt annat. Sinnet blev lugnt och kristallklart direkt, och hela kroppen fick en pirrande, spänd, elektrisk känsla som bara ökade i styrka under 15 minuter ungefär. Kändes som varje hårstrå stod rätt ut i stenhård attack/försvarsposition. Detta är något jag har bestämt mig för att fortsätta med; skjuta tjack. Men inte för mycket, för kicken får inte försvinna. Ruset i övrigt kom ju som vanligt men var annorlunda och det stämde faktiskt som alla säger att det var "renare". Fick inga av de traditionella bieffekterna jag brukar få och nån AT fick jag inte heller. Kan säkerligen bero på det andra jag hade i mig med.

Nu till min poäng och oro:

Jag var grovt påverkad av Sub, Lyrica och Xanor när pannan sattes och ändå var effekten gudomligt skön. Har gått på Sub dagligen i stort sett i lite mer än ett år med vissa uppehåll. GABA-droger tar jag nästan jämt dagligen då jag har dom, men ofta blir jag utan dom i långa perioder med, men Subben återstår alltid. Det som oroar mig är att jag möjligtvis sabbat mitt första IV-intryck av tjack i viss mån då jag var påverkad av downers som blockerade effekten.

Hur mycket kraftigare/intensivare/skönare hade kicken varit om jag inte haft detta i mig? Förstörde jag min "oskuld" så att säga. Är det första gången som är överlägset bästa, eller kan man få likvärdiga eller till och med bättre kickar på senare tider? Jag tycker det borde gå då det är så många variabler som spelar in. Jag menar, en utvilad, vältränad kropp och en balanserad hjärna, uppfödd på massvis med naturlig och nyttig träning och näring, som har varit ren ett tag från allt knark, som sen skjuter tjack av hög kvalitet i rimlig mängd måste väl ändå kunna ge bättre effekt än den jag fick som sliten och beroende, och som ändå den var briljant?
Citera
2013-02-14, 19:27
Medlem
maitos avatar
Citat:
Ah men jag menade tvärt om, något som kan få dem att krypa lite, eftersom det verkar vara något som några skulle ha nytta av. Påverkar cleareyes pupillernas storlek?

Nej, det finns inga praktiska läkemedel/metoder för att minska pupillernas storlek än typ använda färgade linser eller solglasögon. Heroin är också en jävel på att dra ihop pupiller men inget som man kan använda i praktiken i detta syfte.
Citera
2013-02-14, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maito
Jag känner folk som får utvidgade pupiller av alkohol. Vissa har också naturligt stora pupiller. Därför betyder inte stora pupiller ett skvatt, för att kunna avgöra om personen i fråga är påverkad måste man också veta hur stora pupiller han vanligtvis har i samma ljus.

Säg att du är berusad och får stora pupiller av det. Berätta om att det ofta ställt till med problem för att slippa in på klubbar eller liknande för att få det att låta trovärdigt. Man får också kraftigt utvidgade pupiller av rädsla, så säg att du har fobi för poliser och blir jävligt närvös när du pratar med dom.

Jag vet inte om ni kollar ordentligt, men om ni tittar på bilden igen så får jag ojämna pupiller, exakt som på bilden. Ena är jättestor och andra skitliten.
Citera
2013-02-14, 20:12
Medlem
Pipharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maito
Nej, det finns inga praktiska läkemedel/metoder för att minska pupillernas storlek än typ använda färgade linser eller solglasögon. Heroin är också en jävel på att dra ihop pupiller men inget som man kan använda i praktiken i detta syfte.
Mm där ser man. Nä det är väll bara att se normal ut, så ställer folk inga frågor.
Citera
2013-02-14, 20:29
Medlem
maitos avatar
Citat:
Mm där ser man. Nä det är väll bara att se normal ut, så ställer folk inga frågor.

Japp, och ha en ursäkt förberedd ifall någon skulle kommentera pupillerna. "Det har jag alltid haft" eller nåt och se cool ut. Inte bli nervös som fan och flackandes med blicken stamma fram "öööh, ööööh är dom?"

EDIT: Och gnida käkarna frenetiskt emot varandra samtidigt som man trummar med båda händerna och rycker till i hela kroppen
Citera
2013-02-14, 20:47
Medlem
Bogdanoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurvelpajsaren
Sköt min första panna nu för ett tag sen och har inte kunnat få ur tanken hur underbart det var. Har använt Amf. tidigare nasalt/oralt men detta var ju såklart nåt helt annat. Sinnet blev lugnt och kristallklart direkt, och hela kroppen fick en pirrande, spänd, elektrisk känsla som bara ökade i styrka under 15 minuter ungefär. Kändes som varje hårstrå stod rätt ut i stenhård attack/försvarsposition. Detta är något jag har bestämt mig för att fortsätta med; skjuta tjack. Men inte för mycket, för kicken får inte försvinna. Ruset i övrigt kom ju som vanligt men var annorlunda och det stämde faktiskt som alla säger att det var "renare". Fick inga av de traditionella bieffekterna jag brukar få och nån AT fick jag inte heller. Kan säkerligen bero på det andra jag hade i mig med.

Nu till min poäng och oro:

Jag var grovt påverkad av Sub, Lyrica och Xanor när pannan sattes och ändå var effekten gudomligt skön. Har gått på Sub dagligen i stort sett i lite mer än ett år med vissa uppehåll. GABA-droger tar jag nästan jämt dagligen då jag har dom, men ofta blir jag utan dom i långa perioder med, men Subben återstår alltid. Det som oroar mig är att jag möjligtvis sabbat mitt första IV-intryck av tjack i viss mån då jag var påverkad av downers som blockerade effekten.

Hur mycket kraftigare/intensivare/skönare hade kicken varit om jag inte haft detta i mig? Förstörde jag min "oskuld" så att säga. Är det första gången som är överlägset bästa, eller kan man få likvärdiga eller till och med bättre kickar på senare tider? Jag tycker det borde gå då det är så många variabler som spelar in. Jag menar, en utvilad, vältränad kropp och en balanserad hjärna, uppfödd på massvis med naturlig och nyttig träning och näring, som har varit ren ett tag från allt knark, som sen skjuter tjack av hög kvalitet i rimlig mängd måste väl ändå kunna ge bättre effekt än den jag fick som sliten och beroende, och som ändå den var briljant?
Jag undrar ungefär samma sak som honom.
Citera
2013-02-14, 21:42
Medlem
POMJUP53s avatar
TORKA KLETTJACK
Låt säga att jag har ca 10g klet som jag skulle vilja torka. Hur går jag lättast till väga? Och hur mycket kan man räkna med går förlorat när det dunstar(om något)?

Är totalt nybörjare på detta och googlingar gav mig inte precis det jag ville.

Edit: Jag vill alltså ha det i pulverform.
Senast redigerad av POMJUP53 2013-02-14 kl. 21:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in