2013-06-20, 02:51
Medlem
Brmcs avatar
Har fått rodnader på huden senaste gångerna jag tagit amfetamin. Hittar ingen konkret svar på vad det kan bero på. Det varken stör mig eller kliar, utan jag är bara intresserad av att veta vad det kan vara. Om det är att man är lite för varm eller dylikt.
Citera
2013-06-20, 12:31
Medlem
WykkedWitchs avatar
1 halvt g A dagen efter...

Jag hittar ingen klar tråd om detta, men det finns säkert dolt på många ställen...
Jag och tjejen skall intaga i halvt g var (märker vi att det är dunderbums så tar vi nog mindre)
[Men nu är det så att jag måste träffa "vuxna" ,(nåväl, jag är faktiskt över 18 själv) 16 timmar högst
dagen efter. Vi skall alltså inte "fylla på" för att förlänga ruset.

Syns det på ögonen 12-16 timmar efteråt?
Citera
2013-06-20, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjackroffe

Citat:
Ursprungligen postat av Energized

Tack för svaren!
Har en polare som pundar så han kan nog hjälpa till med dosering!
Citera
2013-06-20, 13:11
Medlem
pajjpens avatar
Antar att du menar tjack? På mig syns det inte alls iaf
Citera
2013-06-20, 15:57
Medlem
WykkedWitchs avatar
jag menar amfetamin...
Citera
2013-06-20, 17:57
Medlem
Energizeds avatar
Det lär inte synas tror jag. Tar du E däremot blir ögonen helt svarta.
Citera
2013-06-20, 18:24
Medlem
fenazepams avatar
Om ni inte har nån vana/erfarenhet av amfetamin innan så kommer det märkas på er, tror jag iaf.

Ni kommer inte att sova och kommer vara rätt slutkörda dagen efter.

Jag själv blir väldigt nojig och beter mig inte riktigt som jag brukar. Typ undviker ögonkontakt och är osäker osv.

Men om jag har nån opi eller benz så kan jag hantera det mesta

Edit:
Ögonen har ganska lite att göra med om någon verkar påverkad, mer ens sätt föra sig.
Senast redigerad av fenazepam 2013-06-20 kl. 18:28.
Citera
2013-06-20, 18:59
Medlem
Är det något skit i tjacket när det bränner som bara den, näsan bara rinner och tårar i ögonen efter man har snortat? var max 0.2. Känner mig inte vidare pigg skriver det nu efter tagning.
Citera
2013-06-20, 21:03
Medlem
SadCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BossKelso
Är det något skit i tjacket när det bränner som bara den, näsan bara rinner och tårar i ögonen efter man har snortat? var max 0.2. Känner mig inte vidare pigg skriver det nu efter tagning.

Vart har du fått tag på tjacket?
Hur känner du dig nu?

Drog själv precis i mig 4:e linan gult/brunt/rött tjack från Tyskland. Bra som fan
Senast redigerad av SadCat 2013-06-20 kl. 21:32.
Citera
2013-06-20, 21:27
Medlem
surfacings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BossKelso

Ja men herregud hur fan ska man kunna veta exakt utan mer ingående information? Det kan ju vara precis vad som helst; utbankat med någon oduglig RC eller kanske är det någon snål polack som spätt hemkokt meta' med råttgift.
Citera
2013-06-20, 21:46
Medlem
Vill lägga till at jag drog i mig lite till men nu känner jag mig bara helt slö men inte trött tankarna och allt går segt kan inte prata i telefon märkte jag också. Är det så att jag har tagit för mycket?
Tjacket är vitt pulver med lite hårda gula bitar som är hårda dom flygerrunt när jag hackar dom men allt blir till fint vitt pulver efter lite hackande. det luktar mycket också.
Citera
2013-06-21, 00:49
Medlem
GaletAnonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Har fått rodnader på huden senaste gångerna jag tagit amfetamin. Hittar ingen konkret svar på vad det kan bero på. Det varken stör mig eller kliar, utan jag är bara intresserad av att veta vad det kan vara. Om det är att man är lite för varm eller dylikt.

Får också någon typ av svidande rodnad runt injiceringsplatsen även när skotten sitter perfekt. Undra om det finns något samband - något ämne det bankats med? Om någon har någon teori så låt höra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in