2012-09-14, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
Låter skumt att du fick stora pupiller. På bra tjack kan jag vara påtänd som fan och vara uppe flera dygn innan pupillerna börjar bli stora.
Från person till person, Ibland när jag drar första linan på dagen så exploderar mina ögon. Ibland spelar det ingen roll hur mycket jag drar och det händer inget med ögonen.
Citera
2012-09-14, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuban
Det beror från vilket perspektiv, säljaren eller köparen? Ingen vill ju köpa alltför utbankade grejer men alla vill ju tjäna pengar... Om man är dum känns som en ickefråga i sammanhanget.
Säljarens perspektiv, Han kan ju garanterat ta en hundring extra per gubbe om det verkligen är 90% istället för att bara banka det lite, Om man ska banka ska man göra det ordentligt eller inte alls. Och med ordentligt menar jag inte att han ska förstöra affet men 40-50% om det är 90%+ man sitter på.
Citera
2012-09-14, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av batchone
Säljarens perspektiv, Han kan ju garanterat ta en hundring extra per gubbe om det verkligen är 90% istället för att bara banka det lite, Om man ska banka ska man göra det ordentligt eller inte alls. Och med ordentligt menar jag inte att han ska förstöra affet men 40-50% om det är 90%+ man sitter på.

Banka betyder alltså spä ut?
Citera
2012-09-14, 19:13
Medlem
Bastubans avatar
Citat:

Det är allt detta som gör amfetaminbruket så besvärligt i längden. Jakten, eller för den delen bara spekulationer kring renheten tar över ruset helt. Får ett pundigt beteende utan att man märker det.
Citera
2012-09-14, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuban
Det är allt detta som gör amfetaminbruket så besvärligt i längden. Jakten, eller för den delen bara spekulationer kring renheten tar över ruset helt. Får ett pundigt beteende utan att man märker det.
True, Däremot beror det helt på sitt psyke om man märker det eller inte.
Citera
2012-09-14, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suckers3
Banka betyder alltså spä ut?
Citera
2012-09-14, 21:03
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Från person till person, Ibland när jag drar första linan på dagen så exploderar mina ögon. Ibland spelar det ingen roll hur mycket jag drar och det händer inget med ögonen.
Låter väl mer som att det är relaterat till batchen och vad pulvret innehåller.
Citera
2012-09-15, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
Låter väl mer som att det är relaterat till batchen och vad pulvret innehåller.
Beror på hur mycket dopamin som släpper i kroppen när affet kickar. Så det jag menar är att det kan variera som fan med samma batch. Allt beror på dopaminet.
Citera
2012-09-15, 04:26
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
Vilken laglig drog som går att beställa är det andra alternativet till dos? Har precis börjat IV:a så gärna nåt som ger en skön rusch.

Tips mottages tacksamt

PS Har ej tolerans.

PPS Något som inte verkar serotonogent (käkar SSRI)

Hallå?
Citera
2012-09-15, 09:09
Medlem
fenazepams avatar
Försök att hitta 3-fa eller 2-fma. Tror inte de frisätter så mycket seretonin.
Ajuste, kanske även etylfenidat skulle passa
Citera
2012-09-15, 10:47
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Beror på hur mycket dopamin som släpper i kroppen när affet kickar. Så det jag menar är att det kan variera som fan med samma batch. Allt beror på dopaminet.
Jag menade snarare att om en batch är bankat eller består utav något serotonergt så gör det att pupilerna omedelbart blir tefat. Dopaminet ger normalt inte den effekten.
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex

Hallå?
2fa är väldigt dopaminergt, ingen aning om det är skönt iv dock. Btw så borde du sluta ta ssri om du ska knarka.
Senast redigerad av Tom.Bombadill 2012-09-15 kl. 10:50.
Citera
2012-09-15, 11:42
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
13. Vad ska man undvika att blanda amfetamin med?
MAOI-hämmare, SSRI-medicin, serotonerga droger såsom MDMA, vissa hallucinogener, tramadol m.m. Att blanda med neråt-droger såsom GHB kan också vara riskabelt, eftersom det är lätt att ta för mycket – drogerna går sällan ur kroppen precis samtidigt, och om amfetaminet går ut före GHB’t kan man drabbas av plötslig medvetslöshet. Omvänt kan man drabbas av överstimulering. Att blanda amfetamin med opioider kan vara lite slitsamt för hjärtat, eftersom hjärtat då får dubbla signaler; dels från amfetaminet, som höjer pulsen, och från opioiden, som sänker den. Inget man ska göra till en vana, med andra ord.
Någon som kan utveckla varför man ej bör ta SSRI-medicin tillsammans med amf?
Och hur är det med SNRI?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in