2010-10-21, 22:48
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Breitling.
Det jag kände på vaket var: Snöade in lite på saker. Tänkte snabbare. Skrev snabbare på datorn. Det var väl ungefär det... Är det allt there is to it?

Blev du inte nöjd så testa tjack ifrån en annan källa. I synnerhet de första gångerna upplever många ett även fysiskt rus, så som hårresningar och rysningar som jag tyckte var väldigt angenäma. Det kan skilja väldigt på tjack och tjack, men samtidigt finns det ju en risk att det inte är något för dig!
Citera
2010-10-22, 03:42
Bannlyst
allmän fråga; hur långt kan man få tex 3-5g tjack i örebro? leveranstid live ?
Citera
2010-10-30, 12:54
Medlem
Elysas avatar
Morron...

Tog tjack igår vid 23.00, dumt av mig då ja bara ville testa kvalitén - vilken va rätt bra...

Tog lite för många "testlinor" och sluta me att jag tog kanske 200-300mg och vart vaken hela natten...

Stes, xanor och stilnoct kunde inte knocka mig som ja börja poppa i mig vid 05.00, men somna kanske runt 07.00 och vakna rätt nyss...

Nu känner jag mig lite sliten, lite småångest ovs.. Grejjen är den att ja måste göra lite tråkiga saker idag och de hade varit skönt o vara i bättre skick... Så är det någon fara om ja skulle ta mig en 100mg~ lina nu och sen kunna somna innan 00.00?

Vill gärna ha svar snabbt då varje minut som tickar fördröjer intaget, vill göra de så snabbt som möjligt så ja har större chans i somna inatt!

Har fortfarande en xanor kvar o 4 stilnoct som ja skulle kunna ta till användnig om ja inte kommer kunna lägga mig, dock tror ja inte det skulle ha så mycke effekt då jag olyckligtvis verkar ha skapat en benso tolerans
Citera
2010-10-30, 12:57
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elysa
Morron...

Tog tjack igår vid 23.00, dumt av mig då ja bara ville testa kvalitén - vilken va rätt bra...

Tog lite för många "testlinor" och sluta me att jag tog kanske 200-300mg och vart vaken hela natten...

Stes, xanor och stilnoct kunde inte knocka mig som ja börja poppa i mig vid 05.00, men somna kanske runt 07.00 och vakna rätt nyss...

Nu känner jag mig lite sliten, lite småångest ovs.. Grejjen är den att ja måste göra lite tråkiga saker idag och de hade varit skönt o vara i bättre skick... Så är det någon fara om ja skulle ta mig en 100mg~ lina nu och sen kunna somna innan 00.00?

Vill gärna ha svar snabbt då varje minut som tickar fördröjer intaget, vill göra de så snabbt som möjligt så ja har större chans i somna inatt!

Har fortfarande en xanor kvar o 4 stilnoct som ja skulle kunna ta till användnig om ja inte kommer kunna lägga mig, dock tror ja inte det skulle ha så mycke effekt då jag olyckligtvis verkar ha skapat en benso tolerans

Du kan nog glömma att få en normal natts sömn i natt. Annars låter det helt rätt med en pickerupper. Dagen kommer bli såå mycket bättre.

Tyvärr kommer du kanske inte klara att bara ta en enda line.
Citera
2010-10-30, 13:02
Medlem
Elysas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Du kan nog glömma att få en normal natts sömn i natt. Annars låter det helt rätt med en pickerupper. Dagen kommer bli såå mycket bättre.

Tyvärr kommer du kanske inte klara att bara ta en enda line.

Jag kommer hålla mig till en enda lina, det är ett som är säkert.. Om jag gör det och tog den nu, inom 5 min. Är du säker på ja inte skulle kunna somna? (f.ö så har jag inte normal sömn rytm så det är inte så farligt om ja sover dåligt, bara jag får sova utan störrre komplikationer [så som kräla omkring i sängen av ångest 3 timmar innan ja somnar])

Tack för snabbt svar!
Citera
2010-10-30, 13:08
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elysa
Jag kommer hålla mig till en enda lina, det är ett som är säkert.. Om jag gör det och tog den nu, inom 5 min. Är du säker på ja inte skulle kunna somna? (f.ö så har jag inte normal sömn rytm så det är inte så farligt om ja sover dåligt, bara jag får sova utan störrre komplikationer [så som kräla omkring i sängen av ångest 3 timmar innan ja somnar])

Tack för snabbt svar!

Nej, helt säker kan jag ju inte vara. Utgår från mig själv, men jag känner folk som sover rätt bra redan första natten. (Snarare en enda person.)

Men du har ju lite sömnhjälpmedel, benzotolerans eller ej.
Citera
2010-10-30, 13:09
Medlem
tjena boys!

nu står det till såhär att jag har 20mg oxycontin och lite bra klettjack.
till min fråga: tror ni det är schysst att göra en lösning av de båda och slå i sig?

eller ska hålla mig till tjacket först och sen slå i mig oxyn?

vad tycks?
Citera
2010-10-30, 15:49
Bannlyst
Är det vanligt att man får näsblod på av tjack?

Dragit en del meph men aldrig snortat ngt som svider så jävla mkt som tjacket jag har nu, bara en liten lina sen rinner båda ögonen. Inte mkt speed mer lungn så antar väll det kan va bladat med meta o ngt mer för jätte bra är det inte. Är vell bladat med diskmedel eller ngt.
Citera
2010-10-30, 15:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LordAllMighty
Är det vanligt att man får näsblod på av tjack?

Dragit en del meph men aldrig snortat ngt som svider så jävla mkt som tjacket jag har nu, bara en liten lina sen rinner båda ögonen. Inte mkt speed mer lungn så antar väll det kan va bladat med meta o ngt mer för jätte bra är det inte. Är vell bladat med diskmedel eller ngt.

Ja, det är vanligt. Sålänge det inte kommer plötsligt och någon timme efter linan, då är det dags att varva ner.

Låter som meta, men kan fan vara utbankat med vad som helst som ger rus :/
Citera
2010-10-30, 16:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Obliver
Ja, det är vanligt. Sålänge det inte kommer plötsligt och någon timme efter linan, då är det dags att varva ner.

Låter som meta, men kan fan vara utbankat med vad som helst som ger rus :/

Ja tyvär är det ju så... hade vart roligt att bara bli speedad, var ju för fan därför jag köpte tjack.
Citera
2010-10-30, 17:15
Medlem
Har en fråga jag behöver ett snabbt svar på.

Började igår att dra lite metatjack, har inte sovit än och undrar hur stor skillnad det kommer vara till utseende och beteende imorgon, om jag drar några linor ikväll också. Blir luddigt som fan det här.

Menar: Idag lördag har jag inte sett sliten ut alls och har kunnat sköta mig bra med mat osv. Kommer jag se ok ut imorgon med eller kommer det synas att jag har tjackat lite? Vet att det är svårt att svara på, men ni kan ju utgå ifrån egna erfarenheter eller liknande.

Står mellan att försöka sova ikväll eller dra ut en liten stund på en fest (med tjack) och sova imorgon istället.

Väldigt tacksam för svar.
Citera
2010-10-30, 18:19
Medlem
Subtronics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irn´
Har en fråga jag behöver ett snabbt svar på.

Började igår att dra lite metatjack, har inte sovit än och undrar hur stor skillnad det kommer vara till utseende och beteende imorgon, om jag drar några linor ikväll också. Blir luddigt som fan det här.

Menar: Idag lördag har jag inte sett sliten ut alls och har kunnat sköta mig bra med mat osv. Kommer jag se ok ut imorgon med eller kommer det synas att jag har tjackat lite? Vet att det är svårt att svara på, men ni kan ju utgå ifrån egna erfarenheter eller liknande.

Står mellan att försöka sova ikväll eller dra ut en liten stund på en fest (med tjack) och sova imorgon istället.

Väldigt tacksam för svar.

Klart att det syns lite , men som jag t.ex nojar du oftast bara upp dig och tror alla ser. Men det är väl väldigt individuellt somsagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in