2023-06-25, 13:02
Medlem
NiceNameTwices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franssonswe
Tack, gjorde det nu.

Det har du rätt i. Formulerade mig lite tokigt där. Känt på tjackkänslan ett antal gånger, åratal sedan nu. Men det är första gången jag fixar eget och självmant ska inta det, utan någon tjackpolare som håller i trådarna.

Men det slog rätt bra och skönt på mig. Hittade en video på youtube, Alex Ceesay snackar om tjackpåverkad snut, där de lagt tjack i snutens kaffe, som sedan gick omkring som en yr höna.

Så det borde väl funka bra? Tjack i kaffet, men frågan är då om det får vara jättevarmt kaffe eller svalt när man lägger ner tjacket där? Tusen tack för era svar, uppskattas!

Är nog inte någon vidare idé att mixa det i vätska som är närmare kokpunkten, även om det eventuellt ska fungera fint även då. Man vinner ingenting på att göra så iaf.

Man kan ju ha i åtanke att tjack löser upp sig fint även i relativt kallt vatten/vätska. Du kommer inte dricka skiten om det är 100 grader varmt oavsett
Senast redigerad av NiceNameTwice 2023-06-25 kl. 13:04.
Citera
2023-06-25, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Det där med att titt som tätt skrivs lite om att det inte va euforiskt är för mig helt självklart.

Eufori har jag nog aldrig fått av en drog varken tjack, kola, 3-mmc, mdma, heroin med mera. Utan för mig så är eufori något som kan uppstå när varit nykär tillexempel.

Tycker inte någon drog heller gör mig mer glad eller gladare. Utan just stimulerad till ett väldigt otrevlig sätt faktiskt.

Tjack va roligt en kort stund i början när man drog det i näsan men slutade vara något märkvärdigt ganska snabbt. Samma när man senare fick den briljanta idén om att testa tjacket IV och det va ju faktiskt något extra ordinärt och väldigt lockade på ett sätt som att vara förälskad. Men nu är det helt ärligt totalt värdelöst men likt 99% av alla som testar tjack IV så är ju kicken som fortfarande lockar men på ett helt annat sätt nu.

Okej, men säg extra glad, uppspelt, snackig? Snabbt rastlös om inget händer osv? Glöm eurofori som för mig också är varm i kroppen. Som att va nykär när man tänker på personen

För ja jämför ju tjack med k, och tkr k är så jäkla mkt bättre. Förmodligen personligt men eftersom ja blir så mkt piggare gladare osv på k än tjo så tänker jag att jag gör nått fel. (För de är inga dåliga grejer jag köpt). Kanske att ja inte låter det sugas upp i näsväggarna ordentligt när ja snortar. Eller så e de för ja hatar smaken och lukten på de🤣
Citera
2023-06-25, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiceNameTwice
Är nog inte någon vidare idé att mixa det i vätska som är närmare kokpunkten, även om det eventuellt ska fungera fint även då. Man vinner ingenting på att göra så iaf.

Man kan ju ha i åtanke att tjack löser upp sig fint även i relativt kallt vatten/vätska. Du kommer inte dricka skiten om det är 100 grader varmt oavsett

Så gott är inte kaffe så man kastar bort sitt rus. Även om kaffet skulle visa sig få en gudomligt egen karaktär. Jag menar - Kallt kaffe, där går gränsen!

Så jag bör helst köra kallt vatten om jag ska dricka det hela?
Citera
2023-06-25, 23:36
Medlem
NiceNameTwices avatar
Citat:
Så gott är inte kaffe så man kastar bort sitt rus. Även om kaffet skulle visa sig få en gudomligt egen karaktär. Jag menar - Kallt kaffe, där går gränsen!

Så jag bör helst köra kallt vatten om jag ska dricka det hela?

Sant, kaffe är ju halvheligt ändå..

Alltså som nämnts tidigare i tråden så löser sig amfetamin snabbt i vatten (varmt som kallt), det som blir kvar eller tar lång tid på sig att upplösas är troligen något helt annat man valt att banka tjacket med. Slaggprodukter kanske är en passande term

Brukade shotta mitt tjack förr i tiden och då envisades jag med att dricka det ljummet, hade fått för mig då att det smakade mindre vidrigt men högst tveksamt om det verkligen spelade någon roll alls. Men så gjorde jag.

Hade jag gjort det nu hade jag bara tagit kallvatten från kranen direkt, löst upp tjacket och kastat i mig det, sen kanske fyllt på med lite vatten till och druckit eventuella rester som inte följde med första gången.
Citera
2023-06-26, 09:30
Medlem
Citat:
Sant, kaffe är ju halvheligt ändå..

Alltså som nämnts tidigare i tråden så löser sig amfetamin snabbt i vatten (varmt som kallt), det som blir kvar eller tar lång tid på sig att upplösas är troligen något helt annat man valt att banka tjacket med. Slaggprodukter kanske är en passande term

Brukade shotta mitt tjack förr i tiden och då envisades jag med att dricka det ljummet, hade fått för mig då att det smakade mindre vidrigt men högst tveksamt om det verkligen spelade någon roll alls. Men så gjorde jag.

Hade jag gjort det nu hade jag bara tagit kallvatten från kranen direkt, löst upp tjacket och kastat i mig det, sen kanske fyllt på med lite vatten till och druckit eventuella rester som inte följde med första gången.

Blev en bomb såhär på morgonkvisten, kanske bör öka dosen lite nästa gång. Lite svårt att uppskatta mängden när det är klumpigt. Känns lite overkill att införskaffa sig en våg för detta.

Lär väl iaf testa på kallvatten, men förmodar att jag är en bombare efter testet ändå.
Citera
2023-06-27, 00:21
Medlem
Citat:
Blev en bomb såhär på morgonkvisten, kanske bör öka dosen lite nästa gång. Lite svårt att uppskatta mängden när det är klumpigt. Känns lite overkill att införskaffa sig en våg för detta.

Lär väl iaf testa på kallvatten, men förmodar att jag är en bombare efter testet ändå.

Det spelar ju helt plötsligt ingen som helst roll hur du slukar i dig det snabba om du inte ens kan bemöda dig att skaffa en våg. Ljummet, kallt vatten eller utblandat i en påse dyckert kvittar ju lika när du är så färsk att du inte har blanka aning om hur mycket du ska ta för att komma upp dit du vill.
Det är självklart helt okej att att klacksparka i sig och efterjustera, det gör vi alla då och då oavsett om vi har våg eller inte, men att fjanta på om ditten och datten hur man ska svälja sin okända och varierande pulvermängd är ju bara fjanterier.
Bäst effekt per enhet går från nålen, rövpannan, näbben och sist bomben.

Vet inte om tonen lät hård eller inte, men jag tycker att det är ett jävla sätt att börja surra ROA och effektförlust, men det är "overkill" att ha koll på hur mycket man får i sig , hur fan ska du kunna bedöma om du fått schyssta grejer eller inte om du inte vet hur mycket du tog sist du handlade, fråga kranen eller?
Citera
2023-06-27, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiverseJobbare
Det spelar ju helt plötsligt ingen som helst roll hur du slukar i dig det snabba om du inte ens kan bemöda dig att skaffa en våg. Ljummet, kallt vatten eller utblandat i en påse dyckert kvittar ju lika när du är så färsk att du inte har blanka aning om hur mycket du ska ta för att komma upp dit du vill.
Det är självklart helt okej att att klacksparka i sig och efterjustera, det gör vi alla då och då oavsett om vi har våg eller inte, men att fjanta på om ditten och datten hur man ska svälja sin okända och varierande pulvermängd är ju bara fjanterier.
Bäst effekt per enhet går från nålen, rövpannan, näbben och sist bomben.

Vet inte om tonen lät hård eller inte, men jag tycker att det är ett jävla sätt att börja surra ROA och effektförlust, men det är "overkill" att ha koll på hur mycket man får i sig , hur fan ska du kunna bedöma om du fått schyssta grejer eller inte om du inte vet hur mycket du tog sist du handlade, fråga kranen eller?

Tonen är helt perfekt. Gick faktiskt ut på nätet och kikade efter vågar för detta ändamål. Hittade en schysst, inte alls dyr. Vet faktiskt inte hur jag tänkte, om jag ens tänkte överhuvudtaget, lite svårt att väga i handen sin. Jag lägger mig platt, klart jag ska ha en sån.
Förmodligen kommer jag behöva mer än vad jag tror, det är känslan.

Va inte ute efter tjack egentligen, men kom inte över det jag va ute efter just då, så det fick bli såhär. Det gick lika bra det här också. Bara van vid droger i tablettform och även gräs ibland, så detta är något helt annat. Men, nu vet jag lite bättre inför kommande tjackrace iaf!
Citera
2023-06-29, 16:42
Medlem
NiceNameTwices avatar
Har fått tag i något som förvisso luktar fint etc men det blir bomull av hela skiten. Lösningen ser ut som råmjölk eller nått, aldrig sett nått liknande förr tror jag. Jag har inte någon microvågsugn heller vilket komplicerar processen ytterligare. Det här tjacket studsar tillbaka till att bli gröt väldigt snabbt allt eftersom tempen sjunker.

Efter ca 35 min krånglande fick jag iaf i mig en panna, men det känns ju inget vidare då lösningen var åtminstone kroppstemp, troligen lite högre. Fick först värma mjölklösningen under kranvatten i en ziplock, dra upp allt för att sedan behöva värma på lösningen i pumpen redan efter 1-2 minuter.

Tips? Vad är det i tjacket som orsakar detta, kreatin? Är det bara att göra sig av med skiten?
Citera
2023-06-30, 19:03
Medlem
Tjo allesammans!

Någon som vet om det finns nån metod man kan använda sig av för att få tjacket att lämna kroppen snabbare?
Citera
2023-07-01, 07:45
Medlem
mangolocos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nermalenhund
Tjo allesammans!

Någon som vet om det finns nån metod man kan använda sig av för att få tjacket att lämna kroppen snabbare?

Få ner kroppens PH-värde, tjacket gör dig basisk. Jag brukar köra med vitamin c i brustablettform.
Citera
2023-07-02, 20:03
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Har fått tag i något som förvisso luktar fint etc men det blir bomull av hela skiten. Lösningen ser ut som råmjölk eller nått, aldrig sett nått liknande förr tror jag. Jag har inte någon microvågsugn heller vilket komplicerar processen ytterligare. Det här tjacket studsar tillbaka till att bli gröt väldigt snabbt allt eftersom tempen sjunker.

Efter ca 35 min krånglande fick jag iaf i mig en panna, men det känns ju inget vidare då lösningen var åtminstone kroppstemp, troligen lite högre. Fick först värma mjölklösningen under kranvatten i en ziplock, dra upp allt för att sedan behöva värma på lösningen i pumpen redan efter 1-2 minuter.

Tips? Vad är det i tjacket som orsakar detta, kreatin? Är det bara att göra sig av med skiten?

Kreatin är vattenlösligt. Låter som bomulls tjack, brukar ju hjälpa å värma i micron då i några sekunder... Värm det på plattan / sked eller nått 😅
Citera
2023-07-03, 02:43
Medlem
kanske of topic men måste bara fråga om det är någon som testat (5phiv?) vet ej hur det stavas haha, det är något ämne som tydligen återställer dopamin så det borde ju vara ett grymt kosttillskot om man vill nå sina nivåer som när man började med tjacket?
Till er som prövat hur fungerade det för er, vara det bara placebo eller kändes det verkligen som en återställare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in