2023-07-03, 07:30
Medlem
NiceNameTwices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Kreatin är vattenlösligt. Låter som bomulls tjack, brukar ju hjälpa å värma i micron då i några sekunder... Värm det på plattan / sked eller nått 😅

Jo... Skrev ju liksom att det var just bomullstjack

Försöker bara förstå varför vissa sorter man kommer över beter sig så när man löser upp det. Jag drog i mig ett par pannor av det men sen så bytte jag faktiskt bort det mot något som passade mitt administrationssätt bättre.
Citera
2023-07-05, 00:24
Medlem
Hej kära amfetamister, jag behöver råd ang sömnbrist osv...
I söndags gick jag upp runt 11 på förmiddagen. Köpte 3g prima fuling och den första bomben och linan slank ner runt 18:00 söndag kväll. Det blev en del linor och bomber under kvällen/morgondagen (det är ju så trevligt när man väl är igång), skulle uppskatta att kanske halva påsen gick åt. Somnade tillslut någong gång runt niotiden men sov bara fyra timmar. Kändes som en bra idé att ta en liten bomb för att komma igång med dagen och den blev tätt följd av en lina till och har fortsatt så tills nu. Tänkte avsluta med en lina och en liten bomb nu snart och förhoppningsvis kunna somna tidigt imorgonbitti. Så nu till min fråga eller två frågor rättare sagt...

1. När börjar det bli farligt för mig att fortsätta dra egentligen? Hade ingen tolerans före detta och det känns som om jag dragit rätt så frekvent, kommer in i laddauran ibland ni vet säkert vad jag menar...

och...

2. Hur mycket hjälper egentligen fyra timmars sömn? Det känns ju rimligt att ynka fyra timmars sömn är för lite för att återhämta sig efter 50 timmar vaken och vaket men för stunden mår jag väldigt bra, innan jag sov min lilla lur både kände jag mig och såg ut som ett komplett vrak så något gott måste dem fyra timmarna gjort.

Tack på förhand och ursäkta för den långa utläggningen i inlägget men det är väll lite av detta forumets charm
Senast redigerad av ballekortkort 2023-07-05 kl. 00:41.
Citera
2023-07-05, 00:46
Medlem
NiceNameTwices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballekortkort
I söndags gick jag upp runt 11 på förmiddagen. Köpte 3g prima fuling och den första bomben och linan slank ner runt 18:00 söndag kväll. Det blev en del linor och bomber under kvällen/morgondagen (det är ju så trevligt när man väl är igång), skulle uppskatta att kanske halva påsen gick åt. Somnade tillslut någong gång runt niotiden men sov bara fyra timmar. Kändes som en bra idé att ta en liten bomb för att komma igång med dagen och den blev tätt följd av en lina till och har fortsatt så tills nu. Tänkte avsluta med en lina och en liten bomb nu snart och förhoppningsvis kunna somna tidigt imorgonbitti. Så nu till min fråga eller två frågor rättare sagt...

1. När börjar det bli farligt för mig att fortsätta dra egentligen? Hade ingen tolerans före detta och det känns som om jag dragit rätt så frekvent, kommer in i laddauran ibland ni vet säkert vad jag menar...

och...

2. Hur mycket hjälper egentligen fyra timmars sömn? Det känns ju rimligt att ynka fyra timmars sömn är för lite för att återhämta sig efter 50 timmar vaken och vaket men för stunden mår jag väldigt bra, innan jag sov min lilla lur både kände jag mig och såg ut som ett komplett vrak så något gott måste dem fyra timmarna gjort.

Tack på förhand och ursäkta för den långa utläggningen i inlägget men det är väll lite av detta forumets charm

Ibland behövs ganska lite sömn för att känna sig på banan igen, ibland mer. Ibland kan en kortare tupplur göra ganska stor skillnad. Sedan om det är väldigt bra att alltid göra så låter jag vara osagt, hjärnan behöver sin djupsömn och tid för att reparera/återhämta.

Var du pigg och alert igen efter 4h sömn så är det väl inget fel med det om allt känns bra?

Sedan i torsdags har jag sovit ca 10h endast, en natt. Det känns att det är i underkant men samtidigt så är det ingen katastrof och då fortsätter jag den här gången.
Citera
2023-07-10, 13:49
Medlem
Är det möjligt att genom någon process omvandla amfetamin pulver till e-vätska för vaporizering?
Citera
2023-07-10, 16:16
Medlem
mangolocos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballekortkort

och...

Fortsätter man tjacka när msn vaknar så är 4 timmar lugnt, man kanske känner sig lite mer sliten men jag tycker att det brukar gå bra.

Farligaste med amfetamin är just sömn- och näringsbristen som medföljer. Sköter du i synnerhet matintaget så är det inte ”speciellt” farligt.

Ett tips från coachen är att införskaffa lugnande typ benso eller antipsykotiskt när du vill sova. Slipper man ligga där i ångest och svett.
Citera
2023-07-12, 22:37
Medlem
Hej, är 30 bast. Sysslat med affe hela livet, det fungerar ej längre, får så ont i hjärtat numera att jag ej kan de ta mer. Vad fan ska jag göra nu? Jag har kört skiten i 15 år... Är så beroende av skiten men kan verkligen inte ta de igen. 180 i puls varje gång... Spelar ingen roll vilken sort, tror mitt hjärta säger ifrån.... Ville bara ventilera mig lite...
Citera
2023-07-12, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mephomannen
Hej, är 30 bast. Sysslat med affe hela livet, det fungerar ej längre, får så ont i hjärtat numera att jag ej kan de ta mer. Vad fan ska jag göra nu? Jag har kört skiten i 15 år... Är så beroende av skiten men kan verkligen inte ta de igen. 180 i puls varje gång... Spelar ingen roll vilken sort, tror mitt hjärta säger ifrån.... Ville bara ventilera mig lite...
Ring läkaren och säg att du vill ha Inderal utskrivet för darrningar och panikattacker.

Kommer att hjälpa fin fint. Inte NK så borde inte vara några problem.
Citera
2023-07-19, 04:44
Medlem
whosEHTs avatar
Som jag såg att även några fler i tråden hade problem med så har jag köpt en typ av tjack som helt enkelt inte vill lösa upp sig, köpte 5g för 229kr på DW så förväntade mig inte det bästa doset, är hårda lite större stenar och lösningen ser ut som mjölk när man blandar lösningen, sen blir vad som känns halva lösningen kvar i botten när man dragit upp den genom ett filter, är detta bara enormt utbankat eller finns det nån förklaring samt lösning för att lösa detta, även mycket av vattnet blir kvar i allt pulver/gegga som blir kvar
Citera
2023-07-19, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whosEHT
Som jag såg att även några fler i tråden hade problem med så har jag köpt en typ av tjack som helt enkelt inte vill lösa upp sig, köpte 5g för 229kr på DW så förväntade mig inte det bästa doset, är hårda lite större stenar och lösningen ser ut som mjölk när man blandar lösningen, sen blir vad som känns halva lösningen kvar i botten när man dragit upp den genom ett filter, är detta bara enormt utbankat eller finns det nån förklaring samt lösning för att lösa detta, även mycket av vattnet blir kvar i allt pulver/gegga som blir kvar

Njae, det är ju skitgrejer du fått tyvärr, du kan ju testa acetonrena skiten så kanske du får bort en del. Men om du har ekonomin för det så skulle jag nog satsa på soptunnan och köpa nytt av någon lokal kran istället, särskilt när du slår grejerna. Är sjukt låg nivå på det mesta du köper på nätet just nu tyvärr och har varit så senaste fem åren åtminstone.
Citera
2023-07-20, 00:25
Medlem
whosEHTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiverseJobbare
Njae, det är ju skitgrejer du fått tyvärr, du kan ju testa acetonrena skiten så kanske du får bort en del. Men om du har ekonomin för det så skulle jag nog satsa på soptunnan och köpa nytt av någon lokal kran istället, särskilt när du slår grejerna. Är sjukt låg nivå på det mesta du köper på nätet just nu tyvärr och har varit så senaste fem åren åtminstone.

Har vanligtvis fått väldigt bra grejer faktiskt men man va ju lite dum och tog just denna sorten bara för att de va billigt, men men, får göra det bästa av det
Citera
2023-07-20, 06:12
Medlem
InbilladGalenskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whosEHT

Har precis haft liknande tjack. Var OK skjuts i det men som du beskriver så blev det mjölkigt och geggigt.

Tar själv inte i IV men vet att det fungerade att panga i sig om man hade jätte varmt vatten eller la lösning i micron och värmde upp den. Skulle inte rekommendera dock, vem fan vet vad sådant fanskap gör med venerna.

Polarna som tog det IV verkar inte fått några problem dock.

Men råder till försiktighet.
Citera
2023-07-22, 16:36
Medlem
När jag tog tjack idag (bombade och drog en lina direkt efter) så kände jag mig svag, fysiskt. Armarna kändes som nudlar och benen stela. Kan detta vara tecken på en lätt överdos?

Notera att jag använt från denna batch ett dussin gånger tidigare och aldrig känt såhär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in