Hej kära amfetamister, jag behöver råd ang sömnbrist osv...
I söndags gick jag upp runt 11 på förmiddagen. Köpte 3g prima fuling och den första bomben och linan slank ner runt 18:00 söndag kväll. Det blev en del linor och bomber under kvällen/morgondagen (det är ju så trevligt när man väl är igång), skulle uppskatta att kanske halva påsen gick åt. Somnade tillslut någong gång runt niotiden men sov bara fyra timmar. Kändes som en bra idé att ta en liten bomb för att komma igång med dagen och den blev tätt följd av en lina till och har fortsatt så tills nu. Tänkte avsluta med en lina och en liten bomb nu snart och förhoppningsvis kunna somna tidigt imorgonbitti. Så nu till min fråga eller två frågor rättare sagt...
1. När börjar det bli farligt för mig att fortsätta dra egentligen? Hade ingen tolerans före detta och det känns som om jag dragit rätt så frekvent, kommer in i laddauran ibland ni vet säkert vad jag menar...
och...
2. Hur mycket hjälper egentligen fyra timmars sömn? Det känns ju rimligt att ynka fyra timmars sömn är för lite för att återhämta sig efter 50 timmar vaken och vaket men för stunden mår jag väldigt bra, innan jag sov min lilla lur både kände jag mig och såg ut som ett komplett vrak så något gott måste dem fyra timmarna gjort.
Tack på förhand och ursäkta för den långa utläggningen i inlägget men det är väll lite av detta forumets charm