2022-02-05, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wexio
Rövpanna rekommendera jag.

Ok. Men, när?
Citera
2022-02-05, 17:13
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittra
Jag har fått tag på lite amfetamin men vet inte när jag ska ta det. Inte ofta fest och vill inte vara vaken hela natten.

Har ni något förslag på "vettig" användning?

Ta det på förmiddag då du är ledig för att förgylla det du brukat göra då du är ledig eller dina vardagssysslor.
Citera
2022-02-05, 17:40
Medlem
Bylwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittra
Ok. Men, när?

Hur mycket är det?
Citera
2022-02-05, 22:23
Medlem
Testade amfetamin första gången detta år, för 1 månad sen ungefär, innan dess endast Ritalin.
För mig funkar det som självmedicinering då jag konstant i 5 år har somnat innan klockan 20:00 när alkohol är inblandat, inte så kul när vi som grupp är ute o gör något för en gångs skull.
Ritalin o amfetamin slog likadant för mig, dock upplevde jag en betydligt värre muntorrhet av en 30mg Ritalin jämfeförelse en stadig Lina.
Känner inget annat av ruset så det finns inget sug förutom att hålla sig vaken efter 20:00.
Citera
2022-02-07, 03:17
Medlem
Hej, jag är 18år och tog en hel del tjack som gjorde att jag var vaken i 4nätter men jag åt iallafall 2mackor varje dag. Sen sista natten så tog jag en spliff för att sova men fick rediga hallucinationer och ingen av mina vänner förstod vad jag sa eller pratade om. Sen tog jag en 280mg ecstasy istället för att sova när jag blev varnad att inte göra det men min hjärna fungerade knappt då redan. Men ecstasyn började kicka men då började mitt ansikte domna bort vilket sen spred sig till hela kroppen. Jag blev super varm så jag svettades som fan. Sen började jag få ont i hjärtat och fick jätte svårt med att andas. Vet ej hur länge jag låg så innan det svartna och jag vakna några timmar senare som vanligt. Så jag undrar om någon vet var det kan vara som hände för den gör jag aldrig om igen.
Citera
2022-02-07, 06:59
Medlem
Alaiitas avatar
Bra det där gör du aldrig om.. om dununge har någon mörk dödslängtan.
I samma ålder ungefär gjorde jag med misstaget att efter 8 dygn vaken på dos rökte jag en fet med skunk ( hade inte rökt braj på 4 år) ingen förstod mig då heller och jag hade nog psykos i två dygn. Jag är vårdutbildade men tyvärr är det omöjligt att säga utan en klinisk undersökning
Men min professionella gissning är att du antingen höll på att få cirkulationskollaps eller så andades du djupt och fick i dig för mycket syre och därmed respiratorisk alkalos..
Citera
2022-02-07, 07:04
Medlem
Alaiitas avatar
Vad fan. Köpte en tia tjack av mupparna på fs (inte darknet)
Fitta vad ont det gör att injicera!! Jag sitter och skriker för full hals! Nu när jag studerat resterna av lösningen ser jag sjukt mycket glas liknande fibrer. Visst ofta i bomul dyker Elsa upp
MEN dessa dras till varandra och bygger på varandra och några fibrer i koppen var över 1 cm långa och tjocka som ett jädra hårstrå!!!!! 😠
Kan någon förklara för mig vad tusan det är jag har suttit och slagit i mig ca 8 gram utav på 4 dagar!!?????
Citera
2022-02-07, 07:12
Medlem
Alaiitas avatar
Och ingen som har svarat på hela fem 5! Minuter!!? 😂😂
Måste ta mig en till panna så jag glömmer bort tiden
Trodde jag skulle dö nyss så det högg till i njuren
Och jag är så pratsjuk så jag vet inte vad
Jag har ingen familj och jag har brutit med de få vänner jag hade. Eller jo en person har jag i mitt liv det är en gammal tant som jag brukar säga hej till när jag hämta min Post 😂😂😂
Visst skulle det Vara roligt om det fanns typ som Facebook fast det är Flashbacks sida bara vi på drog sidan. 😂 as kul ju
Fan jag måste nog ta patent på det
Citera
2022-02-07, 07:15
Medlem
Alaiitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ldvitstark
Hej, jag är 18år och tog en hel del tjack som gjorde att jag var vaken i 4nätter men jag åt iallafall 2mackor varje dag. Sen sista natten så tog jag en spliff för att sova men fick rediga hallucinationer och ingen av mina vänner förstod vad jag sa eller pratade om. Sen tog jag en 280mg ecstasy istället för att sova när jag blev varnad att inte göra det men min hjärna fungerade knappt då redan. Men ecstasyn började kicka men då började mitt ansikte domna bort vilket sen spred sig till hela kroppen. Jag blev super varm så jag svettades som fan. Sen började jag få ont i hjärtat och fick jätte svårt med att andas. Vet ej hur länge jag låg så innan det svartna och jag vakna några timmar senare som vanligt. Så jag undrar om någon vet var det kan vara som hände för den gör jag aldrig om igen.

Bra det där gör du aldrig om.. om dununge har någon mörk dödslängtan.
I samma ålder ungefär gjorde jag med misstaget att efter 8 dygn vaken på dos rökte jag en fet med skunk ( hade inte rökt braj på 4 år) ingen förstod mig då heller och jag hade nog psykos i två dygn. Jag är vårdutbildade men tyvärr är det omöjligt att säga utan en klinisk undersökning
Men min professionella gissning är att du antingen höll på att få cirkulationskollaps eller så andades du djupt och fick i dig för mycket syre och därmed respiratorisk alkalos..
Citera
2022-02-08, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alaiita
Vad fan. Nu när jag studerat resterna av lösningen ser jag sjukt mycket glas liknande fibrer. Visst ofta i bomul dyker Elsa upp
MEN dessa dras till varandra och bygger på varandra och några fibrer i koppen var över 1 cm långa och tjocka som ett jädra hårstrå!!!!! 😠
Kan någon förklara för mig vad tusan det är jag har suttit och slagit i mig ca 8 gram utav på 4 dagar!!?????
Hej. Är också vårdutbildad men tar ändå sånt här då o då.. Skönt med lite igenkänning. Hmm jag antar du fick bra grejer om du dragit 8g o varit nöjd😛.
Låter som något ämne i batchen kristalliseras, kanske socker eller något som bundit vatten - men även vatten kan kristalliseras om lösningen ex. blivit varm (förångats/kroppstemp(?)) o sedan kyls ned igen. Kanske bara så? Om det i övrigt funkade?
Citera
2022-02-08, 02:04
Medlem
Alaiitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C1rby
Hej. Är också vårdutbildad men tar ändå sånt här då o då.. Skönt med lite igenkänning. Hmm jag antar du fick bra grejer om du dragit 8g o varit nöjd😛.
Låter som något ämne i batchen kristalliseras, kanske socker eller något som bundit vatten - men även vatten kan kristalliseras om lösningen ex. blivit varm (förångats/kroppstemp(?)) o sedan kyls ned igen. Kanske bara så? Om det i övrigt funkade?

Ja ja absolut men jag kunde inte ta st pannor som jag ville eftersom att man känner att det är någon kemikalie som hjälper till att kännas som en kikinstans och det är lite väl mycket utav den så att när den slår till för hårt så måste jag sluta men jag har ändå inte fått det där riktiga så att man nästan har sus i huvude
Men jag är fortfarande vaken och det här var i tisdags men nu är det slut snart och jag vet att många som hävdar att de har bomulls tjack
Är i själva verket bara utblandat med någonting som reagerar på det där sättet men det här är löjligt jädra mycket har aldrig varit med om något liknande och det känns i armen kan jag säga fy fan. Jag tror det kanske var något med magnesium de använde jag kommer inte ihåg
Ja det är jag behöver sova imorgon kväll iallafall så det är bäst att jag använder upp allting nu
Yes jag våren i åtta år men testade lite grann för någon månad sedan och nu är jag fortfarande här 😂
Jag håller på och söker nytt jobb jag ska på arbetsintervju på onsdag
Jaha så du jobbar också inom vård eller kanske omvårdnad jag vet inte?
Fan vad jag bara vill babbla massa strunt hur mycket som helst skulle vilja bara skriva prata om här ha ha ha ha ha!
Vad kul att någon svarade
Citera
2022-02-08, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alaiita
Ja ja absolut men jag kunde inte ta st pannor som jag ville eftersom att man känner att det är någon kemikalie som hjälper till att kännas som en kikinstans och det är lite väl mycket utav den så att när den slår till för hårt så måste jag sluta men jag har ändå inte fått det där riktiga så att man nästan har sus i huvude
Men jag är fortfarande vaken och det här var i tisdags men nu är det slut snart och jag vet att många som hävdar att de har bomulls tjack
Är i själva verket bara utblandat med någonting som reagerar på det där sättet men det här är löjligt jädra mycket har aldrig varit med om något liknande och det känns i armen kan jag säga fy fan. Jag tror det kanske var något med magnesium de använde jag kommer inte ihåg
Ja det är jag behöver sova imorgon kväll iallafall så det är bäst att jag använder upp allting nu
Yes jag våren i åtta år men testade lite grann för någon månad sedan och nu är jag fortfarande här 😂
Jag håller på och söker nytt jobb jag ska på arbetsintervju på onsdag
Jaha så du jobbar också inom vård eller kanske omvårdnad jag vet inte?
Fan vad jag bara vill babbla massa strunt hur mycket som helst skulle vilja bara skriva prata om här ha ha ha ha ha!
Vad kul att någon svarade

Ja, du får skynda dig till 50 inlägg så kan man PMa dig! Försökte nyss för va själv pratsjuk 😅
Man får inte chatta i den här tråden egentligen utan bara frågor/svar.
Haha, tänkte spara lite men kanske är uppe jag med då ;P
Haha, ja magnesium är ju muskelavslappande så var väl "kul" tänkt av dem men... xD
Aa, läst labbmedicin o så!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in