Citat:
Ursprungligen postat av
C1rby
Hej. Är också vårdutbildad men tar ändå sånt här då o då.. Skönt med lite igenkänning. Hmm jag antar du fick bra grejer om du dragit 8g o varit nöjd😛.
Låter som något ämne i batchen kristalliseras, kanske socker eller något som bundit vatten - men även vatten kan kristalliseras om lösningen ex. blivit varm (förångats/kroppstemp(?)) o sedan kyls ned igen. Kanske bara så? Om det i övrigt funkade?

Ja ja absolut men jag kunde inte ta st pannor som jag ville eftersom att man känner att det är någon kemikalie som hjälper till att kännas som en kikinstans och det är lite väl mycket utav den så att när den slår till för hårt så måste jag sluta men jag har ändå inte fått det där riktiga så att man nästan har sus i huvude
Men jag är fortfarande vaken och det här var i tisdags men nu är det slut snart och jag vet att många som hävdar att de har bomulls tjack
Är i själva verket bara utblandat med någonting som reagerar på det där sättet men det här är löjligt jädra mycket har aldrig varit med om något liknande och det känns i armen kan jag säga fy fan. Jag tror det kanske var något med magnesium de använde jag kommer inte ihåg
Ja det är jag behöver sova imorgon kväll iallafall så det är bäst att jag använder upp allting nu
Yes jag våren i åtta år men testade lite grann för någon månad sedan och nu är jag fortfarande här 😂
Jag håller på och söker nytt jobb jag ska på arbetsintervju på onsdag
Jaha så du jobbar också inom vård eller kanske omvårdnad jag vet inte?
Fan vad jag bara vill babbla massa strunt hur mycket som helst skulle vilja bara skriva prata om här ha ha ha ha ha!
Vad kul att någon svarade