2022-02-08, 02:16
Medlem
Alaiitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C1rby
Ja, du får skynda dig till 50 inlägg så kan man PMa dig! Försökte nyss för va själv pratsjuk 😅
Man får inte chatta i den här tråden egentligen utan bara frågor/svar.
Haha, tänkte spara lite men kanske är uppe jag med då ;P
Haha, ja magnesium är ju muskelavslappande så var väl "kul" tänkt av dem men... xD
Aa, läst labbmedicin o så!

Ok vad fan vad ska jag hitta på för inlägg de som inte bara blir Kalle Anka så att de blir sura och typ blockerar du mig ett tag eller något ha ha

Nu är det så att jag har tappat bort en hel fryspåse med benzo.
Jag trodde att jag hade lagt den på ett ställe men det var visst en utav Chuck påsarna jag hade lagt dem där jag har tre olika sorter
Och nu ger jag upp här inne på badrummet jag har försökt pissa i 30 minuter men det går fan inte jag har nog bara druckit 2 l på en vecka det har ju gått en vecka sedan nu snart
Men nu till min fråga
Som sagt jag har tagit väldigt mycket amfetamin här
Och om jag hittar mina Oxy tänkte jag slå i mig en liten panna. Det är ingenting jag brukar hålla på med ofta men ibland tar jag 20 mg och jag kommer max upp i 40 mg efter några veckors injicering av Oxynorm.
Jag undrar är det någon som har testat detta och och på att det blir någon krock? Jag tänker jag vet inte vad jag tänker men att om det blir nån krock?
Citera
2022-02-08, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alaiita
Ok vad fan vad ska jag hitta på för inlägg de som inte bara blir Kalle Anka så att de blir sura och typ blockerar du mig ett tag eller något ha ha

Nu är det så att jag har tappat bort en hel fryspåse med benzo.
Jag trodde att jag hade lagt den på ett ställe men det var visst en utav Chuck påsarna jag hade lagt dem där jag har tre olika sorter
Har nog bara druckit 2 l på en vecka det har ju gått en vecka sedan nu snart
Men nu till min fråga
20-40 mg av Oxynorm.
Jag undrar är det någon som har testat detta och och på att det blir någon krock? Jag tänker jag vet inte vad jag tänker men att om det blir nån krock?

Du kan alltid posta svar i olika delforum, även ej drogrelaterade, på enkla frågor/röstningar eller dylikt så kommer du upp i antal posts snabbt.

Säkert hittar du dina benso när du är mer "vaken", som du säger gör vätskebrist en väldigt trög i huvudet o svårt att tänka på när man tar.
Men jag antar du inte blev besviken att du hittade en påse 'chuck' nu ist 😁.

Har en vän som injicerar o han tar även opiater. Enl. honom krockar det inte. Själv ej så van vid opiater, tar jag oxy till detta kan jag lätt bli illamående. Men på hela taget OK blanda antar jag. Kanske lite vätska o socker till så
Citera
2022-02-08, 18:53
Medlem
Hej. Min kompis gav bort en påse med något gram tjack som är brunt, segt som en godiskola och klistrar fast. Jag är van att ta nasalt. Hur sjutton hackar jag upp detta, har någon tips?
Citera
2022-02-11, 15:50
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C1rby
Hej. Min kompis gav bort en påse med något gram tjack som är brunt, segt som en godiskola och klistrar fast. Jag är van att ta nasalt. Hur sjutton hackar jag upp detta, har någon tips?
Du får pröva att lägga fram det på tork en stund kanske. Slå i lite druvsocker brukar funka.
Enklaste vore väl att att bomba.
Citera
2022-02-11, 16:04
Medlem
Flusons avatar
Intressant fråga som någon annan kanske kan relatera Till. Jag har en teori.
Så länge jag kan minnas så har jag haft ångestproblematik. Därav så hamnade jag i benso och pillerträsket. Fram tills jag gick från bensot till amfetamin som huvuddrog och substitutdrog så att säga, så har min vardagsångest nästintill upphört och lider inte alls i samma utsträckning av den aom jag gjort förr. Måste säga att den inte alls känns av längre.ä och typ, upphört? Kan detta bero på är man utsatt sig för dopaminbrister gång på gång när man klivit av ett race. Att man typ "faceat" ångesten och bröstat den utan tabletter och benso?

Vill inte romantisera Amfetamin eller så, men någon annan som gått samma väg och blivit botade av tjacket? Hehe.
Senast redigerad av Fluson 2022-02-11 kl. 16:07.
Citera
2022-02-11, 17:40
Medlem
HalvTomt-Glass avatar
Har en fråga. Hur påverkar sömn, eller brist på sömn innan tjack själva racet? Låt oss säga att man varit vaken 16 timmar och börjar dra tjack då fram på kvällskvisten, hur påverkas racet? Inte lika intense och blir man mer ''slö'' även fast man är larmad?
Citera
2022-02-12, 02:38
Medlem
D00mers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalvTomt-Glas
Har en fråga. Hur påverkar sömn, eller brist på sömn innan tjack själva racet? Låt oss säga att man varit vaken 16 timmar och börjar dra tjack då fram på kvällskvisten, hur påverkas racet? Inte lika intense och blir man mer ''slö'' även fast man är larmad?
Beror på hur länge man har tänkt hålla på såklart. Men jag blir i alla fall segare ju senare jag börjar på kvällen eller dagen.
Citera
2022-02-12, 02:55
Medlem
Folketstempels avatar
Hur är tjacket nu generellt mot tidigare år?

2022
2021
2020
?
Citera
2022-02-14, 18:29
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Intressant fråga som någon annan kanske kan relatera Till. Jag har en teori.
Så länge jag kan minnas så har jag haft ångestproblematik. Därav så hamnade jag i benso och pillerträsket. Fram tills jag gick från bensot till amfetamin som huvuddrog och substitutdrog så att säga, så har min vardagsångest nästintill upphört och lider inte alls i samma utsträckning av den aom jag gjort förr. Måste säga att den inte alls känns av längre.ä och typ, upphört? Kan detta bero på är man utsatt sig för dopaminbrister gång på gång när man klivit av ett race. Att man typ "faceat" ångesten och bröstat den utan tabletter och benso?

Vill inte romantisera Amfetamin eller så, men någon annan som gått samma väg och blivit botade av tjacket? Hehe.

Förstår vad du menar men det kommer ta tid innan vi själva kan testa vår faktiska kemi och mer lämpligt självmedicinera oss. Men varenda brukare hittar tids nog vad som fattas dem.

Att ångest lägger sig kan också ha med ålder att göra men jag förstår ändå vad du säger och jag håller med om att benso inte heller är rätt för mig, det är nåt att ta till vid flygresor eller annan skräck som måste genomlidas. Jag har förstått att jag då och då behöver extra dopamin och under dessa perioder är benso helt överflödigt. Det handlar om att lära sig känna igen sin kemi och att bara fortsätta leva. Ut och verka. Inte tro att benso eller dämpning är svaret på all oro och ångest.
Citera
2022-02-14, 18:59
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Hur är tjacket nu generellt mot tidigare år?

2022
2021
2020
?

Här på Flashback verkar marknaden vrra liktydigt med darknet marknaden.

Jag blev hånad av nån tangentbordsriddare nån gång då jag tyckte det är märkligt flugsvamppriser plötsligt var 300kr för en femma jämfört med 900-1000 för en femma som varit gatupriset.
60kr per gram har du inte kunnat betala av en langare om du inte köpt närmare halvkilo

Då kommer folk och påstår "det har aldrig varit så lätt att få in tjack i Sverige"

Jasså? Varför verkar tjacket som säljs iaf på Dark web vara sämre än nånsin?

En kille på archetype som analyserat massa köp gissade på att det flesta tjacket på svenska marknader är på sin höjd 15-20 procent. Detta inkluderar de mest älskade aktörerna . Plus att det är slaget med diverse RC.
Jag tror honom

Själv har jag inga drogkontakter irl sen ett par år och jag köper inte illegalt längre .
Men jag är nyfiken på hur kvalitén ser ut irl.

Jag har en känsla att det som säljs på archetype mm inte helt speglar produkterna på gatan. Eller?

Nån som har stadiga kranar till tjack irl och även testat köpa online som kan berätta?
Citera
2022-02-15, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Här på Flashback verkar marknaden vrra liktydigt med darknet marknaden.

Jag blev hånad av nån tangentbordsriddare nån gång då jag tyckte det är märkligt flugsvamppriser plötsligt var 300kr för en femma jämfört med 900-1000 för en femma som varit gatupriset.
60kr per gram har du inte kunnat betala av en langare om du inte köpt närmare halvkilo

Då kommer folk och påstår "det har aldrig varit så lätt att få in tjack i Sverige"

Jasså? Varför verkar tjacket som säljs iaf på Dark web vara sämre än nånsin?

En kille på archetype som analyserat massa köp gissade på att det flesta tjacket på svenska marknader är på sin höjd 15-20 procent. Detta inkluderar de mest älskade aktörerna . Plus att det är slaget med diverse RC.
Jag tror honom

Själv har jag inga drogkontakter irl sen ett par år och jag köper inte illegalt längre .
Men jag är nyfiken på hur kvalitén ser ut irl.

Jag har en känsla att det som säljs på archetype mm inte helt speglar produkterna på gatan. Eller?

Nån som har stadiga kranar till tjack irl och även testat köpa online som kan berätta?
Låter märkligt, dock möjligt.
Om nu tjacket som säljs på marknader, archetyp exempelvis skulle vara 15-20% så tycker jag att det är konstigt hur det bokstavligt talat flödar in top-betyg.
Senast redigerad av jokerino 2022-02-15 kl. 04:30.
Citera
2022-02-15, 09:49
Medlem
Hur fungerar det om man tagit mycket och varit uppe i höga doser elvanse, kan det bli korstolerans? Tänkte köra lite tjo och undrar om toleransen på det kan vara högre pga att jag brukat elvanse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in