2022-01-11, 21:55
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oucho.Sparks
Vad betyder det där om man får fråga?
Bruna nålar (då dom är korta och smala =minimal damage) gröna pumpar är bd emerald aka pumpar med grön packningsplugg och som är lite smalare men dessutom har bättre glid och håller stört mycket längre!
Citera
2022-01-11, 22:07
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Bruna nålar (då dom är korta och smala =minimal damage) gröna pumpar är bd emerald aka pumpar med grön packningsplugg och som är lite smalare men dessutom har bättre glid och håller stört mycket längre!

Tack för svar men kan du googla fram några bilder (om gröna pumpar) om du inte har nåt annat för dig, borde fatta vad du menar men inte.
Kom på att det kanske är OffT men det drabbar då bara mig.
Senast redigerad av Oucho.Sparks 2022-01-11 kl. 22:28.
Citera
2022-01-11, 22:29
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oucho.Sparks
Tack för svar men kan du googla fram några bilder (om gröna pumpar) om du inte har nåt annat för dig, borde fatta vad du menar men inte.
Kom på att det kanske är OffT men det drabbar då bara mig.

https://www.praxisdienst.com/en/Infu...kaAro6EALw_wcB
Citera
2022-01-11, 22:34
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlappTjackBalle
https://www.praxisdienst.com/en/Infu...kaAro6EALw_wcB

Ok! De har också hålet i mitten istället för vid sidan som svarta och de verkar hålla längre.
Trodde de oftare följde med mediciner till djur men det kan va ett felminne.
Senast redigerad av Oucho.Sparks 2022-01-11 kl. 22:39.
Citera
2022-01-14, 06:28
Medlem
Var med om en sak jag aldrig tidigare upplevt. Intog lite speedy gonzales från känd vendor som levererar att trevligt tjack utan stiss tog några bomber o linor tills det kändes fint o pyssla med mina tråkiga uppgifter. Sedan hände något jag tidigare ej upplevt med den minimala tjackballen så börja den spruta från ingenstans? Alltså likt en orgasm. Det var en trevlig upplevelse men aldrig vart med om det förut? Är det vanligt? Bara nyfiken om ni andra upplevt liknande, var inte så ens en tillstymelse till kåt.
Citera
2022-01-14, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av finsk.ninja
Det är min mening.
Men ett gram eller mer per dag redan från start känns mest som om du blivit lite snuvad på konfekten, särskilt om du som du säger inte har någon vidare referens sedan tidigare.

Jag köper det bästa tjacket i hela världen. Min kran säger att det är så dunder det kan bli! Dock luktade det konstigt likt vetemjöl...

Skämt å sido, tack på riktigt! Det är skönt att ha något att utgå från. I dagsläget är det runt 0,25 initialt och 0,15-0,25 påfyllning. Har räknat det till 450-750 mg per dag, beroende på hur många gånger man hinner med på en dag.
Citera
2022-01-17, 00:20
Medlem
Tja tog en E första gången med mycket tjack i tabletten. Bästa känslan ever och var helt tokhög i typ 12 timmar. Kände mig som kungen i djungeln. Dagen efter har jag dock känt mig ångestfylld och nedstämd. Är det en vanlig bieffekt?
Citera
2022-01-17, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanbordeintetjacka
Var med om en sak jag aldrig tidigare upplevt. Intog lite speedy gonzales från känd vendor som levererar att trevligt tjack utan stiss tog några bomber o linor tills det kändes fint o pyssla med mina tråkiga uppgifter. Sedan hände något jag tidigare ej upplevt med den minimala tjackballen så börja den spruta från ingenstans? Alltså likt en orgasm. Det var en trevlig upplevelse men aldrig vart med om det förut? Är det vanligt? Bara nyfiken om ni andra upplevt liknande, var inte så ens en tillstymelse till kåt.

Yes, det händer. Ofta i samband med att man kissar, men också hänt när jag bara sitter. Har väl något att göra med att pungen blir mini.
Citera
2022-01-18, 12:56
Medlem
På en sida gällande detektionstider i urin står det att amfetamin kan spåras upp till 4 dygn i urin. Men detta måste ju vara dosrelaterat. Ju mindre man tar desto snabbare bryter kroppen ner och gör sig av med ämnena de söker efter?
Citera
2022-01-18, 16:06
Medlem
nicketsomgorenglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppet321
På en sida gällande detektionstider i urin står det att amfetamin kan spåras upp till 4 dygn i urin. Men detta måste ju vara dosrelaterat. Ju mindre man tar desto snabbare bryter kroppen ner och gör sig av med ämnena de söker efter?

Har inte tänkt på men 3-4 dagar för mig men rimligtvis borde det gå snabbare desto mindre du tar men jag skulle tro det blir lila många dygn vid 0.5 g som 1 g det dygn du tog. Taŕ man däremot nåt pytte som 0.1 så evt 3 dar istället för 4.
Citera
2022-01-18, 17:19
Medlem
serblovinhimselfs avatar
Händer det för er att ni gått in i dörrar under påverka? Inte med hela kroppen utan liksom att man stöter till dörren som om man missbedömt längden mellan sig själv och dörren.

detta har hänt ett par gånger för mig själv dock långt ifrån varje gång jag är påtänd
Citera
2022-01-18, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicketsomgorenglad
Har inte tänkt på men 3-4 dagar för mig men rimligtvis borde det gå snabbare desto mindre du tar men jag skulle tro det blir lila många dygn vid 0.5 g som 1 g det dygn du tog. Taŕ man däremot nåt pytte som 0.1 så evt 3 dar istället för 4.

Ja fast jag tänker att på stickor finns ju ett "cut-off" värde har jag för mig att det kallas. Men det kan ju vara olika på olika preparat. Men jag har exempelvis rökt cannabis 2 dygn innan UP och varit negativ för att det varit ett engångs tillfälle. Nu går det ju inte jämföra dessa preparat alls på samma sätt förvisso. Sen är det så mycket som avgör, typ av prov m.m.

Jag tog exempelvis en blå i lördags och lämnade prov i måndags och blev negativt. Nu är det ju också ett annat preparat och jag vet att när jag hade tagit attentin så var jag positiv i 5 dygn. Så slutsumman är nog ändå att ska man pissa och vill vara ren så ta inget, annars får man vara beredd på konsekvenserna. Eller försöka manipulera provet men åker det på analys så är det kört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in