2021-11-23, 20:13
Medlem
DudeConfuseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OfficeJetPro8720
Hur gör ni för att bevara er munhygien? Det är tämligen svårt.

Har för mig att jag borstade tänderna när jag tjackade… och tuggummi kan vara ett bättre alternativ. Jobbigt att springa runt med en tandborste i fickan lixom
Citera
2021-11-24, 02:03
Medlem
OfficeJetPro8720s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Varför är det svårt?

Konstant spänd käke och uttorkad i munnen. Vid högre doser även tuggande (visst hjälper tuggummi temporärt men över tid hjälper inte det heller). Spelar ingen roll hur mycket vatten du dricker. Det är fortfarande rena öken där.
Citera
2021-11-24, 03:09
Medlem
WalterPinkmanBitchs avatar
Citat:
Konstant spänd käke och uttorkad i munnen. Vid högre doser även tuggande (visst hjälper tuggummi temporärt men över tid hjälper inte det heller). Spelar ingen roll hur mycket vatten du dricker. Det är fortfarande rena öken där.
Mina tänder har blivit totalt fuckade av tjack, karies i nästan varje tand och måste dra två tänder..
Mitt dagliga missbruk var ändå bara ett halvår så tänderna kan gå fort.
Citera
2021-11-24, 10:11
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Du får se till att försöka äta som vanligt. Försök också tugga tuggumi och dricka emellanåt. Och borsta tänderna två gånger per dygn. Då tror jag nog inte du ska behöva ha så himla uppfuckad munhygien.

Hade själv mer problem med torr mun förut men det försvann av nån anledning
Citera
2021-11-25, 13:33
Medlem
Cakewets avatar
Citat:
Hur gör ni för att bevara er munhygien? Det är tämligen svårt.

Det är viktigt att så ofta man kan, använda såna där "taggiga pinnar" och köra dom mellan de inre tänderna samt att använda tandtråd för att komma åt de främre tänderna. Att borsta tänderna som vanligt är självklart med.
Citera
2021-11-25, 21:16
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cakewet
Det är viktigt att så ofta man kan, använda såna där "taggiga pinnar" och köra dom mellan de inre tänderna samt att använda tandtråd för att komma åt de främre tänderna. Att borsta tänderna som vanligt är självklart med.
Jag brukade springa runt med tandborste i fickan/väskan, det höjer en nämnvärt hos brudarna med boys!
Citera
2021-11-27, 01:05
Medlem
Cakewets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Jag brukade springa runt med tandborste i fickan/väskan, det höjer en nämnvärt hos brudarna med boys!

Ja ohja, såsom jag lever nu, dvs har tjacket som grundfundament och käkar lite hjälpmedel (både kosttillskott och diverse narkotikaklassade preparat vid behov för att kunna sova bättre bl.a, så är min aptit och munhygien precis densamma som om jag inte hade tagit tjack alls.
Citera
2021-11-30, 00:55
Medlem
Mrlind92s avatar
Drog i mig en panna sv det bland det bästa jsg testat men så tog jsg en till vid ett senare tillfälle och det hög till extremt smärtsamt vad kan ha hänt jag måste tillägga att jag haft0 hjärtinfarkt och hjärtsvikt och hjärtstopp men inget har liksom hänt efter det så att säga kan dock uppleva att det små sticker i bröstet. ???
Citera
2021-11-30, 13:47
Bannlyst
Citat:

Ut med dom broder!
Citera
2021-12-01, 13:25
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrlind92
Drog i mig en panna sv det bland det bästa jsg testat men så tog jsg en till vid ett senare tillfälle och det hög till extremt smärtsamt vad kan ha hänt jag måste tillägga att jag haft0 hjärtinfarkt och hjärtsvikt och hjärtstopp men inget har liksom hänt efter det så att säga kan dock uppleva att det små sticker i bröstet. ???
Kanske blev lite för påfrestande? Hur mycket slog du i dig?
Citera
2021-12-02, 13:06
Medlem
No6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterPinkmanBitch
Mina tänder har blivit totalt fuckade av tjack, karies i nästan varje tand och måste dra två tänder..
Mitt dagliga missbruk var ändå bara ett halvår så tänderna kan gå fort.
Samma här. Jag hade dåliga tänder redan pre-amfetamin och det har blivit mycket värre. Jag är inte den som gnäller dock, men visst tänker man på det ibland.
Citera
2021-12-02, 13:13
Medlem
HenryBaketisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Samma här. Jag hade dåliga tänder redan pre-amfetamin och det har blivit mycket värre. Jag är inte den som gnäller dock, men visst tänker man på det ibland.
Du kanske är påtänder. Det blir man på pulver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in