2023-08-20, 18:34
Medlem
sir.Amsterdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meditatemore
Det har jag gjort otaliga gånger, eller ja klivit av allt möjligt med just ketamin.

Det är skönt, man kopplas bort från det som gör det hela jobbigt. Inte så att du slocknar som benso kan hjälpa till med. Snarare underlätta tiden och gör livet lite ljusare, se till att äta också😇
Grymt tack skall du ha för ditt svar!
Det låter ju riktigt trevligt. Jag har erfarenhet av det allra mesta men ketamin har jag endast testat en gång men utan något vidare resultat.
Skall helt klart göra ett nytt försök idag.

Tack igen och trevlig söndag kväll!

MVH Sir.Amsterdam
Citera
2023-08-20, 23:08
Medlem
En fråga angående psykoser:

Någon med schizofreni som har erfarenhet av affe/meta bruk och psykoser? Jag själv fick psykotiska inslag som att höra röster etc efter 3 dagars användning utan sömn.

Är det förövrigt vanligt med amfetamin utsöndrad psykos?
Citera
2023-08-21, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekorre56
En fråga angående psykoser:

Någon med schizofreni som har erfarenhet av affe/meta bruk och psykoser? Jag själv fick psykotiska inslag som att höra röster etc efter 3 dagars användning utan sömn.

Är det förövrigt vanligt med amfetamin utsöndrad psykos?
Aaa efter 2-3 dagar brukar rösterna komma. Nån dag till så börjar saker röra sig i periferin och då är det dags att gå å lägga sig.
Citera
2023-08-21, 16:01
Medlem
Kom över 2 påsar vitt och nästintill blött tjack. Det bästa jag haft på länge!

Upplevde att det blev aningen sämre av att torka ut?

Efter att ha vant mig vid den torkade påsen drog jag i mig en fet bomb av den färska nya, tog det 1.5-2h innan den slog på helt fantastiskt. Då tyckte jag ändå att dosen var rimlig för min toleransnivå.

Eller kan påsarna ha varit ojämnt utspädda med lite meta? Är inte nojig för det, bara nyfiken.

Sista bomben var för ~32h sedan, har fortfarande lite käkspänningar, pillar non-stop med snöret från luvan och snöar fortfarande in mig i det jag brukar göra på tjack. Lite stirrig må jag erkänna, men fortfarande nöjd och till freds.
Citera
2023-08-22, 14:25
Medlem
Pangbom11s avatar
Dum fråga kanske men tjacket som trillar ner i näsan o bildar den lilla vita randen går det att snorta om? Att man försöker pilla upp o dra upp det i näsan igen? Eller är det bara skiten dom bankat med och det är lika bra att tvätta rent näsan?
Citera
2023-08-29, 04:17
Medlem
ruttenfimps avatar
Sätt det härjar en del brunt amfetamin nu i landet som säljs som blomster och är tydligen rätt bra. Varför blir det brunt? Misstänker att det är åt metamfetamin hållet iaf en blandning. Någon som vet något?
Citera
2023-08-29, 05:23
Medlem
NiceNameTwices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Sätt det härjar en del brunt amfetamin nu i landet som säljs som blomster och är tydligen rätt bra. Varför blir det brunt? Misstänker att det är åt metamfetamin hållet iaf en blandning. Någon som vet något?

Testade något brunt skit som påminde mer om lera/modellera. Grumligt som fan när man löste det i vatten, var riktigt motbjudande på alla sätt och vis. Typ "Tja jag ska injicera gyttja nu". Luktade konstigt med.. Men någon viss effekt hade det ändå.
Citera
2023-08-29, 17:57
Medlem
Hur lång tid ska det ta ca att återställa toleransen från amfetatamin? Snortade 2g på två dagar skitstarkt var det för 10 dagar sen, snortade 400 mg totalt under en timme nu händer ingenting, samma tjack.

Jag har dock tagit 0.2g hash och 50mg lyrica men jag tycker jag borde känna 400 mg tjack efter 10 dagar?
Senast redigerad av Mrsoysauce 2023-08-29 kl. 18:01.
Citera
2023-08-30, 18:11
Medlem
Någon annan som får ofrivillig utlösning av amfetamin? Jag får det av alla stimulanter om jag tar en ordentlig dos, ingen orgasm. Bara sädestömning, det brukar komma när jag har tjackballe och är jobbigt.

Ibland känns det som jag håller på o pissa på mig sen så rinner det ut sperma istället. Skit skumt.
Citera
2023-09-03, 03:07
Medlem
Hur mycke tjack behöver jag för att känna minsta effekt om jag tog 500mg tjack igår i 3 doser utspritt på dagen också är väldigt kall såhär dagen efter och undrar hur man höjjer värmen i kroppen förutom träning, mat och varmt vatten och dusch????
Senast redigerad av Mrsoysauce 2023-09-03 kl. 03:09.
Citera
2023-09-03, 11:45
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsoysauce
Hur mycke tjack behöver jag för att känna minsta effekt om jag tog 500mg tjack igår i 3 doser utspritt på dagen också är väldigt kall såhär dagen efter och undrar hur man höjjer värmen i kroppen förutom träning, mat och varmt vatten och dusch????

Ta en 0.3a rakt upp i snoken det bör räcka gott och väll och kicka igång dig. Och kall blir man på centralstimulerande droger. Det du kan göra om du varken vill träna äta eller ta en dusch är helt enkelt ta på dig några extra lager kläder. Har du långkalsonger eller ett underställ så är det guld värt.
Citera
2023-09-08, 06:38
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittprutt
Någon annan som får ofrivillig utlösning av amfetamin? Jag får det av alla stimulanter om jag tar en ordentlig dos, ingen orgasm. Bara sädestömning, det brukar komma när jag har tjackballe och är jobbigt.

Ibland känns det som jag håller på o pissa på mig sen så rinner det ut sperma istället. Skit skumt.

Haha, tjackbög.

Du får lösa det genom att maratonrunka i 48h utan något vidare vätskeintag, då ska du se att kuken är och förblir både torr och ilsket röd (där fick den!).

Se där, jag löste både din jobbiga situation samt att jag botade bögen i dig. Fantastiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in