2021-11-19, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallafingrar
Riktigt blöt tjack, vad finns det för fler alternativ att torka på mer än att aceton tvätta?
Jag tycker nästan att det blev för torrt då.

Lufttorkat i några dagar & skulle säga att skillnaden är minimal

Provade i en ugnsform i ugnen (varmluftsugn) på 50c i några timmar, marginell skillnad visserligen ganska stor mängd skulle kanske provat med hälften. Sen kanske även att ha luckan lite på glänt som när man torkar svamp??
Det blev för torrt? Vad är det egentligen du vill göra kompis
Citera
2021-11-19, 20:54
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coked-suitman
Det blev för torrt? Vad är det egentligen du vill göra kompis

Haha han kanske fick det så torrt att det... ve och fasa, blev till pulverform!
Citera
2021-11-19, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Haha han kanske fick det så torrt att det... ve och fasa, blev till pulverform!
enda som jag kan tänka mig att han menar med ’för torrt’ är det blev såpass torrt att det uppstått en massa av små ”korn”. Hände mig en gång keff skit överlag det handlade om. det gick inte överhuvudtaget å göra något åt saken. Fick bomba tillslut eftersom korn inte går upp i snoken så som man vill på behagligt vis
Citera
2021-11-19, 21:11
Medlem
st33rs avatar
Citat:
enda som jag kan tänka mig att han menar med ’för torrt’ är det blev såpass torrt att det uppstått en massa av små ”korn”. Hände mig en gång keff skit överlag det handlade om. det gick inte överhuvudtaget å göra något åt saken. Fick bomba tillslut eftersom korn inte går upp i snoken så som man vill på behagligt vis

Små korn kan väl krossas till ett fint pulver?
Citera
2021-11-19, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Små korn kan väl krossas till ett fint pulver?
nej fan hade det gått så. Det var hårt och torrt, vet inte hur jag ska förklara bättre men det gick inte. Det gick inte med hela min kroppsvikt pressandes. Menar inte små korn såsom du uppfattar ''korn'', det var inga vanliga korn det var bergsten
Citera
2021-11-19, 22:38
Medlem
Samma fråga har säkert varit på tapeten tidigare. Men, hittar inget vettigt svar.

Men, tog nu samma amfetamin från exakt samma påse jag hade tidigare. Men ruset blev inte alls lika lugn och behagligt som tidigare. Varför? Har druckit lite alkohol, men ätit bra med mat osv. Tycker ruset borde vara samma. Men, vad kan göra så stor skillnad som man bör tänka på till nästa rus?
Citera
2021-11-19, 22:59
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majvor1
Samma fråga har säkert varit på tapeten tidigare. Men, hittar inget vettigt svar.

Men, tog nu samma amfetamin från exakt samma påse jag hade tidigare. Men ruset blev inte alls lika lugn och behagligt som tidigare. Varför? Har druckit lite alkohol, men ätit bra med mat osv. Tycker ruset borde vara samma. Men, vad kan göra så stor skillnad som man bör tänka på till nästa rus?

Tjacket tar olika bra skruv beroende på hur du mår rent fysiskt. Har du käkat? Hur är vätskebalansen, sömnbrist osv.

Du kan såklart inte ta för ofta om du förväntar dig att få ett sånt där rus man hade de tre första gångerna när nackhåret vibrerade och kåtheten inte visste några gränser.

Du "förbrukar" din förmåga att nå dessa höjder ju längre du kör på utan återhämtning.
Citera
2021-11-19, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Tjacket tar olika bra skruv beroende på hur du mår rent fysiskt. Har du käkat? Hur är vätskebalansen, sömnbrist osv.

Du kan såklart inte ta för ofta om du förväntar dig att få ett sånt där rus man hade de tre första gångerna när nackhåret vibrerade och kåtheten inte visste några gränser.

Du "förbrukar" din förmåga att nå dessa höjder ju längre du kör på utan återhämtning.

Ruset jag fick på detta tjack sist var absolut inte några vibrerande nackhår, utan mer ett lugn i hela kroppen och psyket. Bör kanske tillägga att jag har ADHD. Får prova det där med vätska, kör lite resorb och vatten nu för att se om det hjälper. Tack på förhand.
Citera
2021-11-20, 00:56
Medlem
st33rs avatar
Citat:
nej fan hade det gått så. Det var hårt och torrt, vet inte hur jag ska förklara bättre men det gick inte. Det gick inte med hela min kroppsvikt pressandes. Menar inte små korn såsom du uppfattar ''korn'', det var inga vanliga korn det var bergsten

Du får pröva med en mortel eller en sån där grinder för tabletter som de har i vården (man mal mediciner till ett pulver för patienter som inte kan svälja)
Citera
2021-11-20, 01:37
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Du får pröva med en mortel eller en sån där grinder för tabletter som de har i vården (man mal mediciner till ett pulver för patienter som inte kan svälja)

de är svåra att få tag i. har kollat flera apotek.

pillerkrossare har man för sig de kallades.
Citera
2021-11-23, 02:47
Medlem
OfficeJetPro8720s avatar
Hur gör ni för att bevara er munhygien? Det är tämligen svårt.
Citera
2021-11-23, 19:57
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OfficeJetPro8720
Hur gör ni för att bevara er munhygien? Det är tämligen svårt.

Varför är det svårt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in