2021-08-31, 21:30
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Fått tjack som luktar "mandel" typ, svider när man snortar. Är vitt pulver men verkar inte särskilt bra faktiskt tyvärr....
Har det med doften att göra? Finns det något sätt jag kan testa renheten i det?
Citera
2021-08-31, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krokofanten2017
Tänkte beställa amfetamin på FS för första gången. Behöver energi och få mycket gjort men vill bara hålla igång en dag och förhoppningsvis sova på natten. Behöver tentaplugga och göra diverse renoveringar i lägenheten men vill bara ha EN dag med tempo. Hur mycket är bra att börja med och hur länge bör energin vara igång? Riskerar jag en AT på en liten dos?
Behöver lite feedback och förslag om hur jag ska göra. Vill inte vara vaken i över ett dygn. Tar hellre amfetamin två separata tillfällen med nyktra dagar emellan. Funkar det?
Skulle hålla mig till koffeinhaltiga drycker. Amfetaminet kan tas för mkt då blir de svårt att fokusera
Citera
2021-08-31, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Hjälper melatonin för insomning efter intag av tjack? Har lagt undan 1mg alprazolam oxå, tog ett halvt mg nu för tjacknerver och sparat ett halvt mg tills tjejen kommer hem så man är lite lugn. Men som sagt hjälper melatonin att sova på tjack?
Visst kan det. Det måste ju vara ut ur kroppen så att inte kjropen släpper ut dessa upppiggande hormoner samt dopamin
Citera
2021-09-01, 07:29
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Tänkte beställa amfetamin på FS för första gången. Behöver energi och få mycket gjort men vill bara hålla igång en dag och förhoppningsvis sova på natten. Behöver tentaplugga och göra diverse renoveringar i lägenheten men vill bara ha EN dag med tempo. Hur mycket är bra att börja med och hur länge bör energin vara igång? Riskerar jag en AT på en liten dos?
Behöver lite feedback och förslag om hur jag ska göra. Vill inte vara vaken i över ett dygn. Tar hellre amfetamin två separata tillfällen med nyktra dagar emellan. Funkar det?

Elvanse är nog bättre för dig.

Bättre för ditt ändamål (plugga) och inte lika psykiskt beroendeframkallande. Även om jag tycker Elvanse är ganska beroendeframkallande så är gatutjacket värre. Förmodligen av levo-biten då gatutjck oftast är racematiskt och består av levo- och dexamfetamin medans Elvanse (och adderall tex) har enbart dexamfetamin. Anyway…

Absolut funkar vanligt tjack också, men lättare att bli distraherad och börja chatta med folk och annat.

Ta tidigt på morgonen, fyll inte på (lycka till med det om det är första gången ) så kan du nog sova på kvällen. Men du kan nog räkna med att du är vaken iallafall 1 dygn minst om du är nybörjare.
Citera
2021-09-05, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horse
typ 5min 600w på Ikea tallrik i porslin?.

Du menar att det hade kunnat smälla?

https://anonfiles.com/fez0f0Eau7/unnamed_jpg

Ser ut sådär.
Ha ha! Gjorde någon det på fullaste allvar eller var det ett experiment?
Här har det exploderat inom 1 minut. Tallriken brukar dock bara vara i 2-4 bitar när någon idiot använt porslin.
Sen blir det ju en del skrapa micron efter det
Citera
2021-09-05, 04:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .SMOrcimus.PriME
Det som stannar kvar är det som inte löser sig i aceton. Men det var väl rätt uppenbart :P

Amfetamin och de flesta RCs b.la.
RC’s…? Skit
Är så sjukt trött på alla RC’s
Det är ju i allt nu för tiden.

Läste en rapport från Europol om analyser från beslag i tullar etc.
Dance Safe’s analyser är ju inte direkt fina heller när man ser vad dom fått in och analyserat i Europa.
Skall se om jag hittar en rapport från en läkare i UK som skrev om problemet för sjukhusen med så mycket olika RC. Han menade på att det vore bättre att legalisera de gamla precursors istället för att det görs så mycket nya. Det är problematiskt för sjukhus personal för dom har samma skit tester som polisen.

Ingen forskning finns på skadorna från alla RC och det är ju betydligt fler RC’s än vad som finns på listor och div länkar.

Är Mentylfendiat Amfetamin? Bör det ge utslag som Amfetamin? Jag har bara dom vanliga skit testerna Robadope, Mecke, Simon, Lieberman etc etc. Ca 15 olika. Livrädd för Ketamin och vissa RC.

Det är ju en brun del och en vit del i kapseln så får försöka söka vad som är vad.
Citera
2021-09-05, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guest02
Tänkte på hur jag ska kontrollera doseringen om det är i mer flytande form med massa vätska osv.
Du får torka en del av det, tex 1/3 av en tesked som du kommer använda till dina shots.
Sen när det är torrt och hackat har du en bättre idé om hur mycket det blir.
Jag har bara haft otorkat och det skiljer sig enormt hur mycket det blir torrt.
Citera
2021-09-10, 03:28
Medlem
retarderad6s avatar
Undrar om Mirtazapin reducerar effekten av amfetamin? Någon som vet eller har någon insikt?
Citera
2021-09-10, 05:36
Medlem
tnems avatar
Citat:

Jag har kört 40 mg oralt.
Tänk på att inte ta det försent på dagen då effekten kan sitta i 8h, så du inte rubbar sömnen.
Har inte märkt av någon AT alls på den dos, eller när jag kört dubbla.
Citera
2021-09-10, 09:54
Medlem
Mrlind92s avatar
Är det någon som har någon större koll på hur amfetamin påverkar testosteron världena.
Hade sky höga fattar inte hur ligger på 40 in de vara för att ja tagit en panna innn ja lämn blod provet ??
Citera
2021-09-10, 11:59
Medlem
Alohoa.
Fler som under dom senaste åren märkt att kvaliteén varierar mer o mer och att tjoet i huvudsak har blivit sämre?

Jag forskade lite närmre på detta för ett par år sedan och fick enligt ryktesbägen höra att dettra var pga ett land inte ville släppa en viss ingrediens osv. Kan detta/Stämmer Detta?

Tror jag isf nu vet vilken....

Sen en annan sak, går säkert att googla men sitter lite tight,
Hur gör man på lättast smidigast sätt en ice pipa hemma när grannarna sover?
Citera
2021-09-10, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saytan.godzon
Alohoa.
Fler som under dom senaste åren märkt att kvaliteén varierar mer o mer och att tjoet i huvudsak har blivit sämre?

Jag forskade lite närmre på detta för ett par år sedan och fick enligt ryktesbägen höra att dettra var pga ett land inte ville släppa en viss ingrediens osv. Kan detta/Stämmer Detta?

Tror jag isf nu vet vilken....

Sen en annan sak, går säkert att googla men sitter lite tight,
Hur gör man på lättast smidigast sätt en ice pipa hemma när grannarna sover?

Ja, tycker de har blivit sämre. Va e de de för ingridens?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in