2022-04-29, 23:41
Medlem
Jag är väl en färsking när det gäller tjoets underbara värld fortfarande och det är väl först nu senaste månaden jag börjat använda det mindre sporadiskt.
Och jag gillar det mucho grande! Hittills har jag aldrig varit i närheten av nån nojja och liknande om man inte räknar in kattjäveln som kan få för sig att göra skumma saker jag hoppar till av (river ner saker som låter). Och ingen at alls efteråt, go och glad dagen efter och livet har känts underbart hela tiden. Snortar i stort sett uteslutet, tar nån bomb nån enstaka gång bara för att typ.
Men nu till min fråga äntligen, eller två blir det.
Jag vet inte om det har med tjoet att göra, men jag fiser som en galning nu. Och vi snackar löjeväckande mängder alltså. Har nån annan upplevt detta? Kan det bero på att jag sväljer en massa luft utan att tänka på det?
Och jag har autism med lite tics som har följt mig under sagan kallat mitt liv. Men nu känns det som ticsen eskalerat ganska mycket både under (vilket jag inte tycker är så konstigt) men även efter och så. Är det något som hänt er?
Citera
2022-04-30, 00:26
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastor Pastej
Jag är väl en färsking när det gäller tjoets underbara värld fortfarande och det är väl först nu senaste månaden jag börjat använda det mindre sporadiskt.
Och jag gillar det mucho grande! Hittills har jag aldrig varit i närheten av nån nojja och liknande om man inte räknar in kattjäveln som kan få för sig att göra skumma saker jag hoppar till av (river ner saker som låter). Och ingen at alls efteråt, go och glad dagen efter och livet har känts underbart hela tiden. Snortar i stort sett uteslutet, tar nån bomb nån enstaka gång bara för att typ.
Jag vet inte om det har med tjoet att göra, men jag fiser som en galning nu. Och vi snackar löjeväckande mängder alltså. Har nån annan upplevt detta? Kan det bero på att jag sväljer en massa luft utan att tänka på det?
Och jag har autism med lite tics som har följt mig under sagan kallat mitt liv. Men nu känns det som ticsen eskalerat ganska mycket både under (vilket jag inte tycker är så konstigt) men även efter och så. Är det något som hänt er?

Du har väl ätit på ett konstigt vis. Kanske ätit för litet eller bara ätit konstiga saker typ godis och sånt. Man kan ju bli skitnödig av att dra tjack. Det kan sätta fart på magen.

Vad är det för typ av tics du har då? jag finns lite på spektrat jag med men har inte grejen med tics.
jag har adhd också. Jag tycker jag blir mer så att jag sitter helt blickstill och koncentrerad långa stunder på tjack Jag blir nog mindre pillig än utan.
Citera
2022-04-30, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Du har väl ätit på ett konstigt vis. Kanske ätit för litet eller bara ätit konstiga saker typ godis och sånt. Man kan ju bli skitnödig av att dra tjack. Det kan sätta fart på magen.

Vad är det för typ av tics du har då? jag finns lite på spektrat jag med men har inte grejen med tics.
jag har adhd också. Jag tycker jag blir mer så att jag sitter helt blickstill och koncentrerad långa stunder på tjack Jag blir nog mindre pillig än utan.

Nja, har inte ätit något annorlunda eller så. Bara vanligt käk typ. Jag är inte så skitnödig under rusen utan det är ungefär som vanligt om inte lite mindre, bara ordentligt gasig.
Mina tics som jag kommer på på rak arm nu att jag knackar med tänderna, trummar med fingrarna, stönar lite då och då och kan blinka lite hårdare titt som tätt. Detta utan rus alltså. Finns säkert nåt mer jag inte tänkt på.
Citera
2022-04-30, 02:55
Bannlyst
Citat:

Fortsätt så, har själv hållt på flera år utan att få nojjor eller paranoija och håller mig på måttlig dos, de går om man vill. Blanda inte in massa trams grejjer saker och skyll på bnzo för AT:n (det betyder att du har fått dåligt tjack) så det låter som du har kommit in bra i denna underbara värld, ju fler desto bättre som är för denna magiska medecin så får du inte.

Du tänker för mycket tror jag, ang magen vet jag inte men ticsen är nog att du har snöat in på det helt enkelt och tappat fokus på något annat, hitta något annat att göra så får vi hoppas det går över. Ta fram dammsugaren eller något, eller slå på en någon nice musik som får dig att tänka på annat.

Tänk på något positivt istället för att tänka på det negativa sakerna, så går det snart över.

Så min autism vän, eftersom du antagligen vill ha fakta så kommer det nedan:

Överdosera inte, när du mår som bäst är det inte dags att ta mer. Du kommer in i det med tiden, det tar en bra lång stund att hitta det perfekta men du fattar vad jag menar en dag om du inte gör det redan.

Edit: Det beror nog på annat, som tidigare sagts tror jag dock. Finns mer som ger liknande symptom än tjack

Må väl. \o
Senast redigerad av wuseman 2022-04-30 kl. 03:03.
Citera
2022-04-30, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wuseman
Fortsätt så, har själv hållt på flera år utan att få nojjor eller paranoija och håller mig på måttlig dos, de går om man vill. Blanda inte in massa trams grejjer saker och skyll på bnzo för AT:n (det betyder att du har fått dåligt tjack) så det låter som du har kommit in bra i denna underbara värld, ju fler desto bättre som är för denna magiska medecin så får du inte.

Du tänker för mycket tror jag, ang magen vet jag inte men ticsen är nog att du har snöat in på det helt enkelt och tappat fokus på något annat, hitta något annat att göra så får vi hoppas det går över.

Tänk på något positivt istället för att tänka på det negativa sakerna, så går det snart över.

Må väl. \o

Ja, detta är livet alltså. Uppskattar mer att göra det ensam och bara njuta, lära mig mer om mig själv och plöja dokumentärer och liknande för att möta min aldrig mättande kunskapstörst.
Tycker det är ganska tragiskt att läsa här om så många som nojjar upp sig för fantiserade hjärtåkommor och Gud vet vad. Har inte lagt nån som helst tanke på att hjärtat slår lite hårdare emellanåt eller att jag blir lite kall om fingrarna osv, det är ju sånt som är ganska naturligt när man pysslar med detta godiset.

Jag har inte reflekterat över ticsen, det är mitt kära ex som argt påpekar det stup i kvarten när vi ses.

Näpp, natten är fortfarande ung så nu ska jag fortsätta mysa vidare här.
Ha en härlig natt!
Citera
2022-04-30, 11:29
Medlem
Hoppsan, blev lite för stark påfyllning nu känner jag. Blev lite darrig nu, men det var det. Passar perfekt ändå för denna näsan är ändå den sista för denna gången. Måste ju kunna sova i natt med, utan benso som jag aldrig kommer proppa i mig igen utan med vanliga sömnmediciner många timmar efter sista intaget.
Citera
2022-04-30, 16:47
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azzkick
Skojar du med mig nu eller......?

https://www.santamariaworld.com/se/produkter/vinsyra/

Varför skulle jag kladda med det när jag köper fint blomster för samma pris?

Kom igen nu...
E du rolig eller?`Det var du som kom med citaten i TS och jag översatte ingridiensen för att få reda på vad du försökte uppnå eller vad din poäng var. Så hur gör du då? Om du gör nåt med tjacket alls?`

//Mr.L
Citera
2022-04-30, 17:23
Medlem
azzkicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Livingstone
E du rolig eller?`Det var du som kom med citaten i TS och jag översatte ingridiensen för att få reda på vad du försökte uppnå eller vad din poäng var. Så hur gör du då? Om du gör nåt med tjacket alls?`

//Mr.L

Förlåt mig, by bad. Blev bara sur för jag inte fick några likes haha!

För att svara på din fråga ärligt.
Nej som sagt var, jag har ingen erfarenhet att förädla själv.
Men köpte alltid blomster förr, och nu läste jag på varför jag alltid föredrog just blomster framför blött klet som inte funkade på mig. Gjorde mig alltid stissisg och ångest.
Så ville förmedla detta, från en ex knarkare till nya generationen. Det var min poäng.

Ps: jag tar det inte längre och mår mycket bättre utan.

Trevlig helg.
Mvh
Kicksurfer
Senast redigerad av azzkick 2022-04-30 kl. 17:32.
Citera
2022-04-30, 19:10
Medlem
mongomanishs avatar
Tråd ”Vill du få ut/känna av mer av ditt amfetamin? Mer eufori och längre tid.” Sammanfogad

/Moderator
Citera
2022-04-30, 21:13
Medlem
Lägre doser amfetamin funkar bra för att plugga, ca >70mg. Hur är det då med högre doser, snarare rekreationella doser? Om syftet är att lära sig nya roliga saker och viktiga studier samtidigt som man vill unna sig amfetamin.

Har exakt 420mg amfetamin och tänkte ta allt utspitt på en kväll. Dels uppskatta ruset och lyssna på musik, men även för att få insperation till en uppsats jag ska skriva. Har experimenterat med små doser (mg<70).
Citera
2022-04-30, 21:22
Medlem
mongomanishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokskoks
Lägre doser amfetamin funkar bra för att plugga, ca >70mg. Hur är det då med högre doser, snarare rekreationella doser? Om syftet är att lära sig nya roliga saker och viktiga studier samtidigt som man vill unna sig amfetamin.

Har exakt 420mg amfetamin och tänkte ta allt utspitt på en kväll. Dels uppskatta ruset och lyssna på musik, men även för att få insperation till en uppsats jag ska skriva. Har experimenterat med små doser (mg<70).

Tycker större doser mest drar mig ifrån saker som studier och istället fastnar i nåt spel eller porr eller what ever. Har nog aldrig tagit större doser amfetamin och gjort en massa nytta, möjligtvis städat maniskt en hel natt.

Är målet att prestera bättre i studier skulle jag hålla mig till doser <100mg.
Citera
2022-04-30, 21:25
Medlem
Ariskaprinsessans avatar
Citat:

Har man tics sedan innan så förvärras det med amfetamin. Det är välkänt.

Att du blir "gasig" och hård i magen är ett resultat av att din metabolism ökar samt att dina blodkärl krymper. Inget att oroa sig över.

Fan vad jag saknar tjack. Livet är inte detsamma utan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in