2021-08-22, 05:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Hur testat du det?
Först testar jag med hem test kit från ett företag i Amsterdam. Det finns flera länkar om hur man testar, bunkpolice.com har en förenklad förklaring.
Jag har testen för amfetamin, kokain och MDMA/E
Tillsammans täcker dom mycket. Om det testet inte visar att det är tydligt massa RC skit så skickar jag till ett lab som testar. Tyvärr så får jag bara svar på om det är ’detected’ eller inte.

Så jag vet inte hur mkt av vad det innehåller och jag har fortfarande inte förstått vad som rensas ut vs stannar kvar efter aceton rengöringen.
Citera
2021-08-23, 17:05
Medlem
Robbadobbs avatar
Hjälper melatonin för insomning efter intag av tjack? Har lagt undan 1mg alprazolam oxå, tog ett halvt mg nu för tjacknerver och sparat ett halvt mg tills tjejen kommer hem så man är lite lugn. Men som sagt hjälper melatonin att sova på tjack?
Citera
2021-08-23, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Hjälper melatonin för insomning efter intag av tjack? Har lagt undan 1mg alprazolam oxå, tog ett halvt mg nu för tjacknerver och sparat ett halvt mg tills tjejen kommer hem så man är lite lugn. Men som sagt hjälper melatonin att sova på tjack?

Nej melatonin kommer inte hjälpa dig att sova.
Citera
2021-08-24, 10:41
Medlem
napsterspys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
tog två tabletter melatonin efter tjacket....kunde inte hamna i djupsömn utan låg och svevade på gränsen. Zombie mod sen på morgonen.

Tror inte jag vill prova det igen.
Citera
2021-08-24, 15:21
Medlem
Xanyos avatar
Som sist jag nämnde mådde jag dåligt på amfetaminet jag köpt på nätet, ingen euforiskt känsla nedstämd, musiken var inte bättre vilket den alltid är hos mig annars på amfetamin.

Är hos en vän nu och han hade affe och jävlar vad skön jag känner mig nu är jag verkligen IN THE ZONE <3

Måste varit ren skit det jag köpte på Flugsvamp! Gul orange var det och blöt så fick torkas hit och ditt, även när det var snustort så var det i princip omöjligt att haka upp en fin lina utan det skulle vara kornigt och typ klibbigt!

Detta jag & polaren min har dragit upp i snoken nu var tip topp på alla fronter. Så man spruta i brallan nästan av rysningen som kom efter det small på. Fan att det kan vara sån jävla skillnad på amfetamin & amfetamin?
Måste varit en riktigt skit batch jag köpte och slängde 600kr åt skogen.
Citera
2021-08-25, 10:23
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av napsterspy
tog två tabletter melatonin efter tjacket....kunde inte hamna i djupsömn utan låg och svevade på gränsen. Zombie mod sen på morgonen.

Tror inte jag vill prova det igen.
Jag testade en tablett och 0,5 mg alprazolam och hamnade också i något mellanstadie. Hade konstiga drömmar som fan samtidigt som jag kände mej vaken.
När jag klev upp sen drog jag i mej resten av amfetaminet vilket var ett dumt drag. Som tur var hade jag lite benzos på ingång samma dag som kunde rädda mitt psyke.
Fan jag slutade av amfetamin av en anledning. Att man ska fortsätta ta…
Citera
2021-08-25, 15:10
Medlem
En fråga, jag sitter och väntar på Amfetamin som jag förväntar mig kommer vara väldigt blött. Jag är en endast en bombare numera av Amfetamin. Har lagt ner snortandet då jag, personligen, tycker att ruset sitter i för kort tid, det rinner ut en hel del och svider osv. Jag tycker helt enkelt att ruset blir jämnare och det föredrar jag, därför bombar jag. Jag brukar blanda i det i ett shotglas med någon dryck och svälja.

När jag får det blöta tjacket, behöver jag torka det om jag endå ska bomba? Eller är det bara blanda i lösningen i drycken och svepa? Hur gör jag för att få ut någorlunda rätt dos? Brukar bomba 0,3-0,4 g.
Citera
2021-08-25, 15:24
Medlem
Katastrofen1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guest02
En fråga, jag sitter och väntar på Amfetamin som jag förväntar mig kommer vara väldigt blött. Jag är en endast en bombare numera av Amfetamin. Har lagt ner snortandet då jag, personligen, tycker att ruset sitter i för kort tid, det rinner ut en hel del och svider osv. Jag tycker helt enkelt att ruset blir jämnare och det föredrar jag, därför bombar jag. Jag brukar blanda i det i ett shotglas med någon dryck och svälja.

När jag får det blöta tjacket, behöver jag torka det om jag endå ska bomba? Eller är det bara blanda i lösningen i drycken och svepa? Hur gör jag för att få ut någorlunda rätt dos? Brukar bomba 0,3-0,4 g.

Hur kan du tro att du måste torka det vid bombning? Man torkar det endast för att det inte går att dra in blött tjack i näsan.
Citera
2021-08-25, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katastrofen1
Hur kan du tro att du måste torka det vid bombning? Man torkar det endast för att det inte går att dra in blött tjack i näsan.
Tänkte på hur jag ska kontrollera doseringen om det är i mer flytande form med massa vätska osv.
Citera
2021-08-25, 16:57
Medlem
Katastrofen1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guest02
Tänkte på hur jag ska kontrollera doseringen om det är i mer flytande form med massa vätska osv.

Jaha, okej då är jag med. Jättesvårt att uppskatta då jag inte vet hur blött tjack du fått. Men du kan nog räkna med att dra av hälften av vikten om det är kletigt.
Citera
2021-08-25, 22:26
Medlem
Jag har fått tag på något kletigt vitt tjack nu och jag vet inte vad det är för något och hur man använder det? Har en extrem affelukt också så dubbelzip behövs. Kan någon förklara? Har bara hanterat torrt vitt eller gult tidigare.
Citera
2021-08-26, 10:43
Medlem
En fråga om AT:
Folk säger ju att man ska ha benso hemma när man ska gå ner/slippa AT dagen/dagarna efter.
Men funkar Atarax med?

Jag har Atarax hemma och jag tycker dessa fungerar strålande på mig för att däma AT'n.
När jag hade haft en intensiv period med blandbruk amfetamin/benso samtidigt varje dag i en månad så funkade 25-50mg Atatax om dagen för 3-4 dagar för att slippa må dåligt.

Någon mer som provat det eller kan jag bara skatta mig lycklig att de hjälper mig?
Senast redigerad av Joubert 2021-08-26 kl. 10:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in