2021-01-28, 19:05
Medlem
Tjenare, tog 6mg Iktorivil igårkväll, precis tagit mig 2 ganska rejäla linor och en mindre bomb av väldigt rent Amfetamin. Tycker tjacket känns väldigt dämpat, sitter verkligen så stor effekt av Ikto i så sent dagen efter?

Frågade här då jag tyckte att det mer rörde amfetamintråden än Benzotråden. Det är ju trots allt effekten utav ikto och tjack vi snackar om.
Citera
2021-01-28, 19:10
Medlem
g0dspirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losdrivarexistens
Någon annan som sväller upp av tjack? Helt sjukt, får typ en stenhård och utspänd ölmage av doset, lägger sig när det går ur kroppen.

Jag får exakt samma. Anledningen till detta beror på att tarmrörelserna upphör mer eller mindre av amfetamin. Att inte fisa eller rapa på flera dagar resulterar i en sjukt svälld mage. Jag brukar kunna fisa såna otroliga fisar så folk blir imponerade mer än äcklande. Ibland har tom grannar hört. Ett tips: stå på alla fyra och kryp försiktigt fram och tillbaka så flyttar du gaserna i tjocktarmen mot rövhålet, funkar alltid för mig!
Citera
2021-01-28, 23:26
Medlem
slakta.valpars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majvor1
Tjenare, tog 6mg Iktorivil igårkväll, precis tagit mig 2 ganska rejäla linor och en mindre bomb av väldigt rent Amfetamin. Tycker tjacket känns väldigt dämpat, sitter verkligen så stor effekt av Ikto i så sent dagen efter?

Frågade här då jag tyckte att det mer rörde amfetamintråden än Benzotråden. Det är ju trots allt effekten utav ikto och tjack vi snackar om.

Ja, Ikto sitter i bra länge. 6mg är en ganska stor dos om du inte är van. Benso kan dämpa mycket av euforisk för mig och har även hört det från andra. Speciellt Diazepam.

Hade jag käkat 6mg äkta Roche Ikto så hade jag varit helt väck.
Citera
2021-01-29, 02:35
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g0dspirit
Jag får exakt samma. Anledningen till detta beror på att tarmrörelserna upphör mer eller mindre av amfetamin. Att inte fisa eller rapa på flera dagar resulterar i en sjukt svälld mage. Jag brukar kunna fisa såna otroliga fisar så folk blir imponerade mer än äcklande. Ibland har tom grannar hört. Ett tips: stå på alla fyra och kryp försiktigt fram och tillbaka så flyttar du gaserna i tjocktarmen mot rövhålet, funkar alltid för mig!

Man fiser ju något groteskt när skiten går ur. Det känns lite främmande att krypa runt på alla fyra, men jag ska minnas ditt råd.
Citera
2021-01-29, 11:39
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorsLillaGosse
Spelar ingen större roll om det är i kapsel eller om det är i papper. Papper löser väl upp sig lite snabbare antar jag.

Bomba ger ett mindre, men mer långvarig och jämnt rus jämfört med att snorta.
Bomba ger dig ca. 50% av dosen kapacitet.
När du snortar(på ett ordentligt sätt) så är det ca. 75% effekt av dosens kapacitet.
IV ger dig i princip 100% av dosens kapacitet.

Om du vill få ut det mesta av att bomba så är det viktigt med vad du äter och dricker samt när du äter/ätit. Sådan information kan du hitta både här på Flashback och på google. Är för lat för att skriva ner det.
Det viktiga är ph värdet i blodet, så sök på t.ex. amfetamin upptagning ph på google så borde du få svar.
Saker man kan dricka som hjälper dig att få ett bättre upptag ska vara sådant som citron och lime.
Socker ger dig sämre upptag. Resten får du söka själv då detta blev en liten roman

EDIT: För att svara på frågan, du tar kapseln så ofta som du känner att du behöver fylla på. Men tänk på att det varar längre när du bombar. Kommer inte riktigt ihåg hur stor skillnad det var men ca. 2-3 timmar längre än i snoken.
Tänk också på att du kommer behöva använda mer när du bombar och att tiden för att få effekt är ungefär en timme. Beroende på kroppen och vad kapseln är gjord av.
Precis. Finns en del stjärnor som ska envisas med rizla/ocb för att det kickar snabbare än toapapper typ av.. Vare sig det ligger i en gelatinkapsel eller ocb spelar ingen större roll då magsyran är starkare än vad många tror. Skillnaden är inte direkt märkbar gällande påslag.

Men det schyssta med bomber är att tar man en stadig på morgonen så kan man stå sig ett tag på den beroende på dos. Ibland en hel jävl dag. En näsa är heller aldrig fel. Men men..
Nu kör jag IV hela tiden och ribban höjdes successivt, i snabb takt. Ännu en onödig destruktiv dålig vana man implementerat i sitt liv
Citera
2021-01-29, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slakta.valpar
Ja, Ikto sitter i bra länge. 6mg är en ganska stor dos om du inte är van. Benso kan dämpa mycket av euforisk för mig och har även hört det från andra. Speciellt Diazepam.

Hade jag käkat 6mg äkta Roche Ikto så hade jag varit helt väck.

Skrev fel, eller tänkte fel. Var 3mg jag åt, och inte mer än så. Märkte dock att även denna lilla dosen verkligen bromsade ner tjacket. Visst blev jag tjackad, men det gick åt betydligt mer tjack än tänkt. Aja, sådant som händer.
Citera
2021-02-03, 21:52
Medlem
serblovinhimselfs avatar
Någon med erfarenhet av Theralen i samband med amfetamin i systemet? när ruset klingar av å man lagt undan påsen för dagen.
Upplevs någon effekt av ^ eller är det helt verkningslöst?
Citera
2021-02-05, 23:18
Medlem
lancxzev2s avatar
vilken mat och näring kan reducera led ont, tänker främst på handlederna, de är rätt ömma just nu, denna biverkning samt att jag får slem i halsen vid bruk dårååå och konstigt nog en drastisk ökning av salivproduktion efter 1-2 dagars dygnande, rätt nasty när det blir översvämning av saliv i munnen xd, minna frågor har väl blivit svarade oändligt många ggr tidigare men är lat och nonchalant samt lagom envis såhär dags efter 2 dagars dygnande whoo, tacksam för svar peeps!
Senast redigerad av lancxzev2 2021-02-05 kl. 23:28.
Citera
2021-02-08, 22:05
Medlem
Vad är det som gäller för amfetamin, vad har återdosering/påfyllning för inverkan på 'ruset'? Om det överhuvudtaget har det det vill säga.
För att förtydliga vad det jag har för fundering lite mer, låt säga att en medel stor lina på gränsen till liten (sätt till min tolerans) togs vid 17 tiden. Kommer en 'liten' snok göra mig någon nytta i måendet eller vad man ska säga?
Citera
2021-02-09, 07:41
Medlem
krinkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serblovinhimself
Någon med erfarenhet av Theralen i samband med amfetamin i systemet? när ruset klingar av å man lagt undan påsen för dagen.
Upplevs någon effekt av ^ eller är det helt verkningslöst?

Det funkar kanon. Tar elvanse 40+30 varje dag och ett rör theralen till kvällen och sover gott. Även när jag lyxar det och tar 400mg under 36 h så funkar theralen kanon
Citera
2021-02-09, 12:21
Medlem
Har börjat få utslag i skägg samt all hårbotten ibland av vissa amfetaminer, blir som små små finnar som förvärras när jag är där och petar..
Fick utskrivet halvstark steroid sist då jag gick lös och försökte skrubba ansiktet..

Tips på varför jag får detta? Håller rätt bra hygien och äter bra.
Allergisk reaktion?!

Äter 3000mg gabapentin samt Klonidin/Catapressan dagligen för nervskador
Citera
2021-02-09, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annonymen
Har börjat få utslag i skägg samt all hårbotten ibland av vissa amfetaminer, blir som små små finnar som förvärras när jag är där och petar..
Fick utskrivet halvstark steroid sist då jag gick lös och försökte skrubba ansiktet..

Tips på varför jag får detta? Håller rätt bra hygien och äter bra.
Allergisk reaktion?!

Äter 3000mg gabapentin samt Klonidin/Catapressan dagligen för nervskador

Det låter som det har varit bankat med något, allergiskt reaktion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in