2021-05-23, 19:15
Medlem
Återfall på tjack

Hallojsan! För en sisådär 7-8 år sedan var jag väldigt torsk på tjack, jag tränade MMA 2 gånger per dag så under 1 års tid var jag in princip hög jämnt, man vänjer sig ju fort och kom ju in i hela den här biten ”hur mycket näring måste jag få i mig för att palla” ”vilken tid kan jag ta sista för att sova” osvosv
Dvs jag fick aldrig någon extrem AT då jag in princip aldrig slutade kunde väl hända nångång att jag var ren någon helg men inte speciellt ofta. Iallafall, jag mådde ju aldrig dåligt på tjack då jag kände hur mycket min kropp klarade av, jag åt alltid precis den mängd jag behövde och sov ordentligt varje natt.
Nu till saken! Självfallet har ju fått ett återfall nu i samband med separation, hade helt glömt hur bra man mår! Är ju helt fantastiskt! Jag började förra söndagen (en vecka sedan) har tagit precis tillräckligt stor mängd för att ge mig ett rus men inga bieffekter liksom, har tagit flera linor varje dag sedan dess enbart en dag som jag inte sovit alls fre-lör.

Så nu är min fråga till er lite mer rutinerade! Så länge jag får i mig lite näring och sover på nätterna så bör jag kunna fortsätta en vecka till? Har en väldigt hektiskt vecka framför mig så vill absolut inte ta tag i någon AT just nu.
Vad är bieffekten om jag fortsätter en vecka? Kommer tjacket slå tillbaka och göra mig trött? Domningar i kroppen? Svim färdighet? Eller kommer jag må allmänt bra? Var så länge sedan så jag minns faktiskt inte, har btw rätt jävla saftig migrän idag (inget ovanligt för att vara mig) bör inte vara Några problem att kasta i sig Alvedon?
Citera
2021-05-23, 19:37
Medlem
Flufffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badbabe
Hallojsan! För en sisådär 7-8 år sedan var jag väldigt torsk på tjack, jag tränade MMA 2 gånger per dag så under 1 års tid var jag in princip hög jämnt, man vänjer sig ju fort och kom ju in i hela den här biten ”hur mycket näring måste jag få i mig för att palla” ”vilken tid kan jag ta sista för att sova” osvosv
Dvs jag fick aldrig någon extrem AT då jag in princip aldrig slutade kunde väl hända nångång att jag var ren någon helg men inte speciellt ofta. Iallafall, jag mådde ju aldrig dåligt på tjack då jag kände hur mycket min kropp klarade av, jag åt alltid precis den mängd jag behövde och sov ordentligt varje natt.
Nu till saken! Självfallet har ju fått ett återfall nu i samband med separation, hade helt glömt hur bra man mår! Är ju helt fantastiskt! Jag började förra söndagen (en vecka sedan) har tagit precis tillräckligt stor mängd för att ge mig ett rus men inga bieffekter liksom, har tagit flera linor varje dag sedan dess enbart en dag som jag inte sovit alls fre-lör.

Så nu är min fråga till er lite mer rutinerade! Så länge jag får i mig lite näring och sover på nätterna så bör jag kunna fortsätta en vecka till? Har en väldigt hektiskt vecka framför mig så vill absolut inte ta tag i någon AT just nu.
Vad är bieffekten om jag fortsätter en vecka? Kommer tjacket slå tillbaka och göra mig trött? Domningar i kroppen? Svim färdighet? Eller kommer jag må allmänt bra? Var så länge sedan så jag minns faktiskt inte, har btw rätt jävla saftig migrän idag (inget ovanligt för att vara mig) bör inte vara Några problem att kasta i sig Alvedon?
Det går bra att köra på det sättet ganska länge om man äter mat och får sin sömn, två veckor är ingenting. När du väl kliver av så kommer du nog känna dig lite trött i några dagar. Alvedon är inga problem.
Citera
2021-05-24, 06:59
Medlem
Innan jag blev nästan maniskt kåt av tjack o bara porrsurfa. Denna gången är ja inte så sugen längre. Det är Fortfarande AS nice när jag sätter igång och får upp den samt kommer rätt enkelt.

Aa I guesss tidigare är jag van med att själva porren va skönare än runken men nu tvärtom.

Har inget att klaga på gäller varorna men antar man kan reagera så olika när det alltid inte exakt samma saker man får?
Citera
2021-05-26, 15:02
Medlem
Dark_drivers avatar
Slängde i mig sammanlagt 1g tjack i går tog sista dosen vid 21:00 igår och är fortfarande påverkad var vaken hela natten det är inte första gången jag tar tjack men det var 3 år sen sist nu börjar jag bli seg men jag kan inte sova hur länge kommer det hålla i sig? Kommer jag kunna sova i natt har Theralen så funderar på att ta det till natten kommer det att fungera? Har 1g kvar hemma men vill spara det till ett senare tillfälle jag bombade jag är man 183 cm lång väger runt 120kg
Citera
2021-05-27, 00:10
Medlem
Tja har fått tag på tjack med snölik konsistens och som har små kristaller i sig. Luktar som tjack dock men har aldrig sett det förut.
Citera
2021-05-27, 05:13
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajakz
Tja har fått tag på tjack med snölik konsistens och som har små kristaller i sig. Luktar som tjack dock men har aldrig sett det förut.
Jag hade gjort en lösning på det och skjutit i mig det IV, Men det är jag det

Annars så fungerar en snok eller bomb utmärkt de me 👍
Citera
2021-05-27, 10:49
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajakz

Intresseklubben antecknar Hur var kvalitén då?
Citera
2021-05-27, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Intresseklubben antecknar Hur var kvalitén då?

Förvånansvärt bra men aldrig sett tjack i just den formen.
Citera
2021-05-29, 19:59
Medlem
När jag bombar mina grejer, måste jag använda papper eller kan jag svälja de rakt av om jag gör de regelbundet ? Tänker på magsår och sådana grejer.
Citera
2021-05-29, 23:01
Medlem
vargstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarintedalig
När jag bombar mina grejer, måste jag använda papper eller kan jag svälja de rakt av om jag gör de regelbundet ? Tänker på magsår och sådana grejer.

Det äringen fara, ta en sked och ät upp det med
Citera
2021-05-30, 03:56
Medlem
sir.Amsterdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargstar
Det äringen fara, ta en sked och ät upp det med
Precis som brodervarg skriver så sleva i dig skiten,är du du mjäkig så köp en yoggi.
Lite papper gör ingen som helst skillnad för hurvida du får magsår eller inte.

sir.Amsterdam
Citera
2021-05-30, 22:58
Medlem
Dark_drivers avatar
Har gått på tjack några dagar nu. Idag hittade jag 4st 40mg Inderal då jag fick i mig lite för mycket sist jag tog bombade och skulle iväg på en grej så tog jag 1 Inderal och det jag märker är att jag fortfarande är pigg och mår bra och har ork och energi men den jobbiga känslan att hjärtat bankade på och att jag hade ett visst tryck i huvudet försvann helt nu är ju frågan är detta en bra kombination? Jag tycker jag har kvar dom positiva egenskaperna av tjacket men slipper den jobbiga biten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in