Citat:
Ursprungligen postat av
MorsLillaGosse
Kan säga att man känner sig ofta frusen pga brist av mat. Ät typ något smått som du läggar i mikron så brukar det bli bättre. t.o.m en tallrik med snabbmakaroner brukar hjälpa.
Har du smärta kan du ta en liten bit Subutex (boostar även effekten av amfetamin så försök att inte ta för tätt inpå dos-intag) ska väl vara "relativt" ofarligt. Är nog inget man ska ta allt för ofta men en gång i halvmånen ska inte skada, så länge det är liten mängd. Kom dock ihåg att aldrig blanda med alkohol/benzo ifall du tar detta. Det är som att testa vart gränsen går.
Sen ska väl bästa benzon för att landa på vara Alprolazam, vad jag vet tar man ofta Diazepam för att slippa kramp, Alprolazam funkar bättre för att lugna ner dig och göra så att du kan sova osv.
Blåsor är EXTREMT vanligt när man tar amfetamin, försök att unvika att bita på kinder/ trycka tungan mot kinder eller tänder.
Ang. fest frågor osv. har jag absolut inga svar på det då jag är en som självmedicinerar och sitter endast hemma när jag är påverkad. Gör att jag inte har problem med nojja heller om jag gör detta.
Tack för ditt snabba svar.
Ok, skall kolla upp om jag kan få Subutex här. Det kan jag ta som en ’sista utväg’ då när det börjar bli lite löjligt länge?
Var vaken 20 timmar efter sista linan förra helgen
Ok, en annan zepam helt enkelt, det skall min läkare kunna fixa. Har helt gett upp hoppet att somna på diazepam. Kan äta M&M’s lika gärna.
Äter rätt mycket när jag festar. Inga mängder men ofta. Jag känner att kroppen behöver energin.
Har aldrig fått nojja, polisen i landet där jag bor är korrupt så dom bryr sig inte om oss fest folk.
Om dom hittar något när vi är ute så är det oftast inga problem. Dom bryr sig nog mest om dom som säljer.
Förstår inte hur jag kan festa 8 timmar och ta 5 linor och vara vaken 20 timmar. Sån tur är brukar det vara 6-8 timmar så jag hoppas slippa 20 timmar i fortsättningen.
Igen, tack för svar