2021-05-31, 05:45
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dark_driver
Har gått på tjack några dagar nu. Idag hittade jag 4st 40mg Inderal då jag fick i mig lite för mycket sist jag tog bombade och skulle iväg på en grej så tog jag 1 Inderal och det jag märker är att jag fortfarande är pigg och mår bra och har ork och energi men den jobbiga känslan att hjärtat bankade på och att jag hade ett visst tryck i huvudet försvann helt nu är ju frågan är detta en bra kombination? Jag tycker jag har kvar dom positiva egenskaperna av tjacket men slipper den jobbiga biten

Alla är vi olika, men det är vanligt att folk blandar uppåt och nedåt för att nå någon sorts mytomspunnen plats där båda möts på mitten. Det är dock vad jag förstått rättså knepigt att hålla detta vid en balans och inte tippa åt det ena eller det andra hållet tids nog.

Själv tycker jag bara det slår av det roliga i tjacket, varför smocka i sig massa dunderpulver om man ändå ska slå ihjäl dunderdelen? Blir man stissig och mår skit av tjacket så får man helt enkelt slå sin kran på käften och be om bättre grejer.
Citera
2021-05-31, 11:01
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Alla är vi olika, men det är vanligt att folk blandar uppåt och nedåt för att nå någon sorts mytomspunnen plats där båda möts på mitten. Det är dock vad jag förstått rättså knepigt att hålla detta vid en balans och inte tippa åt det ena eller det andra hållet tids nog.

Själv tycker jag bara det slår av det roliga i tjacket, varför smocka i sig massa dunderpulver om man ändå ska slå ihjäl dunderdelen? Blir man stissig och mår skit av tjacket så får man helt enkelt slå sin kran på käften och be om bättre grejer.

Inderal är en betablockerare och fungerar alltså inte som benzo.

Den hjälper dig att få ner pulsen och kan hjälpa om du skakar i kroppen. Den sänker med andra ord stress i kroppen genom att lugna pulsen.

Exakt hur Inderal fungerar vet jag inte men det är absolut inte som benzo. Inget rus osv.

Hur nyttigt det är blanda betablockerare med amfetamin låter jag vara osagt. Men vill tillägga att jag själv har blandat dessa vid flera tillfällen utan komplikationer.

Om man får hjärtklappningar och skenande puls så kan det definitivt hjälpa att få ner pulsen. Men det är inte ångestdämpande/muskelavslappnande som benzo.
Citera
2021-05-31, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ajakz
Tja har fått tag på tjack med snölik konsistens och som har små kristaller i sig. Luktar som tjack dock men har aldrig sett det förut.

Låter som det jag brukar ha (bor utomlands) det är liksom lite svårt att göra linor för konsistensen vill hålla ihop sig. Eller hur man nu beskriver det på bra svenska? Skimrar med lite glitter om man lyser med en ficklampa på det. Det jag hade var väldigt bra.
Enjoy
Citera
2021-06-01, 04:11
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tourlife2020
Låter som det jag brukar ha (bor utomlands) det är liksom lite svårt att göra linor för konsistensen vill hålla ihop sig. Eller hur man nu beskriver det på bra svenska? Skimrar med lite glitter om man lyser med en ficklampa på det. Det jag hade var väldigt bra.
Enjoy

Vet exakt viket tjo det är känner till länken, personerna bakom. Om det är på en skala 1-10; 4 i potens typ alltså inte underkänt men inte man letar efter. Förmodligen gjort för färskingar så att dem fastnar för dem kommer det säker vara det. Bästa som hänt. Nasalt är ruslängd 40mInMAAX 2H
Citera
2021-06-01, 11:27
Medlem
Tjena!

Jag har några fråga kring kletigt tjack. Jag har hört att det finns kletigt tjack, lite oljigt liksom. Är detta vanligt? Tidigare har jag mest sett mer torrt pulveraktigt som smidigt skulle gå att snorta. Hur skulle man i så fall förhålla sig till kletet i stället? Är klet mindre potent än pulver?
Citera
2021-06-02, 01:41
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Vet exakt viket tjo det är känner till länken, personerna bakom. Om det är på en skala 1-10; 4 i potens typ alltså inte underkänt men inte man letar efter. Förmodligen gjort för färskingar så att dem fastnar för dem kommer det säker vara det. Bästa som hänt. Nasalt är ruslängd 40mInMAAX 2H

Du menar att det är ett tjack från en flugsvampsäljare? Ja det är aldrig mer än 4/10
Dessutom tror jag att de använder nån sorts amfetaninanaloger och inte riktigt tjack. Det låter inte rimligt med ett amfetaminrus som dalar efter nån timme eller två

Folk som köper där har ingen aning om kvalitet och säljarna lurar de som är där att tro att
de får obankat tjack direkt från leverantören fast det är veka rus som sjunker efter nån timme och inte ger någon eufori eller uppåt

Jag minns nån Grinchen nån pharmazed nån doktor kosmos. alla mediokert som hyllades .
"Det är för att det är så rent". "Man kan äta och sova på rent tjack":
Bullshit.

Tjacken där började kosta löjligt lite, 70 kronor för ett gram 300 för en femma. Varför skulle priset för just tjack slumpas bort när allt annat de har är svinyrt? Såg ni säljaren där som greps och hade 97 koffein i tjacket

Det är en rc av nåt slag du tar om du kan smådosera som fredagsmys och sen gå och lägga dig.
Citera
2021-06-02, 04:48
Medlem
Hur farligt är det egentligen att racea på tjack?
Hur stor skillnad är det mellan att vara vaken någon natt i veckan och vara vaken Max 36 timmar åt gången respektive att ta tjack sällan och väl vara vaken länge när man gör det?

En till fråga när man väl är igång och gör detta inlägg är hur stor skillnad är det mellan amfetaminsulfat och amfetaminhydroklorid? Kan man skilja dem åt med utseende, smak, lukt, rus?

/Mvh
Citera
2021-06-02, 19:34
Medlem
sk0gens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tourlife2020
Har fått tillbaka test resultatet
Inte ett spår av amphetamin eller meta amphetamin. Bara olika research chemicals eller vad det nu gå under för namn. Det dominanta ingrediensen heter 4-Fluoromethamphetamine.

Köpte du detta tjack på gatan eller från nån webshop? Det är intressant att fluororamfetaminer falskeligen blandas i eller säljs som amfetamin
Citera
2021-06-02, 19:58
Medlem
Jag har sålt en del aktier och har nu tänkt damma iväg en bunt cash på en påse tjack så här i Corona tider och bomba på. Jag har aldrig knarkat och hållit på, det starkaste jag tagit är ren singel malt så jag är gode grön om man säger så.

Vem säljer bäst Tjack? Babbar eller balkan Boris? Jag har inte tänkt köpa av nån lokal idiot så jag åker dit så det visslar om det. Hur kan man kolla om det är bra tjack lr fultjack? Finns det nå bra snabbtest man kan köpa för det vore det värt

Jag hade tänkt ta ledigt från jobbet 1½ vecka och bomba på som fan i låt säga 7-8 dar
Senast redigerad av T.S Garp 2021-06-02 kl. 20:03.
Citera
2021-06-03, 00:40
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T.S Garp
Jag har sålt en del aktier och har nu tänkt damma iväg en bunt cash på en påse tjack så här i Corona tider och bomba på. Jag har aldrig knarkat och hållit på, det starkaste jag tagit är ren singel malt så jag är gode grön om man säger så.

Vem säljer bäst Tjack? Babbar eller balkan Boris? Jag har inte tänkt köpa av nån lokal idiot så jag åker dit så det visslar om det. Hur kan man kolla om det är bra tjack lr fultjack? Finns det nå bra snabbtest man kan köpa för det vore det värt

Jag hade tänkt ta ledigt från jobbet 1½ vecka och bomba på som fan i låt säga 7-8 dar

Googla flugwiki och lär dig hur du gör för att handla på flugsvamp.

Kika på flugforum och läs recensioner om olika försäljare och deras tjack.
Citera
2021-06-03, 05:48
Medlem
graffdatshits avatar
Tog precis ett gram uppskattningsvis i en panna(fultjack sitter och stirrar ut i tomma intet)
Det jag frågar nu är Hur fan det trots bomullspad samt sprututbytesfilter kan bli helt ogenomskinlig lösning i pumpen?
Citera
2021-06-03, 05:56
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fogsworth
Tjena!

Jag har några fråga kring kletigt tjack. Jag har hört att det finns kletigt tjack, lite oljigt liksom. Är detta vanligt? Tidigare har jag mest sett mer torrt pulveraktigt som smidigt skulle gå att snorta. Hur skulle man i så fall förhålla sig till kletet i stället? Är klet mindre potent än pulver?
Oljigt tjack är tyvärr ganska ovanligt detta pga att det e djävligt rent
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in