2016-09-13, 19:28
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zigaretten
Anledningen till varför är för att tjacket har motsatt effekt på kärlen, så det blir väl obalans för att slänga en simpel förklaring.

Jag är inte så insatt i just opiater och benzo, men jag hade undvikit det ändå. Medicinen du tar är ju inte för skojs skull direkt
Man kanske blir tvungen att ta ett litet uppehåll då..
Får se, annars får jag väl prata med farbror doktorn och kolla om blodtrycksmedicinen är särskilt vesäntlig. Men lär nog bli ett drpguppehåll. Är för ung för att dö av blodtrycksorsaker

Citat:
Ursprungligen postat av Arabies
Det är absolut inte lugnt, och beroende på vilka mediciner du tar kan det vara ännu värre. Du säger att din medicin sänker blodtrycket rejält, så gissningsvis är det väldigt dåligt att kombinera den med opiater.
Citera
2016-09-14, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeLikeBenzo
Man kanske blir tvungen att ta ett litet uppehåll då..
Får se, annars får jag väl prata med farbror doktorn och kolla om blodtrycksmedicinen är särskilt vesäntlig. Men lär nog bli ett drpguppehåll. Är för ung för att dö av blodtrycksorsaker

Om du på fullt allvar tänker sluta med medicin som man får för att hålla en vid liv för att kunna knarka lite mer behöver du nog tänka över ditt liv en smula.. Om du inte redan är nergången pundare dvs.
Citera
2016-09-15, 07:39
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arabies
Du kokade bort fribas-resterna i det slarvkristalliserade tjack du har.

Wohoooo!!! yeah! Succé!
Citera
2016-09-17, 05:55
Medlem
Zigarettens avatar
Det är synd att inte tiden är evig ibland.
Godnatt mina vänner.
Citera
2016-09-17, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medicinskterapi
Hahaha, tjeenare mina vänner - jag köpte dos efter helgen och vart totaltjackad såklart.. men har såklart försatt i mig den klassiska fällan!!

Jag är TOTALSKEV alltså, inte varit såhär ultra sen.. ja.. kan det ha varit när jag bodde granne med en E-kran på en technofestival i England för 5-6 år sedan. Jag och min flickvän åt de där som godis i flera timmar - det här var en tid när jag var djupt inne i ravescenen men seriöst.. det var inte så jävla nice att trycka 12 jävla knappar! För att göra saken bättre skulle jag också lugna ner min brud som ändå var en mkt erfaren klubbtjej...

.. Minns de sista timmarna sporadiskt - vi låg i tältet och jag var hänförd av fablerna som skuggorna på tältduken visade. Sen hörde jag ett svinbra set nånstans i bakgrunden så jag låg mest och älskade min tjej. Kunde till slut resa mig och gå ut för att pissa och frågade ngr vakter om technosetet jag hade hört hela natten - nej men då var det en jävla generator bakom ett kök som jag hade hallat sönder på och hört värsta pads, trummor o arrangemang haha..

Men det var 12 jävla E på en ravefestival! Men ikväll har jag hallat för fullt också haha Kan bli riktigt skev av tjack, nästan aldirg paranoid för andra människor, men alltså man inser ju att man beter sig som en jävla gris!, men har fått tåg på så JÄVLA bra grejjer, ingen tolerans (senast 1 månad sen) och sovit max nån timme de senaste 3 dagarna typ.. Idag hade jag tänkt sova (hehe, jo, tjena! Istället har jag för första gången i mitt liv haft:

ett indiskt, vackert par som satt i en tavla och hånglade och åtminstone närmade sig lite klassisk petting.
Hahahah, that's why you don't do drugs, kids.

Tokskev var jag där och efter det rörde jag inte tjacket på.. ja, blir det 9 månader nu för den här helgen har jag tjoat o tjimmat så att det stått härliga till! Haha, japp, och än är helgen inte slut - ikväll ska jag på rave har jag bestämt men först ska jag träffa en brud i stan. Aaah! Fan jag älskar tjack hahah!

Skulle aldrig kunna hålla det kontrollerat om jag hade börjat dra ett par gånger i veckan under vardagen - haha hade inte tagit lång tid tills jag hade vart tjackad 24/7! Så istället kör jag all-in nån gång om året och den tiden är nu. Toppat med ett par xanor utan tolerans tidigare för att sova - tjena, det gick ju inte så bra. Ligger o blazar och spelar lite skivor o njuter av att det är helg ett tag till i sängen!
Citera
2016-09-17, 08:56
Medlem
IIIDraculs avatar
Jag känner mig alltid så extremt sliten efter ett rus, det är det normala men jag blir så paranoid om min kropp, känner värk och sånt som egentligen inte finns, inbillar kanske att nåt är på läppen, pillar lite på läppen, det blir jobbigare, pillar mer Eller känner på tänderna med tungan och fastnar på en tand som man tror är lös och börjar känna på den besatt och tillslut har man paranoia om att tanden värker, att nåt bara är fel. nån som knr igen sej?
Citera
2016-09-18, 23:13
Medlem
Hej!
Fick ett mega kletigt tjack av min kran som han sa de va riktigt bra samt man kunde somna rätt lätt på de.

Torkade en liten del och tog en stor bomb. Inte mkt effekt så blev brsviken o ringde kranen. Han sa testa snorta så fick man den efftekten man vill ha..
Jupp stämde grymt bra. Sved så man fick tårar.
2 timmar efter en hel kvälls tjackande la jag mig ner och somna fort några timmar.

Bra effekt på tjacket och sova enkelt på de? Perfekta tjacket eller nått som inte stämmer ? Ingen at dagen efter heller. Pigg o glad!
Citera
2016-09-18, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av birgerbutt
Hej!
Fick ett mega kletigt tjack av min kran som han sa de va riktigt bra samt man kunde somna rätt lätt på de.

Torkade en liten del och tog en stor bomb. Inte mkt effekt så blev brsviken o ringde kranen. Han sa testa snorta så fick man den efftekten man vill ha..
Jupp stämde grymt bra. Sved så man fick tårar.
2 timmar efter en hel kvälls tjackande la jag mig ner och somna fort några timmar.

Bra effekt på tjacket och sova enkelt på de? Perfekta tjacket eller nått som inte stämmer ? Ingen at dagen efter heller. Pigg o glad!

Tjack är tjack. Om du kan somna lättare på bra aff än annat så är det för att något av det inte är tjack.
Citera
2016-09-19, 09:01
Medlem
Zigarettens avatar
Finns det någon mer som brukar få känslan av att världen och allting därtill är så fruktansvärt begränsad under tjackrus?

Känns ungefär som att man vill göra en jävla massa saker men att fysikens lagar bland annat hindrar en när man har tänkt två sekunder till.

Eller som att allting bara är en illusion, svårt att sätta ord på känslan.
Citera
2016-09-19, 19:14
Medlem
JiseOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Tjack är tjack. Om du kan somna lättare på bra aff än annat så är det för att något av det inte är tjack.

Skitsnack jag håller med honom, lär ju fler göra.
På bra tjack, dvs amfetamin kan jag utan problem somna på kvällen eller natten om jag tar en rejäl dos på morgonen och en till på dagen. Kanske inte om det är första gången på länge dock, men ah.. Äta kan jag med, smakar ju inte jättebra men mår ju bättre då

Är det däremot metamfetanin och eller annan skit i brukar det inte gå innan kvällen efter.

Såklart individuellt så klart att det kan vara så för honom
Citera
2016-09-19, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JiseOne
Skitsnack jag håller med honom, lär ju fler göra.
På bra tjack, dvs amfetamin kan jag utan problem somna på kvällen eller natten om jag tar en rejäl dos på morgonen och en till på dagen. Kanske inte om det är första gången på länge dock, men ah.. Äta kan jag med, smakar ju inte jättebra men mår ju bättre då

Är det däremot metamfetanin och eller annan skit i brukar det inte gå innan kvällen efter.

Såklart individuellt så klart att det kan vara så för honom

Ja, det var lite det som jag menade. Alltså, amfetamin är amfetamin. Får du rent amf, eller amf bankat med något inaktivt, så finns det ingen sån sak som "amfetamin man kan sova på" jämfört med något annat, det är bara en fråga om renhet.
Citera
2016-09-20, 11:43
Medlem
JiseOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Ja, det var lite det som jag menade. Alltså, amfetamin är amfetamin. Får du rent amf, eller amf bankat med något inaktivt, så finns det ingen sån sak som "amfetamin man kan sova på" jämfört med något annat, det är bara en fråga om renhet.

Hehe kan ju vara bra att läsa 2 ggr ibland så slipper man missuppfatta, sry
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in