Citat:
Ursprungligen postat av
medicinskterapi
Hahaha, tjeenare mina vänner - jag köpte dos efter helgen och vart totaltjackad såklart.. men har såklart försatt i mig den klassiska fällan!!
Jag är TOTALSKEV alltså, inte varit såhär ultra sen.. ja.. kan det ha varit när jag bodde granne med en E-kran på en technofestival i England för 5-6 år sedan. Jag och min flickvän åt de där som godis i flera timmar - det här var en tid när jag var djupt inne i ravescenen men seriöst.. det var inte så jävla nice att trycka 12 jävla knappar! För att göra saken bättre skulle jag också lugna ner min brud som ändå var en mkt erfaren klubbtjej...
.. Minns de sista timmarna sporadiskt - vi låg i tältet och jag var hänförd av fablerna som skuggorna på tältduken visade. Sen hörde jag ett svinbra set nånstans i bakgrunden så jag låg mest och älskade min tjej. Kunde till slut resa mig och gå ut för att pissa och frågade ngr vakter om technosetet jag hade hört hela natten - nej men då var det en jävla generator bakom ett kök som jag hade hallat sönder på och hört värsta pads, trummor o arrangemang haha..
Men det var 12 jävla E på en ravefestival! Men ikväll har jag hallat för fullt också haha

Kan bli riktigt skev av tjack, nästan aldirg paranoid för andra människor, men alltså man inser ju att man beter sig som en jävla gris!, men har fått tåg på så JÄVLA bra grejjer, ingen tolerans (senast 1 månad sen) och sovit max nån timme de senaste 3 dagarna typ.. Idag hade jag tänkt sova (
hehe, jo, tjena! Istället har jag för första gången i mitt liv haft:
ett indiskt, vackert par som satt i en tavla och hånglade och åtminstone närmade sig lite klassisk petting.
Hahahah, that's why you don't do drugs, kids.
Tokskev var jag där och efter det rörde jag inte tjacket på.. ja, blir det 9 månader nu för den här helgen har jag tjoat o tjimmat så att det stått härliga till! Haha, japp, och än är helgen inte slut - ikväll ska jag på rave har jag bestämt men först ska jag träffa en brud i stan. Aaah! Fan jag älskar tjack hahah!
Skulle aldrig kunna hålla det kontrollerat om jag hade börjat dra ett par gånger i veckan under vardagen - haha hade inte tagit lång tid tills jag hade vart tjackad 24/7! Så istället kör jag all-in nån gång om året och den tiden är nu. Toppat med ett par xanor utan tolerans tidigare för att sova - tjena, det gick ju inte så bra. Ligger o blazar och spelar lite skivor o njuter av att det är helg ett tag till i sängen!