Citat:
Ursprungligen postat av
MorsLillaGosse
Kan faktiskt säga att jag blivit mer bränd av amfetamin som var utblandat med rc än jag blivit av det renaste jag tagit. Men tar hellre rent framför något annat, mest pga att AT'n är i princip frånvarande om man tar rent.
Nu har jag bara tagit helt rent en endaste gång i mitt liv(direkt från en kock) så har väl inte allt för mycket erfarenhet
Amfetamin som är mer än 50% rent i beslag klassas som
extremt ovanligt och är sjuhelvetes potent. I vanliga hobbypundarkretsar så ligger renlighet runt 6-25%, och får du då i dig 25%-igt så flyger topplocket och du vet inte vart du ska ta vägen.
Nej. Även om du köper direkt av en kock så är det inte 100%-igt, då ingen hobbykemist besitter den förmågan att klämma fram en så ren produkt, det går bara inte. Så ni som tror att ni dammat i er
helt rent tjack har förmodligen fått i er något som möjligtvis inte bankats än, men det är ändå sällan mer än 50% renlighet.
Amfetamin funkar inte så att allt som kokas ihop är 100% när det når första kund, som sen bankar det en gnutta och säljer vidare, för att sedan bankas ännu mer osv. Amfetamin är by default en "smutsig" produkt med en del slaggprodukter som inte alltid är så hälsosamma som man kanske skulle önska... så er illusion om 100%/helt rent ger en skev bild av drogen.
Sen håller jag med om att AT'n är nästintill obefintlig om du har bra grejer, vilket gör att det är möjligt att upprätthålla ett bruk/missbruk och ändå fungera någorlunda okej i samhället. Men det är fortfarande inte en helt ren produkt.