2020-07-30, 20:19
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Vet inte om jag ska vara ärlig, men efedrinet som ger de brutala svettningarna iallafall.

Hade testat om jag hade aceton hemma, har koffeinkapslar men någon annan i tråden kanske kan. Bensin funkar likväl, men är otrolig skillnad om man även renar med bensin före acetontvätten.

Måste bara tillägga (om ni inte redan vet det såklart) att det är superviktigt att använda sig av KEMISKT rent aceton och inte vanlig aceton som används för t.ex nagellacksborttagning.
Gripens är lättast att få tag på, röd etikett. Finns på de flesta willys t.ex
Citera
2020-07-30, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Måste bara tillägga (om ni inte redan vet det såklart) att det är superviktigt att använda sig av KEMISKT rent aceton och inte vanlig aceton som används för t.ex nagellacksborttagning.
Gripens är lättast att få tag på, röd etikett. Finns på de flesta willys t.ex

Eller valfri färghandel, eller apotea.se som det även är fraktfritt på och 19kr.

Alltså gripens aceton röd markering, inte den gröna. Bensin ska heta kemisk ren och har svart etikett.
Citera
2020-07-30, 21:23
Medlem
jaystaas avatar
Jag upplever att skiten har försämrats en del eller är det bara jag som skevar? (Prövat alla möjliga kranjävlar)

För 1-2 år sedan så smällde det mer vid intag.
Citera
2020-07-30, 21:34
Medlem
st33rs avatar
Köper du irl eller från Flugsvamp ?
Det är nåt konstigt m tjacket därifrån. Även de mest hyllade sorterna är uddlösa
Citera
2020-07-30, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Köper du irl eller från Flugsvamp ?
Det är nåt konstigt m tjacket därifrån. Även de mest hyllade sorterna är uddlösa
Hur menar du ''uddlösa''? Handlar själv därifrån då det ska brukas & håller mig till en av de populäraste säljare rent betygsmässigt. Köper inte från gatan sedan dagen jag 'debuterade' FS.
Citera
2020-07-31, 01:28
Medlem
ventriloquist.s avatar
Sablar..
Kört amf ett tag nu till o från och har märkt att toleransen har gått upp alldeles för mycket för mina pengar.

Hur länge bör jag vänta tills jag är i närheten av nollställd?
Citera
2020-07-31, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ventriloquist.
Sablar..
Kört amf ett tag nu till o från och har märkt att toleransen har gått upp alldeles för mycket för mina pengar.

Hur länge bör jag vänta tills jag är i närheten av nollställd?
vad ligger det sammanlagda intaget under ett dygn ungefär?
Citera
2020-07-31, 01:55
Medlem
ventriloquist.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serblovinhimself
vad ligger det sammanlagda intaget under ett dygn ungefär?

Asså inte så mkt. Har kört 3g på en vecka nu..
Citera
2020-07-31, 02:04
Bannlyst
Hur sköter ni eran sömn, när ni tar tjack? 48 timmar vaken är ju som att be om en psykos
Citera
2020-07-31, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
Hur sköter ni eran sömn, när ni tar tjack? 48 timmar vaken är ju som att be om en psykos
Lära sig vilken tid för intag som resulterar i insomning etc etc. Hur fina grejer man har tillgång till är nog en rätt bidragande faktor skulle jag tro också.
Citera
2020-07-31, 19:19
Medlem
jaystaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga

Har vanligtvis inte så svårt att sova på skiten, första dygnet är rätt omöjligt men 2a/3e så handlar det bara om att faktiskt lägga sig och försöka (det som är det svåra imo).
Citera
2020-08-04, 18:30
Medlem
Gronestunes avatar
Älskar tjack, problemet är bara att jag får så jäkla ont i ögonen, ljuskänslig och har svårigheter att känna av att jag behöver pissa, så när jag väl måste pissa så känns det som det tar två minuter att bli klar. Så här sitter jag, landar på alpra medan jag sitter med nedrullade gardiner, dragit ned ljusstyrkan på skärmen på det lägsta och har på mig solglasögon. En normal människa hade försökt sova och här sitter jag på ett forum som ett jävla miffo. Började skriva igår 17:42, är nu 18:25. Men var vaken långt innan dess, vet inte när jag sov senast. Det var ju totalt bortkastad tid. Släktträff imorgon förmiddag med, ska bli kul. Sova några timmar kanske och sedan köra några linor innan jag drar dit och jag bör bli fine, kanske. Om inte annat så kan jag säga att jag har corona. I'll be back, era luriga fanskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in