2020-08-05, 08:28
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
Hur sköter ni eran sömn, när ni tar tjack? 48 timmar vaken är ju som att be om en psykos

30 mg diazepam släcker mej varje natt. Men bara om det gått ett antal timmar sedan sista intag.

Edit:
Fast det är ju det psykotiska som är kul. När alla ljud blir röster och skuggor blir människor
Citera
2020-08-05, 18:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
30 mg diazepam släcker mej varje natt. Men bara om det gått ett antal timmar sedan sista intag.

Edit:
Fast det är ju det psykotiska som är kul. När alla ljud blir röster och skuggor blir människor
Haha jo det kan ja hålla med om det är kul. Dock det som håller mig borta från stimulantia.
Citera
2020-08-05, 21:30
Medlem
Så idag hade jag mitt andra tjack-race. Skummaste jag varit med om. Hade bara varit vaken i 14 timmar när jag fick visuals som var mer intensiva än dom jag fått av Lsd och Svamp.
(har fortfarande kvar dessa visuals men dom har lugnat sig lite)

Det var som att allt i mitt rum fick massa vind på sig så dom blåste till. Alla färger skiftade också runt i massa olika färger som på ett rave typ. Fick ju dom vanliga tjack effekterna också men detta gjorde mig shockad.

Sen spelade jag minesweeper för att jag bara hade tråkigt.
Försökte förklara spelet för min polare som satt i discord och snackade med mig.
Efter att jag förklarat klart försvann alla mina "skills" i spelet. Kunde köra på svåraste och vinna 9 av 10 gånger och nu kan jag inte ens klara det på medium och glömt bort alla mina tricks.

Har någon haft en liknande upplevelse med tjack eller har min hjärna typ gått sönder?

Tacksam för svar
//Qrizt
Citera
2020-08-07, 09:39
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qrizt
Så idag hade jag mitt andra tjack-race. Skummaste jag varit med om. Hade bara varit vaken i 14 timmar när jag fick visuals som var mer intensiva än dom jag fått av Lsd och Svamp.
(har fortfarande kvar dessa visuals men dom har lugnat sig lite)

Det var som att allt i mitt rum fick massa vind på sig så dom blåste till. Alla färger skiftade också runt i massa olika färger som på ett rave typ. Fick ju dom vanliga tjack effekterna också men detta gjorde mig shockad.

Sen spelade jag minesweeper för att jag bara hade tråkigt.
Försökte förklara spelet för min polare som satt i discord och snackade med mig.
Efter att jag förklarat klart försvann alla mina "skills" i spelet. Kunde köra på svåraste och vinna 9 av 10 gånger och nu kan jag inte ens klara det på medium och glömt bort alla mina tricks.

Har någon haft en liknande upplevelse med tjack eller har min hjärna typ gått sönder?

Tacksam för svar
//Qrizt

Mina gissningar som ganska erfaren tjackis:

Du har petat i dig tjack som är bankat med något mystiskt. 14 timmar vaket är ingen lång tid om du inte möjligtvis var riktigt slutkörd innan du klev på. Drick vatten och få i dig något ätbart!

Alternativt så har du lätt att få psykospåslag och om så är fallet skulle jag rekommendera dig att ta det lite piano med tjacket.

Hjärnan behöver du inte oroa dig för, det är sömn och näringsbrist som kan spöka till det litegrann när det kommer till ... vafan sitter du och nöter minesweeper?
Citera
2020-08-07, 11:22
Medlem
Tog en bomb vid 21 och nu är käken uppsvälld.. ser rund ut i ansiktet. Vad fan händer?
Citera
2020-08-07, 14:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AspLundgren
Tog en bomb vid 21 och nu är käken uppsvälld.. ser rund ut i ansiktet. Vad fan händer?
Haha hah

Hur går det för dig? Kanske en allergi kan du andas ordentligt?
Citera
2020-08-08, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Mina gissningar som ganska erfaren tjackis:

Du har petat i dig tjack som är bankat med något mystiskt. 14 timmar vaket är ingen lång tid om du inte möjligtvis var riktigt slutkörd innan du klev på. Drick vatten och få i dig något ätbart!

Alternativt så har du lätt att få psykospåslag och om så är fallet skulle jag rekommendera dig att ta det lite piano med tjacket.

Hjärnan behöver du inte oroa dig för, det är sömn och näringsbrist som kan spöka till det litegrann när det kommer till ... vafan sitter du och nöter minesweeper?

Jag måste ha lätt för psykospåslag isåfall för köpte ett gram av min polare som köpte två gram men inte pallade ta mer efter första. Han fick inga hallucinationer eller något liknande. Dagen efter min "tripp" tog jag några linor igen och fick inga hallucinationer eller någonting. Kände knappt av tjacket alls.

Tack för svaret, nu slipper jag oroa mig ^^
Citera
2020-08-08, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
Haha hah

Hur går det för dig? Kanske en allergi kan du andas ordentligt?
Upplevde ingen allergi vad jag kan bedöma utan det var som att vätska samlades i ansiktet så jag såg plufsig ut. Saken har lagt sig nu men det måste vara någon jävla skit i tjacket jag fick, fick bli sopkorgen. Har använt tjack många gånger tidigare och aldrig upplevt något liknande. Snarare blir man ju förfan smal i ansiktet pga uttorkningen.

Det var en gul pasta jag hanterade som ni ska se upp för.
Citera
2020-08-08, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AspLundgren
Upplevde ingen allergi vad jag kan bedöma utan det var som att vätska samlades i ansiktet så jag såg plufsig ut. Saken har lagt sig nu men det måste vara någon jävla skit i tjacket jag fick, fick bli sopkorgen. Har använt tjack många gånger tidigare och aldrig upplevt något liknande. Snarare blir man ju förfan smal i ansiktet pga uttorkningen.

Det var en gul pasta jag hanterade som ni ska se upp för.
Det är förjävligt med becknare som tar sin sysselsättning på för litet allvar då det handlar om substanser som kan vara fara för liv. Gissar vilt på att killen som slängde grejerna t dig var arab/mehmet runt hörnet?
Min gissning bygger på tidigare egna erfarenheter, man ska tamejfan aldrig handla amfetamin av en arab. Tjack hör till svensk kultur, därav ska det inte komma i fel händer för då blir det lätt något i stil med (jämförelse exempel) att en afghan skär pulsådern på Påven.

/ en snubbe vars själv har härkomst fr.n sydligare delarna av Europa
Citera
2020-08-08, 16:10
Bannlyst
Typ 6e gången jag tar amfetamin och jag känner ingenting ? Visst känslokall typ men inte mer än så jag är bara lugn och jordnära typ vad är felet? kan någon relatera? det är 50% amfetamin
Citera
2020-08-08, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coked-suitman
Det är förjävligt med becknare som tar sin sysselsättning på för litet allvar då det handlar om substanser som kan vara fara för liv. Gissar vilt på att killen som slängde grejerna t dig var arab/mehmet runt hörnet?
Min gissning bygger på tidigare egna erfarenheter, man ska tamejfan aldrig handla amfetamin av en arab. Tjack hör till svensk kultur, därav ska det inte komma i fel händer för då blir det lätt något i stil med (jämförelse exempel) att en afghan skär pulsådern på Påven.

/ en snubbe vars själv har härkomst fr.n sydligare delarna av Europa
Det var en kamelfösare. Men han körde inte med babbestilen "yani lakk shoo" och jag köpte bara på mig en mindre mängd så trodde inte han var dum nog att göra bort sig direkt men jag hade visst fel...

Ja svenskar och finnar är dom man ska handla av om man söker kvalité och samma praxis gäller väl med andra droger antar jag då dom är pålitliga och ärliga.

Citat:
Ursprungligen postat av blazeDd
Typ 6e gången jag tar amfetamin och jag känner ingenting ? Visst känslokall typ men inte mer än så jag är bara lugn och jordnära typ vad är felet? kan någon relatera? det är 50% amfetamin
Du kan ha fuckade torra slemhinnor (allergiker?) eller en konstig teknik när du drar det misstänker jag.

Testa att bomba eller skölj ner med lite vatten och drick.
Senast redigerad av AspLundgren 2020-08-08 kl. 17:24.
Citera
2020-08-08, 21:09
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blazeDd

Ja visst tappar amfetaminet charmen med tiden, men det här var tamejfan rekordsnabbt

Skämt å sido, få i dig något att käka och drick vatten, mycket viktigt speciellt nu när det är så satans varmt.

För att få ut effekt så behöver du bara dundra i dig mer amfetamin, det kommer ska du se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in