Citat:
Ursprungligen postat av
Qrizt
Så idag hade jag mitt andra tjack-race. Skummaste jag varit med om. Hade bara varit vaken i 14 timmar när jag fick visuals som var mer intensiva än dom jag fått av Lsd och Svamp.
(har fortfarande kvar dessa visuals men dom har lugnat sig lite)
Det var som att allt i mitt rum fick massa vind på sig så dom blåste till. Alla färger skiftade också runt i massa olika färger som på ett rave typ. Fick ju dom vanliga tjack effekterna också men detta gjorde mig shockad.
Sen spelade jag minesweeper för att jag bara hade tråkigt.
Försökte förklara spelet för min polare som satt i discord och snackade med mig.
Efter att jag förklarat klart försvann alla mina "skills" i spelet. Kunde köra på svåraste och vinna 9 av 10 gånger och nu kan jag inte ens klara det på medium och glömt bort alla mina tricks.
Har någon haft en liknande upplevelse med tjack eller har min hjärna typ gått sönder?
Tacksam för svar
//Qrizt
Mina gissningar som ganska erfaren tjackis:
Du har petat i dig tjack som är bankat med något mystiskt. 14 timmar vaket är ingen lång tid om du inte möjligtvis var riktigt slutkörd innan du klev på. Drick vatten och få i dig något ätbart!
Alternativt så har du lätt att få psykospåslag och om så är fallet skulle jag rekommendera dig att ta det lite piano med tjacket.
Hjärnan behöver du inte oroa dig för, det är sömn och näringsbrist som kan spöka till det litegrann när det kommer till ... vafan sitter du och nöter minesweeper?