2020-12-22, 18:46
Medlem
Lina nu fattar ja inget vad menas ?
Citera
2020-12-22, 21:46
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert56
Lina betyder att du lägger upp ett tunt streck amfetamin, som du sedan snortar.
För övrigt tror jag du gör klokt i att läsa de första inläggen i denna tråd.
Citera
2020-12-22, 21:52
Medlem
HenryBaketisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert56
Gossen menar menar att du ska använda näsan. Lös det i vatten i stället och drick. Du kommer bara bli sjuk, återvända hit och fråga varför.

Visserligen är inte tjack ingen lek oavsett hur det når hjärnan. Men näsan andas man med, det går inte så bra när den är fylld med pulver.

Välkommen in i värmen, här blir du kvar.
Senast redigerad av HenryBaketiss 2020-12-22 kl. 22:06.
Citera
2020-12-22, 22:05
Medlem
HenryBaketisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
För övrigt tror jag du gör klokt i att läsa de första inläggen i denna tråd.
Ingen som pundar bör läsa här. Men jag förstår att det är en del av livet som tjackis att hitta anledningar att fortsätta missbruka trots lidandet det innebär. Men det är trots allt nödvändigt, vi alla har accepterat att bära familjens krämpor.
Citera
2020-12-23, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorsLillaGosse
Tror det är BMK du menar, pre-cursor som används för att skapa fribas nu för tiden. Kommer från Kina och används vid produktion av MDMA. Mycket lättare att få tag på och tror det ger mindre förlust i vikten också.
Men har hört att det är sämre kvalité på dagens tjack som är gjort på BMK om man jämför med 70-80 tals tjack

Ja det var precis vad min vän sa, hon har använt sedan det fanns vad hon tycker ’Amfetamin som inte funnits sedan 90 talet”
Det är ju kass att dom bytt ut det där för jag hade hellre betalat extra eftersom det är så bra pris jämfört med kokain ändå.

Skall googla runt lite vad BMK står för.
Har ju några timmar här tills jag kan sova
Citera
2020-12-23, 01:05
Medlem
affepupillers avatar
Vet inte om detta hör hit.
Men ni som skjuter tjack var skjuter ni? Jag hittar ingenstans att sätta längre då både armvecken o händerna är så sönder stuckna.
Har satt några gånger i handleden o längs hela den venen upp mot armvecket men hört det inte är bra att sätta där av någon anledning. Tacksam för svar!
Citera
2020-12-23, 01:05
Medlem
MorsLillaGosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tourlife2020
Ja det var precis vad min vän sa, hon har använt sedan det fanns vad hon tycker ’Amfetamin som inte funnits sedan 90 talet”
Det är ju kass att dom bytt ut det där för jag hade hellre betalat extra eftersom det är så bra pris jämfört med kokain ändå.

Skall googla runt lite vad BMK står för.
Har ju några timmar här tills jag kan sova
Ska väl gå att få tag på, men då är det mest insmugglat från Balkan länder osv. Är nog inte många i Sverige som tar tiden eller risken att införskaffa kemikalierna som krävs för att koka ihop det annars.

Du lär behöva betala en bra slant för det också
Citera
2020-12-23, 01:06
Medlem
MorsLillaGosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av affepupiller
Vet inte om detta hör hit.
Men ni som skjuter tjack var skjuter ni? Jag hittar ingenstans att sätta längre då både armvecken o händerna är så sönder stuckna.
Har satt några gånger i handleden o längs hela den venen upp mot armvecket men hört det inte är bra att sätta där av någon anledning. Tacksam för svar!
låter som att det är dags att börja leta på fötterna, skönt
Citera
2020-12-23, 01:12
Medlem
Citat:
Ska väl gå att få tag på, men då är det mest insmugglat från Balkan länder osv. Är nog inte många i Sverige som tar tiden eller risken att införskaffa kemikalierna som krävs för att koka ihop det annars.

Du lär behöva betala en bra slant för det också
Jag bor utomlands så har inte koll på hur amfetamin är i Sverige men när jag läser här på FB känns det som mitt är annorlunda.
Eller så reagerar jag annorlunda?

Nu är det ju mest när man behöver hjälp man skriver så mycket negativt blir det ju i tråden såklart. Men fantastisk hjälp här måste jag säga.

Här är det extremt billigt så jag vet inte varför dom inte tar in den där extra ingrediensen?
Jag skall på en stor fest på jul, kan fråga då.
Många från festival/musik bakgrund där.
Citera
2020-12-23, 01:59
Medlem
MorsLillaGosses avatar
Citat:
Jag bor utomlands så har inte koll på hur amfetamin är i Sverige men när jag läser här på FB känns det som mitt är annorlunda.
Eller så reagerar jag annorlunda?

Nu är det ju mest när man behöver hjälp man skriver så mycket negativt blir det ju i tråden såklart. Men fantastisk hjälp här måste jag säga.

Här är det extremt billigt så jag vet inte varför dom inte tar in den där extra ingrediensen?
Jag skall på en stor fest på jul, kan fråga då.
Många från festival/musik bakgrund där.
Anledningen varför man inte skaffar den ingrediensen är för att den är svår att skaffa då den är olaglig i de flesta länder och knappt produceras längre. Så det krävs ofta någon med betydligt högre kemiska kunskaper än din vanliga tjack-kock för att skapa det från grunden.
+ som tidigare sagt så får du mindre "yield" (men mer potent enligt vad jag hört) och det tar längre tid. (time is money)
Citera
2020-12-23, 02:12
Medlem
Citat:
Anledningen varför man inte skaffar den ingrediensen är för att den är svår att skaffa då den är olaglig i de flesta länder och knappt produceras längre. Så det krävs ofta någon med betydligt högre kemiska kunskaper än din vanliga tjack-kock för att skapa det från grunden.
+ som tidigare sagt så får du mindre "yield" (men mer potent enligt vad jag hört) och det tar längre tid. (time is money)
Make sense. Sen har väl de flesta vant sig vid den varianten som är nu.
Det enda jag hört var bättre med det gamla var att effekten varade mycket länge.

Jag känner inte att detta är något jag önskar mig
Det räcker mer än väl som det är nu.
Jag gillar att det är ett euforiskt rus, mycket motivation att göra saker och bara känna mig allmänt cool och glad.
Citera
2020-12-23, 06:58
Medlem
MorsLillaGosses avatar
Citat:
Make sense. Sen har väl de flesta vant sig vid den varianten som är nu.
Det enda jag hört var bättre med det gamla var att effekten varade mycket länge.

Jag känner inte att detta är något jag önskar mig
Det räcker mer än väl som det är nu.
Jag gillar att det är ett euforiskt rus, mycket motivation att göra saker och bara känna mig allmänt cool och glad.
Själv har jag hört att det var själva effekten som kändes annorlunda. Har ej hört om hur längden det varade.

Känner en som brukade IV på 80 talet och hon pratar ofta om att det var mycket "skönare" rus som också hade mildare bieffekter än MDMA-precursorn. Hon beskriver det ofta som "att själen blev inlindad i varm silke"...
Men man får ofta olika historier beroende på vem man pratar med

EDIT: Kan tillägga att jag är helt nöjd med det jag ofta får. Så länge som det inte är allt för utbankat så duger det fint.
Visst hade det varit nice med bättre, men inget jag skulle börja eftersöka samt betala mycket mer för. (ekar oroväckande i börsen)
Senast redigerad av MorsLillaGosse 2020-12-23 kl. 07:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in