2019-08-21, 01:33
Medlem
Zigarettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmanuelReaubock
Amfetamin är en anxiogen(genisk?) drog, trots allt. Vad tror du själv har orsakat detta?

Ingen fara men jag skulle inte vara orolig. Du kan alltid tillämpa enkla andningsövningar som stimulerar vagusnerven. Krävs lite övning kanske men det har också gjort under för mina amfetaminneuroser. Plus lite hasch, så klart.

Har hänt väldigt mycket i mitt liv den senaste tiden som påverkar mig psykiskt i form av panikångest och "vardagsångest" så det beror i så fall på det.
Jag har varit nykter ett bra tag sen sist, men samtidigt finns det en gräns för hur mycket skit man kan gå igenom samtidigt utan att gå under.
Orkar inte nykter just nu, får ingen hjälp utav vården trots en livstid med journaler av olika typer av kontakter, psykologer, kuratorer, doktorer, idioter, svin, äckel.
Skitsamma, det är irrelevant.
Citera
2019-08-21, 02:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zigaretten
Skitsamma, det är irrelevant.
Okej. Jag skulle säga att det relevant. Sen är din egen uppfattning viktigare än min i slutändan.

Punda lugnare om det går, annars är benso en tillfällig lösning.
Citera
2019-08-21, 02:40
Medlem
Zigarettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmanuelReaubock
Okej. Jag skulle säga att det relevant. Sen är din egen uppfattning viktigare än min i slutändan.

Punda lugnare om det går, annars är benso en tillfällig lösning.
Jodå jag tar det så lugnt det går, sen är tjack också en tillfällig lösning, precis som benso.
Problemet med benso är att man blir lite för avtrubbad och bearbetar egentligen inte saker som kan vara en plåga, istället flyttar man fram plågan och det kan orsaka ännu värre problem, särskilt om man fastnar i det.
Citera
2019-08-22, 01:33
Medlem
Någon som har erfarenhet att dämpa ångest på stimulanter med t.ex L-theanin elller liten dos benzo som tar i effekt innan amfetaminet. antar att om man intar benzo under amfetamin ruset att speed effekten dämpas? hur genomför man att dämpa ångest mest smidigt med vilken substans etc om man lätt får ångest i amfetamin ruset?
Citera
2019-08-22, 02:41
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Canabbis
Någon som har erfarenhet att dämpa ångest på stimulanter med t.ex L-theanin elller liten dos benzo som tar i effekt innan amfetaminet. antar att om man intar benzo under amfetamin ruset att speed effekten dämpas? hur genomför man att dämpa ångest mest smidigt med vilken substans etc om man lätt får ångest i amfetamin ruset?
Man ger helt enkelt FAN i tjacket. Förstår du inte det själv tycker jag synd om dig.
Citera
2019-08-22, 11:01
Medlem
Safariis avatar
Citat:

Jag kan uppleva att peaken, för stor dos eller ruset kan bli för stressande mot kroppen och psyket ibland. Brukar räcka för mig med 5-10mg diazepam för ta bort det.
Jag tar väldigt sällan benzo och aldrig för att bli hög på dem. Men efter ha provat olika benzo så är det även diazepam som fungerar bäst på mig i mina syften.
Citera
2019-08-22, 20:58
Medlem
snusaren92s avatar
Citat:
Jag förstår dig helt och hållet ja har hjäte mycket ångest när jag kör på amfetamin.
Olika batchar ger olika rus.
När det är bra tjack ja då mår ja bra.
Men sen är det så för mig i alla fall att mina tankar styr måendet väldigt mycket när ja e på tänd vad ja gör påverkar också så när ja tar dos ja då ska jag skruva bil eller syssla med något som tar tankekraft.
Citera
2019-08-22, 23:09
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zigaretten
Jo det har man ju gjort ett antal gånger. Smaken av tjack är lite som franskt vin, hur många gånger man än smakar på det så blir det inte ett dugg godare.

..men lite ändå va? tycker man börjar tycka den där beska smaken smakar ganska .. inte gott men uthärdbart som typ för starkt kaffe eller beska droppar snaps
Citera
2019-08-23, 13:26
Medlem
Zigarettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
..men lite ändå va? tycker man börjar tycka den där beska smaken smakar ganska .. inte gott men uthärdbart som typ för starkt kaffe eller beska droppar snaps
I längden så smakar det ju faktiskt godare än vad franskt vin gör, så kanske lite som du säger...
Man vet ju vad man väntar sig åtminstone med smaken från amfetamin!
Citera
2019-08-23, 13:51
Medlem
Hej!

Jag har tagit amfetamin tidigare flera gånger men tycker att det varit lite för starkt. Går det att köpa mildare form på FS 3.0 te x det som kallas torrt eller klet eller ungefär så?

Snälla Skriv inte att jag ska ta lite dos av vanligt för det fattar jag!!!
Citera
2019-08-23, 15:09
Medlem
Kan man köra affe medans man är "påverkad" av kratom eller är det farligt?
Tänkte på eftersom kratom är så mild i sig.
Citera
2019-08-23, 17:34
Medlem
Kulturmarxisms avatar
Gjorde min kokain debut förra helgen. Aldrig igen.

Kommer hålla mig till mitt vanligt hederliga tjack som sitter i längre och som ger samma effekt fast 10 gånger längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in