2020-07-16, 12:29
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunsisters
Hej jag skrev igår, skriver idag igen. Jag mår bra och jag hade bara ångets och nojja igår.

Men nu är de så att ja har inte sovit en sekund inatt, börjar jobbet kl 08:00. Brukar kunna sova på tjo, iaf det senaste. Så jag känner av en eventuell AT (hjärtklappningar, illamående yr ont i huvudet) och vill göra allt för att hindra den. Brukar inte få at oftast.

Kommer äta en bra frukost.
Har c-vitamin, d-vitamin, magnesium, även sån röd fitline pulver ja dricker varje morgon.

Jag har även 1 g mer tjo ifall de behövs under dagen

Har TYVÄRR ingen benzo eller ngt annat lugnande tillgängligt alls..

Jag vill bara försöka få ner den höga pulsen o hjärtklappningar.. har ju betablockerare men det är nog inte så smart o blanda om ja inte vill förstöra mitt hjärta helt😅😂

Så har ni några förslag hade jag varit superduper tacksam!!!

Mvh ❣️

Ja ska du undvika en hårdare krasch skall du definitivt spara på tjacket du har kvar. Om jag inte hade tillgång till benso eller andra typer av neråt/lugnande så hade jag gått till bolaget fortast möjligast, alkohol brukar lugna. Alkohol samt cigarretter.
Citera
2020-07-16, 23:26
Medlem
En sak jag tidigare haft svårt att göra min införstådd med har varit att kolla på film/serie i samband med att man har tjack verksamt i kroppen. Nästan blivit avundsjuk på folk som gör/säger att det är trevligt. Är det någon som upplevt samma? Eller har råd ifall möjligt att börja uppskatta tvärtemot vad jag gör, att finna det som en möjlig sysselsättning?
Citera
2020-07-18, 21:51
Medlem
Hur länge kan man förvara Amfetamin hemma? Jag har försökt ha det som man ska. Inlindad i påse och förvarat i en byrålåda så det är mörkt och inte allt för varmt. Så hade jag förvarat det i lite mer än en månad. Så då tänkte jag det kanske är bättre lägga in det i frysen vilket jag gjort nu. Vad ger det för effekter om det har blivit dåligt? Eller helt enkelt om man har tjack som inte är av bra kvalite?

Jag har en idé nu att pulvisera och fylla på i tomma kapslar (lite som adhd medicin) så jag kan ha färdiga vid behov. Hur länge skulle det hålla isf? Är det bättre förvara i frysen?
Citera
2020-07-19, 17:09
Medlem
Ssri plus amfetamin?

Tjo har dosat något år fram o tillbaka och grejen e att jag gått på 200 mg sertralin under den tiden.
Hur är det med serotonergt syndrom och tjack på olika doser ssri samt olika dosering på tjacket?

Sen undrar jag jag har trappat ner nu till 100mg sertralin och undrar om jag ska trappa ner ännu mer innan jag börjar rejsa?

Ska ta om körkort också så måste va ren ibland men annars lär jag bränna cash på speed.

Roligt att jag använder 4 olika termer för samma sak.. 😄
Citera
2020-07-19, 21:32
Medlem
Snabb fråga.. Går på klonidin pga diverse besvär, ligger på 2.5+2.5+5ml per dygn. Kan dessa två substanser vara dåliga att mixa?
Citera
2020-07-21, 18:25
Medlem
Har under dagarna fått en stel/öm nacke i samband med att jag gått på substansen, säkerligen pga allt sittande som blir lätt hänt. Någon som har råd & är villig att dela med sig gällande ^^ problemet?
Citera
2020-07-21, 18:56
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annonymen
Snabb fråga.. Går på klonidin pga diverse besvär, ligger på 2.5+2.5+5ml per dygn. Kan dessa två substanser vara dåliga att mixa?
Nej det är ingen farlig mix

Men äter du klonopin pga muskelstelhet eller epilepsi eller nåt ?

Amfetamin sänker ju kramptröskeln och tenderar göra dig muskelstel. Bra iofs med klonazepam. Men kanske inte för de underliggande problemen
Citera
2020-07-21, 20:30
Medlem
ZlatanStatyns avatar
Bara jag som blir lugn och "normal" med båda fötterna på jorden? 😅
Citera
2020-07-21, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanStatyn
Bara jag som blir lugn och "normal" med båda fötterna på jorden? 😅

Beror på mängd och sort, samt tillfälle ifrån tillfälle.

Oftast vill jag bara ligga hemma och dega på tjo Men normal? Nä, bara i minidoser.
Citera
2020-07-22, 07:56
Medlem
No6s avatar
Ska aldrig i hela mitt liv snorta tjack igen. Sista gångerna har jag bombat och ruset blir fan så mycket bättre, håller längre osv. Jag älskar det. Bara linda in i lite papper och svälja, slippa kladda med snoken. Är jag ensam om att föredra att bomba?

Jag brukar vänta 3 dagar mellan mina intag förövrigt. Tar jag 2 dagar i rad så brukar jag inte få effekt dagen efter. Nu har jag bara lite kvar sen blir det nog inget mer tjack på ett par månader.

Har alltid lugnande och helst någon opiat till kraschen sedan fyller jag på med vitaminer/mineraler och vätskeersättning och äter rejält med mat och godsaker samt sover ut ordentligt. Tycker det fungerar bra.
Citera
2020-07-22, 12:48
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Ska aldrig i hela mitt liv snorta tjack igen. Sista gångerna har jag bombat och ruset blir fan så mycket bättre, håller längre osv. Jag älskar det. Bara linda in i lite papper och svälja, slippa kladda med snoken. Är jag ensam om att föredra att bomba?

Jag brukar vänta 3 dagar mellan mina intag förövrigt. Tar jag 2 dagar i rad så brukar jag inte få effekt dagen efter. Nu har jag bara lite kvar sen blir det nog inget mer tjack på ett par månader.

Har alltid lugnande och helst någon opiat till kraschen sedan fyller jag på med vitaminer/mineraler och vätskeersättning och äter rejält med mat och godsaker samt sover ut ordentligt. Tycker det fungerar bra.

Jag bombar oftast . Bekvämast. Tycker inte det ger någon märkbar mer kick eller effekt att ta det i näsan .
Citera
2020-07-22, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No6

Om man pulveriserar tjacket ordentligt tycker jag det kickar snabbare i snoken men annars är ju bomba så mycket lättare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in