Citat:
Ursprungligen postat av
SoSold
Har inte använt stimulanter på ett tag och tänkte köra något dygn med tjack. Frågor som följer: Fungerar det att ta 1mg Xanor efter 12 timmar och ge sig ut till affären och handla utan att se helt förvriden ut? Nästa fråga, fortsätter 24h till men vill därefter totalt döda ruset och kunna sova. Hur många mg X (tydligen östeuropeiska) behöver jag ta när jag har absolut noll tolerans (aldrig tagit xanor eller någon benso tidigare i mitt liv). Slutlig fråga, vid detta sista intag av X, finns det några större risker att sväva iväg och börja hallucinera eller spåra ur? Starkt psyke, mår väldigt bra i övrigt men vill som sagt enbart kunna avbryta ruset snabbt och effektivt och sova utan någon direkt at vid detta tillfälle.
Behöver inte moralpredikningar om att ej använda benso, är endast vid detta tillfälle då jag absolut inte kan "ligga sömnlös" i timmetal just denna gång.
Du menar ksalol efter 12h, men då också fortsätta 24h till (alltså nå 36h-mark)?
Skulle säga att rör inte xanoren förens du inte tänkt dra mer. Den sänker dig, men tänker du fortsätta dra så dämpar du bara effekten av det du drar -> de tar ut varandra. Skulle säga att du iaf får ge det 8-10h efter sista dosen innan du kan somna (utan bens). Att gå till affären är lugnt ändå, även om du ser knäpp ut så är det ingen som orkar notera. Ha en plan/lista dock färdig, annars risk att du snurrar runt i evigheter
Såklart beroende på tolerans, kroppskemi och mått är det olika, men 3st ksalol (3mg tot.) brukar kunna sänka de flesta ganska hårt och fort. Förslagsvis ta 2st, sen avvakta. DOCK!! Väldigt viktigt att du går och försöker sova också när du väl petat bens och inte istället börjar flumma iväg, ta några till osv. Då har du ist minst 12h av total blackout och en jävla massa sattyg.
Efter 48h-strecket börjar det bara bli grötigt för mig och ist ett desperat dragande. Det roliga är dock att uppleva hur skev man blir av sömnlöshet och småbörjan till psykos, såklart inget jag rekar.
Summa summarum! Kör 24h-max 36h. När du väl slutat dra och ATn börjar komma -> då går du på benson. MEN vill än en gång poängtera: börja inte flumma runt på benson. Det är kul och lockande i början, men när den väl satt tänderna i dig och du köper det helhjärtat, då blir det def. kaos