2019-03-01, 15:37
Medlem
yournotlikemes avatar
Konstig drog Amfetamin. Var ett tag jag tog det men jag kommer ihåg senast att ena dagen tog jag 0.5 utspritt på hela dagen och mådde otroligt bra. Nästa vecka samma dos men bara efter två timmar dör euforin helt. Prövar att fylla på men utan resultat.
Citera
2019-03-01, 20:34
Medlem
SoSolds avatar
Har inte använt stimulanter på ett tag och tänkte köra något dygn med tjack. Frågor som följer: Fungerar det att ta 1mg Xanor efter 12 timmar och ge sig ut till affären och handla utan att se helt förvriden ut? Nästa fråga, fortsätter 24h till men vill därefter totalt döda ruset och kunna sova. Hur många mg X (tydligen östeuropeiska) behöver jag ta när jag har absolut noll tolerans (aldrig tagit xanor eller någon benso tidigare i mitt liv). Slutlig fråga, vid detta sista intag av X, finns det några större risker att sväva iväg och börja hallucinera eller spåra ur? Starkt psyke, mår väldigt bra i övrigt men vill som sagt enbart kunna avbryta ruset snabbt och effektivt och sova utan någon direkt at vid detta tillfälle.

Behöver inte moralpredikningar om att ej använda benso, är endast vid detta tillfälle då jag absolut inte kan "ligga sömnlös" i timmetal just denna gång.
Citera
2019-03-01, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoSold
Har inte använt stimulanter på ett tag och tänkte köra något dygn med tjack. Frågor som följer: Fungerar det att ta 1mg Xanor efter 12 timmar och ge sig ut till affären och handla utan att se helt förvriden ut? Nästa fråga, fortsätter 24h till men vill därefter totalt döda ruset och kunna sova. Hur många mg X (tydligen östeuropeiska) behöver jag ta när jag har absolut noll tolerans (aldrig tagit xanor eller någon benso tidigare i mitt liv). Slutlig fråga, vid detta sista intag av X, finns det några större risker att sväva iväg och börja hallucinera eller spåra ur? Starkt psyke, mår väldigt bra i övrigt men vill som sagt enbart kunna avbryta ruset snabbt och effektivt och sova utan någon direkt at vid detta tillfälle.

Behöver inte moralpredikningar om att ej använda benso, är endast vid detta tillfälle då jag absolut inte kan "ligga sömnlös" i timmetal just denna gång.

1. Kan inte svara hur du kommer se ut men det är lugnt
2. Prova 1-2mg. Är det ksalol du har?
3. Aldrig fått detta som biverkning av att landa på benso. Mindre ångest och chans till sömn brukar det bli.
Citera
2019-03-02, 04:35
Medlem
rebekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoSold

Du menar ksalol efter 12h, men då också fortsätta 24h till (alltså nå 36h-mark)?

Skulle säga att rör inte xanoren förens du inte tänkt dra mer. Den sänker dig, men tänker du fortsätta dra så dämpar du bara effekten av det du drar -> de tar ut varandra. Skulle säga att du iaf får ge det 8-10h efter sista dosen innan du kan somna (utan bens). Att gå till affären är lugnt ändå, även om du ser knäpp ut så är det ingen som orkar notera. Ha en plan/lista dock färdig, annars risk att du snurrar runt i evigheter

Såklart beroende på tolerans, kroppskemi och mått är det olika, men 3st ksalol (3mg tot.) brukar kunna sänka de flesta ganska hårt och fort. Förslagsvis ta 2st, sen avvakta. DOCK!! Väldigt viktigt att du går och försöker sova också när du väl petat bens och inte istället börjar flumma iväg, ta några till osv. Då har du ist minst 12h av total blackout och en jävla massa sattyg.

Efter 48h-strecket börjar det bara bli grötigt för mig och ist ett desperat dragande. Det roliga är dock att uppleva hur skev man blir av sömnlöshet och småbörjan till psykos, såklart inget jag rekar.

Summa summarum! Kör 24h-max 36h. När du väl slutat dra och ATn börjar komma -> då går du på benson. MEN vill än en gång poängtera: börja inte flumma runt på benson. Det är kul och lockande i början, men när den väl satt tänderna i dig och du köper det helhjärtat, då blir det def. kaos
Citera
2019-03-02, 08:28
Medlem
SoSolds avatar
Tack för de bra och tydliga svaren!

Jag är absolut inte nyblrjare vad gäller stimulatner, använt varenda en som går och även vart vaken upp till fem dygn i ett streck så vet vad det handlar om.

Det jag dock aldrig använt är någon benso, någonsin. Har inte tänkt börja använda heller utan detta är vid ETT tillfälle då jag denna gång inte kan "rida ut" stormen med lite röka och vrida och vända mig i sängen.

Vad jag fått veta är att det är östeuropeiska (kanske är ksalol) men är skillnaden mellan de olika företagens så olika?

Tänker kliva upp på morgonen, vila en del under dagen, ta lite tjack på kvällen in till morgonen. Här på morgonen måste jag till en butik för att handla en sak, tänker då ev ta 1mg xanor för att inte se så stissig ut (är ingen som fladdrar på allt för mycket, men tänkte om det kan verka dämpande för ev spänningar - kanske skippar detta dock), väl hemma igen kör jag vidare fram till kvällen (36h vaken) och där tänkte jag då lägga mig bevkämt i sängen och försöka sova. Är diciplinerad så flaxar inte upp här heller, men istället för att då ligga och "sova oroligt" tar jag xanor för att komma till ro snabbt och effektivt. Rekommendationen är då alltså 2mg (+ev 1mg till vid behov?).
Citera
2019-03-02, 08:53
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Konstig drog Amfetamin. Var ett tag jag tog det men jag kommer ihåg senast att ena dagen tog jag 0.5 utspritt på hela dagen och mådde otroligt bra. Nästa vecka samma dos men bara efter två timmar dör euforin helt. Prövar att fylla på men utan resultat.

Konstigt. Och det var samma batch och mängd? Måste ju ha berott på din dagsform eller något
Citera
2019-03-02, 13:39
Medlem
prolapse89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Ska på en relativt avslappnad men ändå städad bjudning, sen kanske mer tragikomisk svensk nattklubb

Tjack+alkohol är mitt standardkort för denna aktivitet: MEN, kom på den spännande ideén om att mixa in 200mg Tramadol?

Tramadol är inget jag petar vanligtvis -> alltså 0 tolerans.

Varför? Vad tror jag mig få ut av detta? Tänker att tramet kommer ta bort den både osköna och olämpliga stissigheten vid en aktivitet likt denna. Jorden går inte under om nån nu kommer notera att det inte bara är alkohol i mig, men det behöver inte stå skrivet i pannan bara..

EDIT: Nja hoppar tramen, tog inte månag sökningar innan jag tappade intresset, verkar inte ens vara ett värt rus att uppleva. Så om någon funderar; njaaaa hålla sig till mix med bens om man nu vill bli skapligt stabil

Funkar såklart med tram, men som sagt bör man skita i det helt, av samma anledning man inte tar tjack när man brukar ssri.
Citera
2019-03-02, 14:05
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Konstigt. Och det var samma batch och mängd? Måste ju ha berott på din dagsform eller något

Ja det var precis samma batch så tyckte det var skitskumt. Aldrig varit med om nåt liknande, nu brukar jag aldrig ta CS två dagar i rad. Inte kan man få sämre effekt för att man tar amfetamin två dagar i rad?
Citera
2019-03-02, 14:11
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ja det var precis samma batch så tyckte det var skitskumt. Aldrig varit med om nåt liknande, nu brukar jag aldrig ta CS två dagar i rad. Inte kan man få sämre effekt för att man tar amfetamin två dagar i rad?

Jag brukar få lite sämre effekt dagen om jag har kört på hårt dagen innan
Citera
2019-03-02, 23:10
Medlem
st33rs avatar
Citat:

När man inte tagit på länge är det svårt att misslyckas men tar man oftare kan dagformen påverka förvånandsvärt mycket
Citera
2019-03-03, 10:30
Medlem
Nu har jag ett dilemma. Jag har inte tagit amfetamin på 3-4 år, missbrukade då i omgångar.
Idag när det inte finns ett vettigt efedrin på hela svenska marknaden så tänkte jag att amfetamin får bli en eventuell lösning.

Nu vill jag köpa och använda en lagom dos på morgonen och fyla på en vid lunch och inget mera.

Syftet är att dämpa hungern, få mera energi och motivation. Min plan är att göra det 3-4 dagar i veckan.
De dagar jag styrketränar tänker jag låta bli anfetaminet.

Lurar jag mig själv och kommer sitta där med påsen efter tre dygns vaket och sträckolla på porr?

Jag har mycket bra disiplin på allt annat i livet men jag vet hur en drog kan manipulera en som fan.

Erfarenheter, tips?

Huvudsyftet är att gå ner i vikt.
Citera
2019-03-03, 11:41
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westdess
Nu har jag ett dilemma. Jag har inte tagit amfetamin på 3-4 år, missbrukade då i omgångar.
Idag när det inte finns ett vettigt efedrin på hela svenska marknaden så tänkte jag att amfetamin får bli en eventuell lösning.

Nu vill jag köpa och använda en lagom dos på morgonen och fyla på en vid lunch och inget mera.

Syftet är att dämpa hungern, få mera energi och motivation. Min plan är att göra det 3-4 dagar i veckan.
De dagar jag styrketränar tänker jag låta bli anfetaminet.

Lurar jag mig själv och kommer sitta där med påsen efter tre dygns vaket och sträckolla på porr?

Jag har mycket bra disiplin på allt annat i livet men jag vet hur en drog kan manipulera en som fan.

Erfarenheter, tips?

Huvudsyftet är att gå ner i vikt.

Har du bra självdisciplin kan du ju alltid testa!
För mig personligen fungerar det inte. Jag har försökt ett antal gånger. Köper hem 1-2 g och ska bara ta en dutt på morgon för att få energi men det slutar alltid med påfyllning efter en timme när jag har fått god effekt och sen sitter jag och porrsurfar två dygn och sen är 2 g slut och jag har världens ångest och vill bara dö
Jag kan inte hantera Amfetamin!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in