2020-01-17, 02:52
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menace.II.Society
Kan AT komma stötvis? Har kört ett dygn nu och börjar må riktigt dåligt 3-4 timmar in efter jag har snortat om jag inte fyller på.
ju längre man kör, ju kortare blir ruset, ju snabbare kommer at.
Citera
2020-01-17, 04:55
Medlem
socialtisolerads avatar
Kan inte hålla mig t någon självdisciplin.
Utbudet på potent dos är där nu och Tisdag middagstid var jag påt igen. Har 30st ksalol med som är tänkt till slaggande, mig
men hjälper mig genom mycket annat också såsom faller mig farligt bra i smaken.
Tar sällan mer än 1st åt taget men hunnit även med två. Lugnade mig men det kan ta över/slå ut känns det som. Balans-liknande vibrationer det här hemma
Eller tänker någon annat kokt
Senast redigerad av socialtisolerad 2020-01-17 kl. 05:04.
Citera
2020-01-17, 05:02
Medlem
Lyckades med det omöjliga: Blev hungrig under ett tjackrus.
Citera
2020-01-17, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menace.II.Society
Lyckades med det omöjliga: Blev hungrig under ett tjackrus.

Haha, samma för mig! På sätt och vis ser jag det som ett gott tecken. Kroppen behöver mat, och visar det även när man är tjackad.
Tvinga i dig mat, du kommer ångra dig som fan vid AT:n om du inte gör det kontinuerligt.
Citera
2020-01-17, 09:49
Medlem
finatankars avatar
Har själv kört affe sedan i onsdags (och knappt ätit sen dess) och tog den sista linan nu på morgonkvisten cirka 0.2 (vilket jag vanligtvis hanterar) men den gav mig bara obehaglig ångest och noja. Fick ta stesolid för att slippa eländet. Har nog en tuff at framför mig. Hoppas stesolid och imovane hjälper mig.
Citera
2020-01-17, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av finatankar
Har själv kört affe sedan i onsdags (och knappt ätit sen dess) och tog den sista linan nu på morgonkvisten cirka 0.2 (vilket jag vanligtvis hanterar) men den gav mig bara obehaglig ångest och noja. Fick ta stesolid för att slippa eländet. Har nog en tuff at framför mig. Hoppas stesolid och imovane hjälper mig.

Om du har energin ännu, gå och köp: gainomax, bananer, någon form av vitamindryck och kanske något enkelt som inte kräver förberedning, typ en ICA plocksallad. Det är i princip omöjligt att trycka i sig en hel plocksallad i det tillståndet, så försök att äta lite, ställ undan den, ät lite till och fortsätt tills du känner dig redo att somna.
Citera
2020-01-17, 15:20
Medlem
KringExs avatar
Hoppas någon tjackis som varit i USA kan svara på min fråga, eller någon som känner någon som varit där eller bara har vetskap om det.
Om man vill få tag i vanligt Amfetamin i USA, går det? eller att det går förstår jag, men är det svårt? Amerikanerna verkar ju ha en väldigt kärlek till Meth och Kokain.
Jag har varit på en del behandlingshem och det var 3 st som hade provat crystal meth och dom sa att dom föredrog vanligt Amfetamin alla dagar i veckan. Det positiva med Meth var rushen vid intravenöst intag. Det var det enda. Man blir bara stissig, stressad och paranoid. Av bra vanligt Amfetamin känner man ju ett euforiskt lugn och kan fokusera på saker, Sen var inte avtändningen på Meth att leka med heller.
Varför föredrar amerikanerna meth? Är det billigare än vanligt tjack? eller är dom renodlade kicktorskar och köper meth bara för den starkt euforiska rush man får av det, och struntar i avtändningen?
Nu blev det många frågor, haha, Men min huvudfråga var är om det är lätt eller om det ens går att hitta vanligt tjack i USA?
Citera
2020-01-17, 15:41
Medlem
KringExs avatar
Vad fan... är det vanligt att få dubbelsyn av tjack? Jag får det inte helt. Alltså tittar jag på lampan 3 meter bort så ser jag inte två men dom håller på att dela på sig och bli två.
Detta har jag aldrig upplevt på tjack tidigare
Citera
2020-01-17, 17:03
Medlem
Retornofdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Vad fan... är det vanligt att få dubbelsyn av tjack? Jag får det inte helt. Alltså tittar jag på lampan 3 meter bort så ser jag inte två men dom håller på att dela på sig och bli två.
Detta har jag aldrig upplevt på tjack tidigare

Skulle inte säga att det är vanligt men jag har också råkat ut för det. Har jag kört lite extra hårt kan ögonen vara lite knas dagen efter också, typ svårt att läsa på mobilen tex. Brukar gå över på eftermiddagen/kvällen
Citera
2020-01-17, 17:19
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retornofde
Skulle inte säga att det är vanligt men jag har också råkat ut för det. Har jag kört lite extra hårt kan ögonen vara lite knas dagen efter också, typ svårt att läsa på mobilen tex. Brukar gå över på eftermiddagen/kvällen

Jo det har gått över nu... var bara så i en timme typ
Citera
2020-01-17, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Hoppas någon tjackis som varit i USA kan svara på min fråga, eller någon som känner någon som varit där eller bara har vetskap om det.
Om man vill få tag i vanligt Amfetamin i USA, går det? eller att det går förstår jag, men är det svårt? Amerikanerna verkar ju ha en väldigt kärlek till Meth och Kokain.
Jag har varit på en del behandlingshem och det var 3 st som hade provat crystal meth och dom sa att dom föredrog vanligt Amfetamin alla dagar i veckan. Det positiva med Meth var rushen vid intravenöst intag. Det var det enda. Man blir bara stissig, stressad och paranoid. Av bra vanligt Amfetamin känner man ju ett euforiskt lugn och kan fokusera på saker, Sen var inte avtändningen på Meth att leka med heller.
Varför föredrar amerikanerna meth? Är det billigare än vanligt tjack? eller är dom renodlade kicktorskar och köper meth bara för den starkt euforiska rush man får av det, och struntar i avtändningen?
Nu blev det många frågor, haha, Men min huvudfråga var är om det är lätt eller om det ens går att hitta vanligt tjack i USA?
Enda vanliga affet du får tag på i staterna är adderall osv.
Citera
2020-01-17, 20:01
Medlem
finatankars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VeryTPL
Om du har energin ännu, gå och köp: gainomax, bananer, någon form av vitamindryck och kanske något enkelt som inte kräver förberedning, typ en ICA plocksallad. Det är i princip omöjligt att trycka i sig en hel plocksallad i det tillståndet, så försök att äta lite, ställ undan den, ät lite till och fortsätt tills du känner dig redo att somna.
Man får testa på hur det känns att vara en tonåring anorektikerbrud för en stund. Klarade inte av lunchen utan det fick bli resorb, mjölk och några vitaminer istället men till middag tog jag tag i saken och ordnade en sallad som faktiskt gick att äta. Magen är i chock nu efter att ha fått tag i fast föda tror jag, då den låter så konstigt.

Det jag ångrar är att jag inte införskaffade cannabis till at´n då det är som natt och dag jämfört med att huttra nykter eller ens påverkad av benso.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in