2019-12-17, 20:14
Medlem
Niggalangelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lowlyfe
Instämmer i att det hade varit nyttigt med mer info, gult, vitt, osv?

Tumregeln är väl att alltid försöka få tag i sten så gott som det går, iomed att detta lär vara riktigt bankat. Eller möjligen kraftigt tjack rapporterat av någon med mindre tolerans?

När jag pratade med dem över Facebook efter detta inlägg så verkar det som att det har varit vitt, grynigt, svårlöst klet som vart svag i styrkan men antagligen väldigt förorenat.
Citera
2019-12-17, 20:18
Medlem
Niggalangelos avatar
Om jag förstod rätt så har de som skjutit detta ”smutsiga” tjack nästan direkt fått en grov ledis.

Det ska främst ha kommit klagomål ifrån Linköping. En av mina vänner köpte liknade för någon dag sen och tjöt nästan av smärtan i kroppen.

Vad jag hört på ryktesvägen så är det från yngre araber som dosen släppts av.
Citera
2019-12-18, 12:58
Medlem
Hej!

Någon som har tips på vad fan man kan göra åt dessa satans spänningar i lederna? Äter Elvanse mot min ADHD och att sänka dosen är inte ett alternativ. Jag kan sova, äta och allt annat man kan få problem med av stimulanter, men just dessa spänningar får jag inte kontroll över. Har haft problem med spända muskler och leder redan innan jag började med medicinen bör nämnas, men inte såhär mycket.

Det är främst i fötter och vrister som det uppstår. Konstanta ryckningar och låsningar. Gör sjukt ont. Jag äter magnesium-, och kalciumtillskott. Kan man göra något mer för att förebygga spänningarna och/eller lindra smärtan?
Citera
2019-12-18, 14:47
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saturnisk
Hej!

Någon som har tips på vad fan man kan göra åt dessa satans spänningar i lederna? Äter Elvanse mot min ADHD och att sänka dosen är inte ett alternativ. Jag kan sova, äta och allt annat man kan få problem med av stimulanter, men just dessa spänningar får jag inte kontroll över. Har haft problem med spända muskler och leder redan innan jag började med medicinen bör nämnas, men inte såhär mycket.

Det är främst i fötter och vrister som det uppstår. Konstanta ryckningar och låsningar. Gör sjukt ont. Jag äter magnesium-, och kalciumtillskott. Kan man göra något mer för att förebygga spänningarna och/eller lindra smärtan?
har du pratat med vården om detta?
skulle nog tro att något muskelavslappnande medel (t.ex paraflex) kan hjälpa dig med ditt problem.
Citera
2019-12-18, 14:55
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggalangelo
Om jag förstod rätt så har de som skjutit detta ”smutsiga” tjack nästan direkt fått en grov ledis.

Det ska främst ha kommit klagomål ifrån Linköping. En av mina vänner köpte liknade för någon dag sen och tjöt nästan av smärtan i kroppen.

Vad jag hört på ryktesvägen så är det från yngre araber som dosen släppts av.
Därför man inte handlar dos av ynglingar.

Åk över till Norrköping istället. Där finns alltid fin fin kvalité.
Citera
2019-12-18, 16:15
Medlem
Vattenspridares avatar
Hej.

Nu har jag sökt och sökt men inte kommit fram till något svar.

Varför gång jag tar första fixen(IV) på dagen så blir jag brutalt hungrig efter 3-4 minuter så att magen t.o.m kurrar trots att jag precis har ätit. Slår väl i mig 0.3-0.4or av helt okej tjack.

Kan någon svara på varför?

Mvh.
Citera
2019-12-18, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemon-skunk-420
har du pratat med vården om detta?
skulle nog tro att något muskelavslappnande medel (t.ex paraflex) kan hjälpa dig med ditt problem.

Nej, har inte gjort det. Denna biverkan har bara blivit värre i takt med att de andra lättat eller försvunnit. Tack för ditt tips!
Citera
2019-12-19, 09:44
Medlem
partykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggalangelo
https://m.facebook.com/story.php?sto...76523632371115

Svenska brukarföreningen varnar nu för tjack som enligt flera fått dem ”kraftigt sjuka” i Östergötland..

Någon som har stött på pulvret eller hört något?
Jag tror jag har stött på detta pulver, blev riktigt dålig av det i några dagar. Fick : grov ångest vid intag, ont överallt, inget speed alls. Tror jag har en bild på det som jag kanske kan länka här om man får.
Citera
2019-12-19, 12:07
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av partyking
Jag tror jag har stött på detta pulver, blev riktigt dålig av det i några dagar. Fick : grov ångest vid intag, ont överallt, inget speed alls. Tror jag har en bild på det som jag kanske kan länka här om man får.
Gör det gärna.
Citera
2019-12-19, 12:08
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenspridare
Hej.

Nu har jag sökt och sökt men inte kommit fram till något svar.

Varför gång jag tar första fixen(IV) på dagen så blir jag brutalt hungrig efter 3-4 minuter så att magen t.o.m kurrar trots att jag precis har ätit. Slår väl i mig 0.3-0.4or av helt okej tjack.

Kan någon svara på varför?

Mvh.
Fick samma känsla när jag höll på men då är det bara att käka igen.
Citera
2019-12-19, 13:54
Medlem
Vattenspridares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Fick samma känsla när jag höll på men då är det bara att käka igen.
Det sjuka när jag äter efter skottet är att jag blir så jävla trött då. Och jag har inte adhd eller add för det har jag blivit utredd för.

Mvh.
Citera
2019-12-19, 15:40
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenspridare
Det sjuka när jag äter efter skottet är att jag blir så jävla trött då. Och jag har inte adhd eller add för det har jag blivit utredd för.

Mvh.
Sånt hände mig också men oftast för jag åt mig till matkoma. Fan älskade att smeta in en rejäl panna och sedan dra och käka grillat m.m.

När man har kommit till det stadiet att man kan äta på dos. Då är det fan munsh på helt ny nivå. Pepparchips älskade jag att käka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in