2020-11-09, 00:58
Medlem
MorsLillaGosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Njae så hög tolerans vore orimligt om du är färsk. Det kan ju vara så att du fått tag i tjack som är slaget sjukt ojämt/slarvigt och att du i princip bara suttit och sugit i dig allt som inte är godbitarna så att säga
Precis detta man ska vara jäkligt försiktig med om man får något som är urbankat. Du kan sitta och suga i dig hög efter efter av dos men inget händer. Sen blir du förbannad och öser på med en ännu större lina, och visst fan så är det där amfetaminen är. Då gränsar du troligtvis till skugglandet efter den linan. Har nämligen varit med om detta så jag hackar alltid upp alla dos jag får och blandar om det rejält innan jag börjar.
Citera
2020-11-15, 02:13
Medlem

Någon mer som självtillit lämnat in sig själv t djävulens substans under helgen?
Rysande fart i grejerna jag kom över på i onsdags efter ett par månaders avståndstagande från amfetaminet. En tidigare okänd sak för mig märktes efter 48h räknat från 1a snoken, min vänstra lill-tå har jag tappat känseln i. Bara den lilla rackaren, dvs as skumt!
För att beskriva det, enkel förklarat så påminner de jag upplever i tån precis som när typ armen/handen ”somnat”.
Citera
2020-11-15, 03:32
Medlem
StigHails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serblovinhimself

Någon mer som självtillit lämnat in sig själv t djävulens substans under helgen?
Rysande fart i grejerna jag kom över på i onsdags efter ett par månaders avståndstagande från amfetaminet. En tidigare okänd sak för mig märktes efter 48h räknat från 1a snoken, min vänstra lill-tå har jag tappat känseln i. Bara den lilla rackaren, dvs as skumt!
För att beskriva det, enkel förklarat så påminner de jag upplever i tån precis som när typ armen/handen ”somnat”.
Sorgliga är att jag aldrig lär mig, skall jag ta tjack så måste jag förbereda med mat, tuggumi och lite annat smått och gott, då har jag inga stöttre problem när det går ut. Nä men självklart skall man handla tjack igår natt när man är dyngrak, ett dygn är ju ingeting men nu sitter man här med blåsor i käften och söndertuggade kinder och känner mig allmänt smutsig.
För en månad sen såhände något av det märkligaste jag varit med om på tjack, jag har varit upp som längst 5-6 dygn och då för en månad sen va jag på mitt 4 dygn, jag hade varit själv i alla fall 3dagar och börjar prata med mina polare som jag får för mig sitter i soffan, efter några sekunder kommer jag på mig själv att dom inte är där, så jag börjar skratta som bara den och berättar för kompisarna att jag trodde dom satt i soffan, några sekunder igen så kommer jag på att jag sitter ensam i min lägenhet och börjar skratta igen och börja berätta igen att först troode jag dom va där, men som va dom inte där och nu berätttar jag önnu en gång berätttar jag att dom inte är där. så när jag berttät 3 märkliga historier på bara 5 min kommer jag på mig själv ännu en gång om att jag trodde dom va däär och sen inte och sen där igen, då va det bara och ge sig ut och få frisk luft

Sniker in med liten fråga, märker ni av att synen är så jävla mycket sämre vissa gånger medans andra märker jag det inte alls. Som nu har jag bra varit på det i 1 dygn men jag kan fan inte läsa texten på min Iphone x. Andra gånger märker jag inte alls av det och synen är som vanligt. Är det batchen av tjacket som gör att synen blir så kasss eller bristen på näring? Tycker inte det följer någon logisk följd när jag får dålig syn eller inte, så jag tror fan inte det är bristen på näring, utan det är typen av tjacket som gör det. Vad tror ni?
Citera
2020-11-15, 21:03
Medlem
MorsLillaGosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHail
Sniker in med liten fråga, märker ni av att synen är så jävla mycket sämre vissa gånger medans andra märker jag det inte alls. Som nu har jag bra varit på det i 1 dygn men jag kan fan inte läsa texten på min Iphone x. Andra gånger märker jag inte alls av det och synen är som vanligt. Är det batchen av tjacket som gör att synen blir så kasss eller bristen på näring? Tycker inte det följer någon logisk följd när jag får dålig syn eller inte, så jag tror fan inte det är bristen på näring, utan det är typen av tjacket som gör det. Vad tror ni?
Låter som något som sömnbrist kan orsaka, speciellt om du spenderar flera dygn framför datorn och anstränger ögonen. Lätt hänt att man får sämre syn av detta, även om du inte är på tjack
Citera
2020-11-17, 10:28
Medlem
rebekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHail

Har själv upplevt det du beskriver några gånger av vissa batcher av tjack. Nu gissar jag vilt här, men har för mig jag har läst att det är en bieffekt av meta i tjacket. I mitt fall korrelerade det med många andra typiska drag för metabank.

Sen som nämnt ovan så är nog heller inte utmattning av ögonen att underskatta. Speciellt inte om man kanske nött porrfilm framför en skärm i x-antal timmar innan, där man (iaf jag) inte ens blinkar med ögonen verkar det som.. man vill ju inte missa något liksom.. :/
Citera
2020-11-18, 11:21
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Har själv upplevt det du beskriver några gånger av vissa batcher av tjack. Nu gissar jag vilt här, men har för mig jag har läst att det är en bieffekt av meta i tjacket. I mitt fall korrelerade det med många andra typiska drag för metabank.

Sen som nämnt ovan så är nog heller inte utmattning av ögonen att underskatta. Speciellt inte om man kanske nött porrfilm framför en skärm i x-antal timmar innan, där man (iaf jag) inte ens blinkar med ögonen verkar det som.. man vill ju inte missa något liksom.. :/

Koncentrera dig på verkligen ligga och blund en kvart då och då, gör susen.
Citera
2020-11-19, 01:01
Medlem
MorsLillaGosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losdrivarexistens
Koncentrera dig på verkligen ligga och blund en kvart då och då, gör susen.
Att komma ihåg att lägga sig och blunda när man är på tjack är ju lättare sagt än gjort. Att sitta och leka med skinnhissen är ju prio no.1 just då
Citera
2020-11-19, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle527w7djd
Hur mke ska man sniffa då?
Hur sniffar man, asså ska man ta den långt in i näsan o dra hårt eller typ tvärtom??

Hur mycket du ska sniffa beror på hur bombad du vill bli. Dvs, du drar i dig tills du är nöjd. Händer det inget så tar du för lite. 25 mg skulle nog ingen märka av. Tycker du det är knepigt att snorta så svälj det bara. Har tjackat i flera år och bombar enbart, funkar lika bra som snort för mig.
Mängd beror på kvalitet. Det är otroligt svårt att dö av OD på tjack. Kör på tills du känner att du inte behöver mer.
Citera
2020-11-20, 20:25
Medlem
MorsLillaGosses avatar
Har sökt lite här och där efter svar på detta, vet inte om min google-jutsu börjar bli rostig men hittar då inget användbart svar så testar att skriva här;

Någon som vet hur man kan "maskera" lukten av amfetamin från eventuella fyrbenta vänner med starkt luktsinne?
Närmaste jag kommit är vitpeppar (eller som en bekant gjorde och hällde tjo lite här och där i hela huset så att hundarna inte visste vad fan de skulle ta sig till) men tänkte om det finns några bättre förslag här på FB?
Citera
2020-11-20, 22:13
Medlem
maadsteezes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorsLillaGosse
Har sökt lite här och där efter svar på detta, vet inte om min google-jutsu börjar bli rostig men hittar då inget användbart svar så testar att skriva här;

Någon som vet hur man kan "maskera" lukten av amfetamin från eventuella fyrbenta vänner med starkt luktsinne?
Närmaste jag kommit är vitpeppar (eller som en bekant gjorde och hällde tjo lite här och där i hela huset så att hundarna inte visste vad fan de skulle ta sig till) men tänkte om det finns några bättre förslag här på FB?

Det är nog jävligt svårt.. flera lager vakuum och tvätta plasten riktigt noggrant mellan varven, eventuellt med ett eller flera lager av något som luktar annorlunda är antagligen det bästa sättet men tror fan att hundarna kan hitta grejerna då oxå.. de ska väl kunna hitta en brajknatch i en bränsletank så några lager vakuum lär ju inte vara nån match för dem!
Citera
2020-11-21, 00:42
Medlem
MorsLillaGosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maadsteeze
Det är nog jävligt svårt.. flera lager vakuum och tvätta plasten riktigt noggrant mellan varven, eventuellt med ett eller flera lager av något som luktar annorlunda är antagligen det bästa sättet men tror fan att hundarna kan hitta grejerna då oxå.. de ska väl kunna hitta en brajknatch i en bränsletank så några lager vakuum lär ju inte vara nån match för dem!
Var det jag misstänkte
Citera
2020-11-21, 04:18
Medlem
Jag har en fråga till alla er som är vana med bums: Jag är idag 40 år och har använt bums sedan jag var 18, har alltid bara tagit när jag ska festa och aldrig mått särskilt dåligt på at. Blir alltid glad och social, men nu på senaste tiden blir jag nästan asocial och tycker att det är skönt att få vara ifred. Är det normalt? Har en fråga till: På senare tid när jag är snabb, är jag så jävla kåt att jag inte kan sluta runka och titta på porr. Och det märkliga är att jag ser helst på gayporr, jag är hetro men när jag är snabb tänker jag att jag skulle vilja prova att ha sex med en kille. Är jag ensam om dessa tankar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in