Citat:
Ursprungligen postat av
serblovinhimself
Någon mer som självtillit lämnat in sig själv t djävulens substans under helgen?
Rysande fart i grejerna jag kom över på i onsdags efter ett par månaders avståndstagande från amfetaminet. En tidigare okänd sak för mig märktes efter 48h räknat från 1a snoken, min vänstra lill-tå har jag tappat känseln i. Bara den lilla rackaren, dvs as skumt!
För att beskriva det, enkel förklarat så påminner de jag upplever i tån precis som när typ armen/handen ”somnat”.
Sorgliga är att jag aldrig lär mig, skall jag ta tjack så måste jag förbereda med mat, tuggumi och lite annat smått och gott, då har jag inga stöttre problem när det går ut. Nä men självklart skall man handla tjack igår natt när man är dyngrak, ett dygn är ju ingeting men nu sitter man här med blåsor i käften och söndertuggade kinder och känner mig allmänt smutsig.
För en månad sen såhände något av det märkligaste jag varit med om på tjack, jag har varit upp som längst 5-6 dygn och då för en månad sen va jag på mitt 4 dygn, jag hade varit själv i alla fall 3dagar och börjar prata med mina polare som jag får för mig sitter i soffan, efter några sekunder kommer jag på mig själv att dom inte är där, så jag börjar skratta som bara den och berättar för kompisarna att jag trodde dom satt i soffan, några sekunder igen så kommer jag på att jag sitter ensam i min lägenhet och börjar skratta igen och börja berätta igen att först troode jag dom va där, men som va dom inte där och nu berätttar jag önnu en gång berätttar jag att dom inte är där. så när jag berttät 3 märkliga historier på bara 5 min kommer jag på mig själv ännu en gång om att jag trodde dom va däär och sen inte och sen där igen, då va det bara och ge sig ut och få frisk luft
Sniker in med liten fråga, märker ni av att synen är så jävla mycket sämre vissa gånger medans andra märker jag det inte alls. Som nu har jag bra varit på det i 1 dygn men jag kan fan inte läsa texten på min Iphone x. Andra gånger märker jag inte alls av det och synen är som vanligt. Är det batchen av tjacket som gör att synen blir så kasss eller bristen på näring? Tycker inte det följer någon logisk följd när jag får dålig syn eller inte, så jag tror fan inte det är bristen på näring, utan det är typen av tjacket som gör det. Vad tror ni?