2019-01-12, 22:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Ja det är din medicin som strular.

Fy fan misstänkte det. Högre doser funkar inte heller då?
Citera
2019-01-12, 23:01
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mekarn92
Fy fan misstänkte det. Högre doser funkar inte heller då?
Ja alltså det går väl rent tekniskt men du kommer inte må lika bra som om du slutar medicin under en period för att kunna ta amfetamin.
Citera
2019-01-13, 04:46
Medlem
Lucky-Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Ja det är din medicin som strular.
Han skrev väl att det handlade om serotonin i hans medicin och inte dopamin eller har jag missat nåt?
Citera
2019-01-14, 14:29
Medlem
Har precis fått tag på en 5a tjack som tyvärr i mitt tycke är som jag kallar det "gubb tjack" " ni vet sånt som folk går på utan att det syns eller märks om man inte tittar noga, på sånt man kan jobba och leva som en vanlig Svensson. Jag däremot vill bli riktigt väck nästan så jag vill ha allt folk kallar för biverkningar ni vet svettningar, tics, allt sånt. Då får jag liksom bättre rus för jag tror d funkar bättre då. Så mina vänner vad är det jag saknar? Den här 5an är inte allt för bankad heller, därav tänkte jag slå ut den själv till mig själv är det koffazon jag ska satsa på? Hoppas någon förstår.
Citera
2019-01-14, 14:36
Medlem
Rikspsykoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duyjt
Har precis fått tag på en 5a tjack som tyvärr i mitt tycke är som jag kallar det "gubb tjack" " ni vet sånt som folk går på utan att det syns eller märks om man inte tittar noga, på sånt man kan jobba och leva som en vanlig Svensson. Jag däremot vill bli riktigt väck nästan så jag vill ha allt folk kallar för biverkningar ni vet svettningar, tics, allt sånt. Då får jag liksom bättre rus för jag tror d funkar bättre då. Så mina vänner vad är det jag saknar? Den här 5an är inte allt för bankad heller, därav tänkte jag slå ut den själv till mig själv är det koffazon jag ska satsa på? Hoppas någon förstår.
Magnesium om du tar iv
Citera
2019-01-14, 16:53
Medlem
Ja ursäkta glömde nämna att jag snorta och bombar
Citera
2019-01-14, 18:23
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:

Varför skulle du vilja banka ett tjack som du tycks anse är för klent... när det dessutom är du själv som ska ta det?
Jag menar - vill du bli vansinnigt påtänd, är ju tricket att ta mer av "gubbtjacket" än det du är van vid.
Citera
2019-01-14, 19:24
Medlem
Varför skulle jag vilja ta mer när jag vet folk kan få den känslan jag vill få på ett mycket bankat och rent av sämre amfetamin? Då borde jag ju kunna lösa det smidigare och billigare?
Citera
2019-01-14, 22:18
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Varför skulle jag vilja ta mer när jag vet folk kan få den känslan jag vill få på ett mycket bankat och rent av sämre amfetamin? Då borde jag ju kunna lösa det smidigare och billigare?

Ja, är det så att du är ute efter effekten du får av något som tjacket du normalt brukar ta är utbankat med, så förstår jag om du vill veta vad det är du ska hälla i för att få önskvärd effekt.
...fast då vore det väl bättre att låta bli att banka med det och bara dra i dig det du ville haft det bankat med i tillägg?
Helt nytt koncept för mig, att någon är ute efter bieffekter orsakade av något som inte är amfetamin. Stora doser av amfetamin ger ju just de (bi-)effekter du nämner, annars.
Citera
2019-01-14, 23:34
Medlem
Flusons avatar
Helvete vad jag är sugen på tjack nu. En jävla massa skit har hänt och helt bombad.

Tagit flödder och lite gaba för att dämpa ångesten men en dutt tjack hade fan inte suttit helt fel just nu
Citera
2019-01-15, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LivinginthePast
Ja, är det så att du är ute efter effekten du får av något som tjacket du normalt brukar ta är utbankat med, så förstår jag om du vill veta vad det är du ska hälla i för att få önskvärd effekt.
...fast då vore det väl bättre att låta bli att banka med det och bara dra i dig det du ville haft det bankat med i tillägg?
Helt nytt koncept för mig, att någon är ute efter bieffekter orsakade av något som inte är amfetamin. Stora doser av amfetamin ger ju just de (bi-)effekter du nämner, annars.

Försöker du ens förstå vad jag menar eller är du bara riktigt skön? Klart jag vill ha tjackets uppåt också jag tror nog egentligen du förstår min tanke
Citera
2019-01-15, 04:07
Medlem
Lucky-Mans avatar
Citat:
Ja ursäkta glömde nämna att jag snorta och bombar
Drick mycket kaffe

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto