Citat:
Sense has been made, knowledge has been recieved. Provade bomba och sen snorta typ 10 min senare, 20 min senare mådde jag rätt illa och kallsvettades en stund, var ändå lugn och det var mest obekvämt sen spontan överhettning, hade varit vaken i 30+ timmar. 3-4 klunkar vatten och sen var jag tillbaka på spåret ^^. Var det liksom mitt tak innan det blir onajs? Mild OD? Funkar drogen så om man säger?För mig handlar det i princip om vad jag gör när det slår, sitter jag vid datorn och chattar, drar en lina och sitter kvar fastnar jag vid datorn tills jag kliver av typ. Drar jag en lina och börjar städa innan det slår och alltså är mitt i städningen när det slår städar jag i 30 timmar. Självklart går det att byta intresse mitt i ruset men ofta för mig snöar jag in på det jag är i färd med när skiten drar igång!
Det jag menade med bombning är att det blir ett mjukare, mer långdraget rus. Jag blir inte lika speedad utan blir pigg och fokuserad och det blir mycket mer subtilt. Man är mer extremt nykter än tjackad.
Det jag menade med bombning är att det blir ett mjukare, mer långdraget rus. Jag blir inte lika speedad utan blir pigg och fokuserad och det blir mycket mer subtilt. Man är mer extremt nykter än tjackad.
Skulle vilja ha lite i mig på jobbet då det är den perfekta drogen för mitt jobb rejäl ständigt fullsatt restaurang med äckeltempo där de produktiva får chefens luv. Skulle lösa alla problem jag har med yrket överlag. Ingen fara utan preparat, det går, bara segt och tid jag spenderar uttråkad är tid som jag missar glad!

Bara så lite som krävs för att jag ska gilla mina arbetskamrater. Hälften tar det säkert redan.. Så jag skiter i om det är rätt eller fel rent moraliskt.
Får mer gjort och är gladare när jag gör det, Vart är offret? Kommer ju skapa ett beroende så får ta rejält med tjackfria dagar sporadiskt. Bara köra på dom riktiga fittdagarna där man annars vill spy varje gång man kollar på klockan och den inte rör sig. Funkar säkert galant tills man fuckar upp det, vilket typ är oundvikligt tillstut då jag är så ostrukturerad man kan bli. Men ska bara jobba några månader. Mycket temporärt! Ingen daglig grej. 2 ggr i veckan för jobbsyfte sen lite på helgkvällar? Några solida motargument?
Före efter frulle? Påfyllning nödvändigt? Kan inte börja ATa där kommer :P En svag bomb för att se hur jobbet går, sen fylla på med en större för att hålla dagen ut. Fan, jobb blir ju inte ansträngande mer? Hatar ju att jobba

Senast redigerad av Komytea 2014-09-13 kl. 01:47.
Senast redigerad av Komytea 2014-09-13 kl. 01:47.