2014-09-13, 01:01
Medlem
Komyteas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skinballe
För mig handlar det i princip om vad jag gör när det slår, sitter jag vid datorn och chattar, drar en lina och sitter kvar fastnar jag vid datorn tills jag kliver av typ. Drar jag en lina och börjar städa innan det slår och alltså är mitt i städningen när det slår städar jag i 30 timmar. Självklart går det att byta intresse mitt i ruset men ofta för mig snöar jag in på det jag är i färd med när skiten drar igång!

Det jag menade med bombning är att det blir ett mjukare, mer långdraget rus. Jag blir inte lika speedad utan blir pigg och fokuserad och det blir mycket mer subtilt. Man är mer extremt nykter än tjackad.
Sense has been made, knowledge has been recieved. Provade bomba och sen snorta typ 10 min senare, 20 min senare mådde jag rätt illa och kallsvettades en stund, var ändå lugn och det var mest obekvämt sen spontan överhettning, hade varit vaken i 30+ timmar. 3-4 klunkar vatten och sen var jag tillbaka på spåret ^^. Var det liksom mitt tak innan det blir onajs? Mild OD? Funkar drogen så om man säger?

Skulle vilja ha lite i mig på jobbet då det är den perfekta drogen för mitt jobb rejäl ständigt fullsatt restaurang med äckeltempo där de produktiva får chefens luv. Skulle lösa alla problem jag har med yrket överlag. Ingen fara utan preparat, det går, bara segt och tid jag spenderar uttråkad är tid som jag missar glad! Rättfärdigar like a pro.. Hahah
Bara så lite som krävs för att jag ska gilla mina arbetskamrater. Hälften tar det säkert redan.. Så jag skiter i om det är rätt eller fel rent moraliskt.

Får mer gjort och är gladare när jag gör det, Vart är offret? Kommer ju skapa ett beroende så får ta rejält med tjackfria dagar sporadiskt. Bara köra på dom riktiga fittdagarna där man annars vill spy varje gång man kollar på klockan och den inte rör sig. Funkar säkert galant tills man fuckar upp det, vilket typ är oundvikligt tillstut då jag är så ostrukturerad man kan bli. Men ska bara jobba några månader. Mycket temporärt! Ingen daglig grej. 2 ggr i veckan för jobbsyfte sen lite på helgkvällar? Några solida motargument?

Före efter frulle? Påfyllning nödvändigt? Kan inte börja ATa där kommer :P En svag bomb för att se hur jobbet går, sen fylla på med en större för att hålla dagen ut. Fan, jobb blir ju inte ansträngande mer? Hatar ju att jobba Åh vad torsk jag kommer vara snart. YOL..näe
Senast redigerad av Komytea 2014-09-13 kl. 01:47.
Citera
2014-09-13, 12:26
Bannlyst
Ska resa och åka flyg, kommer vara utomlands i 3 dagar och vill få med mig 3 st bomber. Hur gör jag det på smidigast sätt? Jag kommer resa med en ryggsäck.
Citera
2014-09-13, 15:55
Medlem
clitcommanders avatar
Jag tog tjack för andra gången igår (den första gången minns jag inte ens) och därmed kommer ett par följdfrågor.

1. Varför fick jag "rysningar" i ansiktet hela kvällen typ 3 gånger i halvtimmen? och varför sover mina kinder fortfarande?

2. Varför fick jag så grova ticks igår att jag var nära på att bita av min egen tunga i ren ilska? Jag som aldrig haft ens ett litet ticks? Kunde inte tänka på nåt annat nästan!

3. Varför satt jag i en busskur klockan kvart i 5 och snackade med polarn om adrenaline och anatomi? Och hur kommer det sig att vi lyckades få fram svar på allt vi ville veta? Frågor som vi aldrig ens hade tänkt på löste vi i princip? Är amfetamin ett dopningsmedel för matematiker och forskare?

4. Beror dom här grova andningssvårigheterna och hjärtklappningen jag dragit på mig på tjacket eller det faktum att vi spenderade 9 timmar på att ta en cigg varannan minut? Kommer min astma medicin hjälpa eller förvärra situation?
Mvh
Senast redigerad av clitcommander 2014-09-13 kl. 16:09.
Citera
2014-09-13, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skinballe
För mig handlar det i princip om vad jag gör när det slår, sitter jag vid datorn och chattar, drar en lina och sitter kvar fastnar jag vid datorn tills jag kliver av typ. Drar jag en lina och börjar städa innan det slår och alltså är mitt i städningen när det slår städar jag i 30 timmar. Självklart går det att byta intresse mitt i ruset men ofta för mig snöar jag in på det jag är i färd med när skiten drar igång!

Det jag menade med bombning är att det blir ett mjukare, mer långdraget rus. Jag blir inte lika speedad utan blir pigg och fokuserad och det blir mycket mer subtilt. Man är mer extremt nykter än tjackad.
Min feta.

Gör i denna stund precis detta, kom innanför dörren ungefär då du skrev ditt inlägg. Slog mig ned vid datorn, tog och fyllde på omkring 20-ish; plan var efter det att laga till ett mål mat. Dock slog det mig i samma veva att jag ju då faktiskt _måste_ rulla upp en fet innan jag förtär min middagsmat. Tja, ni känner ju till detta; men för att genomföra detta sista moment - hindret mellan mig och middagsmaten - behövs ett HELT FULLGOTT porr-klipp att kika på medan jag virkar - men inte vilket som helts - utan ett som uppfyller alla konstens regler, vilka man kommer underfund med på doset men aldrig annars.

Edit: Läser igenom själv och fattar knappt ett jota. Poängen är att jag fortfarande sitter och letar porr, jag har inte lagat eller ätit middag ännu, och jag har framförallt _INTE_ virkat - på tal om det du är inne på i ditt inlägg där, att man aldrig någonsin lär sig

Ha en fin Lördag och var försiktiga!
Citera
2014-09-14, 07:55
Medlem
Komyteas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisfittan
Min feta.

Gör i denna stund precis detta, kom innanför dörren ungefär då du skrev ditt inlägg. Slog mig ned vid datorn, tog och fyllde på omkring 20-ish; plan var efter det att laga till ett mål mat. Dock slog det mig i samma veva att jag ju då faktiskt _måste_ rulla upp en fet innan jag förtär min middagsmat. Tja, ni känner ju till detta; men för att genomföra detta sista moment - hindret mellan mig och middagsmaten - behövs ett HELT FULLGOTT porr-klipp att kika på medan jag virkar - men inte vilket som helts - utan ett som uppfyller alla konstens regler, vilka man kommer underfund med på doset men aldrig annars.

Edit: Läser igenom själv och fattar knappt ett jota. Poängen är att jag fortfarande sitter och letar porr, jag har inte lagat eller ätit middag ännu, och jag har framförallt _INTE_ virkat - på tal om det du är inne på i ditt inlägg där, att man aldrig någonsin lär sig

Ha en fin Lördag och var försiktiga!
Verkar vara någon slags grej, att man blir kåt och ska tjackrunka i 36 timmar. Min balle har gömt sig, kisset rinner i en hastighet av ca 1 droppe per sekund. Är absolut inte kåtare än när jag är nykter, är typ sexgalen när jag är nykter. Kanske blir omvänd effekt då?
xD
Citera
2014-09-14, 08:03
Medlem
Komyteas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boonting
Ska resa och åka flyg, kommer vara utomlands i 3 dagar och vill få med mig 3 st bomber. Hur gör jag det på smidigast sätt? Jag kommer resa med en ryggsäck.
Kondom -> rumpa.
I fickan helt casual, kanske ingen sniffare. Den dagen, känns som det sällan är det.
dubbla/trippla vakuumpåsar som du smörjer in med choklad. Då kanske sniffhunden blir förgiftad och dör. Då kan du fråga polisen sen om det var värt det? Att låta hunden dö. Liksom vänd allt på honom.

Varför har ingen kommit med chokladidén?

Älskar hundar, de blir säkert bara glada att slippa umgås med polis heela tiden,

For reals, blir väl knappast luktsäkrare än vakuum.

Kanske om du lägger vakuumpåsarna i en solid klump av bly, gärna någon dm tjock. Där kommer inte doftmolekylerna kunna sippra igenom, har svårt att tro det, är väl en av de tätaste materialen. Vakuum. Annars inte alls imo. För nojjigt.
Fast med en så liten mängd lär det knappast bli knaos.

säg att farmor gav dig dem för du var flygrädd och säg att det är milt ångestdämpande och hoppas på deras förståelse. Du är trots allt påväg till Afrika för att hjälpa döende.
Fler dör ju längre dom håller fast dig samt att resan blir omöjlig utan farmors huskur.
Så gråter du lite också inte för att du torskat, utan för de stackars barnen, ett ynkligt gråt.. Få polisen att må piss och säg att dom just dödat 3 oskyldiga barn för att dom höll kvar dig för din farmors flygrädslemedicin

Klä dig som en kristen kille påväg på en välgörenhetsgrej. Försäkra polisen att för varje sekund dom håller kvar dig så blir lilla lisa sjukare och sjukare, hon behöver din hjälp men du kan inte flyga utan farmors hemmakur som hon rullar in i lite papper då hon är mer av en bombande än snortande farmor. . Wow, är full av geni ikväll. failproof 110%
Hur jag än vrider och vänder på mitt svar så ser jag inte hur du kan misslyckas.

extremt retarderade skämt åsido, det är liksom vakuum maskin som gäller om man vill vara doftfri, men en hund känner säkert av det också, kanske inte när det är nyvakuumerat, men e fter ett par timmar/dag kommer hundarna snappa upp det dirr. Ju fler lager, ju tätare! Sjukt va??
Senast redigerad av Komytea 2014-09-14 kl. 08:34.
Citera
2014-09-14, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clitcommander
3. Varför satt jag i en busskur klockan kvart i 5 och snackade med polarn om adrenaline och anatomi? Och hur kommer det sig att vi lyckades få fram svar på allt vi ville veta? Frågor som vi aldrig ens hade tänkt på löste vi i princip? Är amfetamin ett dopningsmedel för matematiker och forskare?

http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Erd%C5%91s

Paul var känd för att bruka amfetamin dagligen i många, många år. Han hävdade att han var långt mycket mer effektiv under påverkan än utan, så inte är det helt och hållet självbedrägeri när man ibland formulerar klockrena lösningar på problem som annars hade tagit flera timmar att knäcka.

Resten av dina frågor finns det svar på överallt om du bara googlar på vad för effekter amfetamin har, du kan ju börja med den här tråden eller erowid.
Citera
2014-09-14, 13:28
Medlem
sandra92s avatar
Är de vanligt att man somnar när man skjuter tjack eller påvisar de bara för stor dos?
Skjöt på min vän och hon bara somna.
Citera
2014-09-14, 13:35
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
Är de vanligt att man somnar när man skjuter tjack eller påvisar de bara för stor dos?

Ja, för stor dos
Citera
2014-09-14, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Komytea
Kondom -> rumpa.
I fickan helt casual, kanske ingen sniffare. Den dagen, känns som det sällan är det.
dubbla/trippla vakuumpåsar som du smörjer in med choklad. Då kanske sniffhunden blir förgiftad och dör. Då kan du fråga polisen sen om det var värt det? Att låta hunden dö. Liksom vänd allt på honom.

Varför har ingen kommit med chokladidén?

Älskar hundar, de blir säkert bara glada att slippa umgås med polis heela tiden,

For reals, blir väl knappast luktsäkrare än vakuum.

Kanske om du lägger vakuumpåsarna i en solid klump av bly, gärna någon dm tjock. Där kommer inte doftmolekylerna kunna sippra igenom, har svårt att tro det, är väl en av de tätaste materialen. Vakuum. Annars inte alls imo. För nojjigt.
Fast med en så liten mängd lär det knappast bli knaos.

säg att farmor gav dig dem för du var flygrädd och säg att det är milt ångestdämpande och hoppas på deras förståelse. Du är trots allt påväg till Afrika för att hjälpa döende.
Fler dör ju längre dom håller fast dig samt att resan blir omöjlig utan farmors huskur.
Så gråter du lite också inte för att du torskat, utan för de stackars barnen, ett ynkligt gråt.. Få polisen att må piss och säg att dom just dödat 3 oskyldiga barn för att dom höll kvar dig för din farmors flygrädslemedicin

Klä dig som en kristen kille påväg på en välgörenhetsgrej. Försäkra polisen att för varje sekund dom håller kvar dig så blir lilla lisa sjukare och sjukare, hon behöver din hjälp men du kan inte flyga utan farmors hemmakur som hon rullar in i lite papper då hon är mer av en bombande än snortande farmor. . Wow, är full av geni ikväll. failproof 110%
Hur jag än vrider och vänder på mitt svar så ser jag inte hur du kan misslyckas.

extremt retarderade skämt åsido, det är liksom vakuum maskin som gäller om man vill vara doftfri, men en hund känner säkert av det också, kanske inte när det är nyvakuumerat, men e fter ett par timmar/dag kommer hundarna snappa upp det dirr. Ju fler lager, ju tätare! Sjukt va??
Tack för alla underbara tips =,)

Men jag har flygit många gånger från arlanda men aldrig sett några hundar, kan jag bara inte lägga 3 bomber i fickan när jag åker? Och om det finns hundar kan jag gå tillbaka och slänga dem i papperskorgen typ.
Citera
2014-09-14, 23:20
Medlem
Newbie2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92

Ja om hon somna strax efter du satte den på henne så lär hon ha fått för mycket.

Jag själv gör alltid så att jag väger min dos samt även testar kvalitén om jag fått något nytt.

Då får man ingen överdos! Sen ska det ju tänkas på vilken tolerans man har..
Citera
2014-09-14, 23:45
Medlem
Tjenare!

har varit på i 4 dagar, ingen stor mängd och senast jag tog var flera månader sen.
Jag har inget hemma att somna på förutom hasch och haldol 1mg 2st och jag har aldrig tagit haldol förut men en vän sa de kanske skulle hjälpa.
Och nu till min fråga, är de farligt med amfetamin haldol och kommer de ens hjälpa mig somna?

ställde frågan igår i en annan tråd men fick inget svar så har inte vågat ta dom än.
Senast redigerad av soolan 2014-09-14 kl. 23:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in