Citat:
Ursprungligen postat av
Kafe
Tycker att sub av någon outgrundlig anledning går hand i hand med tjackavtändningar. Släng in röka på det så blir landningen till och med helt fantastisk.
Har aldrig testat metadon i det syftet men ser inte varför det skulle vara sämre. Men det tar längre tid innan metadonet gör sitt samt är svårare att dosera rätt.
Själv har jag en fundering. För mig har jag alltid haft xanor för att somna på efter man intagit tjack. Vad är era erfarenheter och tycker ni det är skillnad ex xanor och stilnoct/imovane? Testade även prometazin som funkade bra. Vad använder ni för att sova på? Uppskattar gärna en motivering!
Tycker det är skönare att komma ner på alpra, just för att den sitter i längre och gör en väldigt avslappnad. Men det är förutsatt att man tar den kanske ett par timmar innan sänggående för bäst effekt.
Ska man somna snabbt så tycker jag stilnoct funkar bättre, dock är ju risken att man inte hinner somna om man tagit stor mänga tjack eller väldigt tätt inpå stilnocten.
Beror lite på hur jag mår efter tjacket, är jag fortfarande lite spänd, stissig eller så i kroppen så tycker jag alpra är mycket bättre för att få hela kroppen att slappna av