Flashback bygger pepparkakshus!
2018-09-01, 06:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Siktarn
Kratom lindrar ATn oerhört!!!! Varför sa ingen det till mig när jag frågade
Stackare! Du som skulle sluta slå i dig tjack och allt.

Välkommen tillbaka!
Citera
2018-09-01, 06:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vaniljfudge
Har lite funderingar kring "tjack käken". Upplever ni att olika tjack ger olika mycket tjack käke?

T ex i början när jag använde tjack hade jag ganska lite problem med själva käken, hade väl en del problem med att jag slickade mig runt munnen mycket.
Under kanske ett halvår så använde jag enbart tjack från en och samma batch, detta var väldigt potent och jag hade i princip inga problem med käken eller att jag slickade mig runt munnen. Detta är kanske 4 år sedan.

Har nu börjat använda lite tjack igen och det känns iallafall som att jag inte riktigt har koll på käken. Har kvalitén, amfetamin sorterna och vad det är bankat med någon inverkan på käken?

Puss
Centralstimulerande droger tenderar att inducera tandgnissling/käkspänningar hos vissa individer. Det verkar bland annat vara bundet till stress och koncentration - tjack i ett nötskal, med andra ord. En del påstår att det hjälper att att äta magnesiumtillskott när man tar tjack. Vilket jag inte förstår eftersom spänningarna startar redan vid första dosen. Fast, placebo eller inte - fungerar det så fungerar det.

Gnisslar tänderna oftare när jag är nykter faktiskt - minns inte senast jag gjorde det på tjack. Det är en undermedveten process. När du väl går på tjack och blir medveten kan du prova att massera käkmusklerna lite. Tuggummi kan fungera och hjälper även salivproduktionen. Annars vet jag inte hur du löser detta långsiktigt.

Må väl - tyvärr får du ingen puss. Jag har inte borstat tänderna på ett år.
Citera
2018-09-01, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvettigMumin
Stackare! Du som skulle sluta slå i dig tjack och allt.

Välkommen tillbaka!
Har inte sen den 17e gjort detta. Kratom tog bort alla äckliga känslor sen dess
Citera
2018-09-01, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvettigMumin
Centralstimulerande droger tenderar att inducera tandgnissling/käkspänningar hos vissa individer. Det verkar bland annat vara bundet till stress och koncentration - tjack i ett nötskal, med andra ord. En del påstår att det hjälper att att äta magnesiumtillskott när man tar tjack. Vilket jag inte förstår eftersom spänningarna startar redan vid första dosen. Fast, placebo eller inte - fungerar det så fungerar det.

Gnisslar tänderna oftare när jag är nykter faktiskt - minns inte senast jag gjorde det på tjack. Det är en undermedveten process. När du väl går på tjack och blir medveten kan du prova att massera käkmusklerna lite. Tuggummi kan fungera och hjälper även salivproduktionen. Annars vet jag inte hur du löser detta långsiktigt.

Må väl - tyvärr får du ingen puss. Jag har inte borstat tänderna på ett år.
Tror det har mycket med energi att göra.. Äter man mycket så får man nog inte detta? Fysiken kommer inte ihåg exakt vad det berodde på men magnesium skulle vara asbra att äta för detta tydligen.

Effekten har aldrig hänt mig, bara med kaffe och starkare koffein drycker när jag var smalare!
Citera
2018-09-02, 17:03
Medlem
Orangoutans avatar
Så jag micrade tjack, är det paj nu?

Vet inte om det är toleransen som ökat, noja eller om det är amfetaminet som har fallit samman. Men det känns onekligen som att det är mindre potent.

Körde ett tunt lager halvkletig amfetamin (~2g) i micron 3 gånger i: 20, 15 och 10 sekunder.
Citera
2018-09-02, 17:04
Medlem
Denoms avatar
Ja det tappar potensen rejält i micron.
Citera
2018-09-02, 22:33
Citat:
Ursprungligen postat av Orangoutan
Vet inte om det är toleransen som ökat, noja eller om det är amfetaminet som har fallit samman. Men det känns onekligen som att det är mindre potent.

Körde ett tunt lager halvkletig amfetamin (~2g) i micron 3 gånger i: 20, 15 och 10 sekunder.

Wow. Du hade det i micron alldeles för länge..

Antar att det endast var tjacket och inte tjack i en lösning? Vet folk som brukar micra sin lösning 3-5 sekunder så det löser upp sig bättre.
Citera
2018-09-03, 10:18
Medlem
Orangoutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Wow. Du hade det i micron alldeles för länge..

Antar att det endast var tjacket och inte tjack i en lösning? Vet folk som brukar micra sin lösning 3-5 sekunder så det löser upp sig bättre.
Tänkte i min enfald att då termisk nedbrytning inträffar först vid ~300C så borde det vara säkert. Men har nu förståt att det kan bli extremt varmt i korta stunder.
Citera
2018-09-03, 10:18
Medlem
zrtxs avatar
Har både sub och metadon till hands hemma och är påväg ner från ett tjackrace.

Vilken av alternativen tror ni är skönast att landa på? =)
Citera
2018-09-03, 17:05
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Har både sub och metadon till hands hemma och är påväg ner från ett tjackrace.

Vilken av alternativen tror ni är skönast att landa på? =)

Tycker att sub av någon outgrundlig anledning går hand i hand med tjackavtändningar. Släng in röka på det så blir landningen till och med helt fantastisk.

Har aldrig testat metadon i det syftet men ser inte varför det skulle vara sämre. Men det tar längre tid innan metadonet gör sitt samt är svårare att dosera rätt.

Själv har jag en fundering. För mig har jag alltid haft xanor för att somna på efter man intagit tjack. Vad är era erfarenheter och tycker ni det är skillnad ex xanor och stilnoct/imovane? Testade även prometazin som funkade bra. Vad använder ni för att sova på? Uppskattar gärna en motivering!
Citera
2018-09-03, 19:27
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafe
Tycker att sub av någon outgrundlig anledning går hand i hand med tjackavtändningar. Släng in röka på det så blir landningen till och med helt fantastisk.

Har aldrig testat metadon i det syftet men ser inte varför det skulle vara sämre. Men det tar längre tid innan metadonet gör sitt samt är svårare att dosera rätt.

Själv har jag en fundering. För mig har jag alltid haft xanor för att somna på efter man intagit tjack. Vad är era erfarenheter och tycker ni det är skillnad ex xanor och stilnoct/imovane? Testade även prometazin som funkade bra. Vad använder ni för att sova på? Uppskattar gärna en motivering!

Tycker det är skönare att komma ner på alpra, just för att den sitter i längre och gör en väldigt avslappnad. Men det är förutsatt att man tar den kanske ett par timmar innan sänggående för bäst effekt.

Ska man somna snabbt så tycker jag stilnoct funkar bättre, dock är ju risken att man inte hinner somna om man tagit stor mänga tjack eller väldigt tätt inpå stilnocten.

Beror lite på hur jag mår efter tjacket, är jag fortfarande lite spänd, stissig eller så i kroppen så tycker jag alpra är mycket bättre för att få hela kroppen att slappna av
Citera
2018-09-03, 19:44
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Tycker det är skönare att komma ner på alpra, just för att den sitter i längre och gör en väldigt avslappnad. Men det är förutsatt att man tar den kanske ett par timmar innan sänggående för bäst effekt.

Ska man somna snabbt så tycker jag stilnoct funkar bättre, dock är ju risken att man inte hinner somna om man tagit stor mänga tjack eller väldigt tätt inpå stilnocten.

Beror lite på hur jag mår efter tjacket, är jag fortfarande lite spänd, stissig eller så i kroppen så tycker jag alpra är mycket bättre för att få hela kroppen att slappna av

Håller med om att alpra är ett bättre och skönare alternativ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in