2017-09-15, 15:53
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av broken.dreamz
Jag kan ju eventuellt dra en snok vid 22-23 tiden. Men inte senare, då slutar det att jag inte kan somna framåt morgonen och det slutar aldrig bra när jag kör mer än en kväll.

Men hade helst dragit näsa hela kvällen om det inte vore för att jag är irriterad i näsan så tänkte skona den ikväll.

Du känner dig själv bäst. Jag hade inte stannat vid en näsa hur ärligt jag än hade planerat att göra det. Därför köper jag aldrig mer än ett g om gången, när jag får det där jävla suget, för att vara säker på att kunna sova innan måndag.

Hur vanligt har det blivit med RC-bankat tjo? Tänkte att om man får för sig att lyxa till det med IV någon gång så vore det ju skittråkigt att injicera en gubbe för att upptäcka att halva grammet var någon mycket dospotent psykos-RC.
Citera
2017-09-15, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
Du känner dig själv bäst. Jag hade inte stannat vid en näsa hur ärligt jag än hade planerat att göra det. Därför köper jag aldrig mer än ett g om gången, när jag får det där jävla suget, för att vara säker på att kunna sova innan måndag.

Hur vanligt har det blivit med RC-bankat tjo? Tänkte att om man får för sig att lyxa till det med IV någon gång så vore det ju skittråkigt att injicera en gubbe för att upptäcka att halva grammet var någon mycket dospotent psykos-RC.
Nej, det där med att stanna vid en viss mängd skiter sig oftast. Kör oftast tills det är slut, brukar köpa en 5a och dra i mig 2-3 själv å bjuda resten..
Citera
2017-09-20, 01:03
Medlem
Phobiazis avatar
Tja. Brukade vara köra på helger men nu har jag gått hårt på tjack och rc-stims nästan dagligen i 5månader. Har försökt sluta, men inga intressen är roliga, tide går långsamt och jag tappar koncentration lätt, jag står aldrig ut, köper mer istället. När blir kropp o hjärna normal igen? Vet att det är individuellt, men erfarenhet och en generell tidsuppfattning vore uppskattat!

Hoppas jag frågor i rätt tråd, ber om ursäkt annars! Ha det fint alla, stay safe x)
Citera
2017-09-20, 01:27
Medlem
Bertil85s avatar
Hitta på något. Kan inte ge mer råd än så.

Någon gång vänder det och du kan se tillbaka på dina knarkminnen.
Citera
2017-09-20, 02:19
Medlem
Zigarettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Tja. Brukade vara köra på helger men nu har jag gått hårt på tjack och rc-stims nästan dagligen i 5månader. Har försökt sluta, men inga intressen är roliga, tide går långsamt och jag tappar koncentration lätt, jag står aldrig ut, köper mer istället. När blir kropp o hjärna normal igen? Vet att det är individuellt, men erfarenhet och en generell tidsuppfattning vore uppskattat!

Hoppas jag frågor i rätt tråd, ber om ursäkt annars! Ha det fint alla, stay safe x)

För mig tar det ungefär 5-7 dagar att bli helt normal igen, men jag känner inte den där utmattningskänslan/tröttheten efter ungefär 4 dagar.
Det viktiga i processen att bli ren är att vara aktiv så mycket man kan, och att ta sig upp vid en och samma tid varje morgon, då tröttheten är värst när man precis har vaknat.

Har även märkt att om man känner sig utmattad framåt lunch eller eftermiddagen så hjälper det mycket mer än vad man tror med en 20-30minuters tupplur

Jag sov i snitt 10 timmar per dygn när jag lade av, exakt hur många dagar är svårt att säga men anledningen till sömnen var inte bara utmattningskänslan utan på grund av bristande intresse för någonting precis som du beskriver, enda som kändes meningsfullt var att gå till jobbet.

Det där med att tiden går segt och att du har koncentrationssvårigheter låter mer som att det sitter i huvudet, ju mer du sitter och tänker på hur sakta tiden går desto längre känns en sekund.
Glöm klockan och tiden, jävla påhitt ändå.

Har du mer specifika frågor så är det bara fråga på.

EDIT: Om man inte dricker kaffe vanligtvis så tycker i allafall jag att det hjälper just på morgonen för att motivera sig själv.
Citera
2017-09-20, 03:05
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zigaretten
För mig tar det ungefär 5-7 dagar att bli helt normal igen, men jag känner inte den där utmattningskänslan/tröttheten efter ungefär 4 dagar.
Det viktiga i processen att bli ren är att vara aktiv så mycket man kan, och att ta sig upp vid en och samma tid varje morgon, då tröttheten är värst när man precis har vaknat.

Har även märkt att om man känner sig utmattad framåt lunch eller eftermiddagen så hjälper det mycket mer än vad man tror med en 20-30minuters tupplur

Jag sov i snitt 10 timmar per dygn när jag lade av, exakt hur många dagar är svårt att säga men anledningen till sömnen var inte bara utmattningskänslan utan på grund av bristande intresse för någonting precis som du beskriver, enda som kändes meningsfullt var att gå till jobbet.

Det där med att tiden går segt och att du har koncentrationssvårigheter låter mer som att det sitter i huvudet, ju mer du sitter och tänker på hur sakta tiden går desto längre känns en sekund.
Glöm klockan och tiden, jävla påhitt ändå.

Har du mer specifika frågor så är det bara fråga på.

EDIT: Om man inte dricker kaffe vanligtvis så tycker i allafall jag att det hjälper just på morgonen för att motivera sig själv.

Tack för ett svar, mycket bra tips där som jag kan använda mig av!
Sömn försöker jag ta mig upp och lägga mig samma tid varje dag, jag har dock alltid haft svårt att sova så fungerar inte alltid, men jag försöker åtminstone!

Det har du nog rätt i, psyket kan ju ställa till med mycket.
Ska försöka att inte tänka på det så mycket!

Mer frågor..hm.. Cravings att dra upp något i snoken, hur länge varar den känslan? Om du nu körde mycket nasalt. x)
Citera
2017-09-20, 10:25
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:

Vill du sluta med drogerna kan du få råd och tips genom en tråd i (FB) Drogrehabilitering .
Citera
2017-09-21, 12:34
Medlem
Citat:
För mig hade det nog gått men varit på gränsen till påfyllningsdax. Men eftersom du ska dricka alkohol till räknar jag med att du kommer att ha lugna nerver. I annat fall kan du ju skruva upp alkoholintaget på slutet.

När jag ändå är lite inne på det: Alkohol är fan grymt underskattat att landa på, det är alltid benso hit och benso dit. Då föredrar jag att dricka en kvarting lite snabbt.
Håller med till 100%. När man varit igång hela natten och man börjar känna sig så där olustig och skum fram på morgonkvisten så sviker aldrig ölen. En pissig Sofiero är guld värd vid sådana tillfällen. Jag tycker att effekten kan vara fullt jämförbar med en stess 10:a. Tekniken är att dra i sig ölen på ca 10 minuter eller snabbare. Effekten är dessutom näst intill omedelbar. Men man måste sedan ha fler burkar som man kan sippa på för nojjorna kommer tillbaka ganska snabbt. Men har man ett gäng kalla biror så har i alla fall jag lärt mig att styra in ruset på en mjuk och behaglig nerflygning. Stess funkar bra om man inte är tolerant, men varför gå över ån för vatten när hela bolaget är fullt av ångestdämpande.
Bästa ruset om man är på krogen tycker jag man får när man först supit ner sig så man börjar bli lite småseg. Då drar man i sig en hyfsad dos, tillsammans med 2mg Xanor. Då har man full koll på allt. Dosen håller humöret på god vigör samtidigt som xanoren lockar fram djungeldjuret i en...

Att enbart vara laddad på tjack om man är ute och skall ha skoj är ju totalt jävla värdelöst. Slutar bara att man står och trycker i ett mörkt hörn på krogen och glor på alla andra. Fast man mår bra. Men att må bra skjuter ingen hare! Men med ett par xanor på det så mår man både bra samtidigt som folk inte mistar en för en inventarie.
Enbart tjack kan jag köra på om jag sitter hemma i soffan och katalogpundar med någon Kjell&kompany eller nån Clas Ohlson katalog. Men i sociala sammanhang, så lyder formeln: Sex burkar starkpiss, en stadig näbbgädda och 2mg Xanor.
Citera
2017-09-21, 20:26
Medlem
pojkhelvetes avatar
Om man ska ta amfetamin för första gången bör man ha en kvinna vid sin sida, det märkte jag.
Citera
2017-09-23, 10:24
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
När jag ändå är lite inne på det: Alkohol är fan grymt underskattat att landa på, det är alltid benso hit och benso dit. Då föredrar jag att dricka en kvarting lite snabbt.

Ja, det hjälper mycket bra, faktiskt; problemet för mig är att jag blir väldigt dålig efter både alkohol och tjack i sig, och vakna upp efter ett race och samtidigt ha en jävla baksmälla är inget vidare. Drog i mig en kvarting Explorer en gång efter en trevlig kväll, tog bort det mesta och jag kunde sova men när jag vaknade kändes det som att döden flåsade mig i nacken, därför föredrar jag bens. 4-5 öl, och mycket vatten, däremot är inte fy skam! Tyvärr får man, eller i alla fall jag och många jag känner, springa på toan så mycket när avtändningen är igång

Citat:
Ursprungligen postat av ibex1
Håller med till 100%. När man varit igång hela natten och man börjar känna sig så där olustig och skum fram på morgonkvisten så sviker aldrig ölen. En pissig Sofiero är guld värd vid sådana tillfällen. Jag tycker att effekten kan vara fullt jämförbar med en stess 10:a. Tekniken är att dra i sig ölen på ca 10 minuter eller snabbare. Effekten är dessutom näst intill omedelbar. Men man måste sedan ha fler burkar som man kan sippa på för nojjorna kommer tillbaka ganska snabbt. Men har man ett gäng kalla biror så har i alla fall jag lärt mig att styra in ruset på en mjuk och behaglig nerflygning. Stess funkar bra om man inte är tolerant, men varför gå över ån för vatten när hela bolaget är fullt av ångestdämpande.
Bästa ruset om man är på krogen tycker jag man får när man först supit ner sig så man börjar bli lite småseg. Då drar man i sig en hyfsad dos, tillsammans med 2mg Xanor. Då har man full koll på allt. Dosen håller humöret på god vigör samtidigt som xanoren lockar fram djungeldjuret i en...

Att enbart vara laddad på tjack om man är ute och skall ha skoj är ju totalt jävla värdelöst. Slutar bara att man står och trycker i ett mörkt hörn på krogen och glor på alla andra. Fast man mår bra. Men att må bra skjuter ingen hare! Men med ett par xanor på det så mår man både bra samtidigt som folk inte mistar en för en inventarie.
Enbart tjack kan jag köra på om jag sitter hemma i soffan och katalogpundar med någon Kjell&kompany eller nån Clas Ohlson katalog. Men i sociala sammanhang, så lyder formeln: Sex burkar starkpiss, en stadig näbbgädda och 2mg Xanor.

Det fetade: jag själv kan knappt ta tjack utan benso längre. Hypokondriker så det spelar nog in. Men en låg dos (så det inte dämpar det sköna) klonazepam eller alprazolam är finfint med dos tycker jag.

Citat:
Ursprungligen postat av pojkhelvete
Om man ska ta amfetamin för första gången bör man ha en kvinna vid sin sida, det märkte jag.

Ja, man blir ju mer än lovligt kåt!
Senast redigerad av Punkliv 2017-09-23 kl. 10:27.
Citera
2017-09-24, 20:39
Medlem
Citat:

Mer frågor..hm.. Cravings att dra upp något i snoken, hur länge varar den känslan? Om du nu körde mycket nasalt. x)

Det är nog väldigt individuellt, köp nässpray, typ mentol nånting, kan lindra suget rätt bra
Citera
2017-09-25, 07:58
Medlem
Lost1nwonderlands avatar
Vad är det som gör att det är sån otrolig skillnad på tjack och tjack?

Ett exempel
Tjack nummer 1: blir extremt jävla speedad, munnnen går i ett och kan inte hålla käft en endaste sekund, brukar även få kraftiga tix i hela kroppen på detta. Blir extremt impulsiv och tappar omdömet. Någon paranoia är det inte att tala om, iallafall inte under det första dygnet. Avtändningen är oftast vedervärdig.

Tjack nummer 2:
Blir tystlåten, nästintill apatisk, oftast paranoid. Alltså får jag extremt hög impulskontroll. Kan sitta och snöa in på att göra någonting kreativt hur länge som helst, och resultatet blir extremt bra! (någonting jag absolut jnte kunnat göra på tjack nummer 1)
Någon nämnvärd avtändning är det inte heller tal om.

Jag föredrar helt klart tjack nummer 1!.

En teori jag har är att 1:an är en smutsig meta/levo blandning medans 2:an är väldigt rent, dex dominerat amfetamin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in