Flashback bygger pepparkakshus!
2017-09-10, 20:08
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RyanBrosling
Hej allesamman,

träffa kranen igår (han var ganska fläng), så kanske därför jag fick för lite av vad jag skulle egentligen vara. 2g amfetamin.

Bild : https://ibb.co/m8V0Mv

UPPskattar era UPPfattningar

mvh

Svårt att säga men ser mer ut som 1g än 2g.
Citera
2017-09-11, 03:39
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Hej allesamman,

träffa kranen igår (han var ganska fläng), så kanske därför jag fick för lite av vad jag skulle egentligen vara. 2g amfetamin.

mvh

Ser ut som att det är en del klumpar/stenar i? Jag gissar på 1-1.5g. närmare 1.5g än 1g, är min gissning.

Köp en våg, jag gick till närmaste myway. Pröjsa 200kr och har funkat utmärkt i flera år, underlättar så när man köper av ny kran.
Citera
2017-09-12, 11:38
Medlem
Vaknade upp snorig som fan idag, något lätt hosta men ingen feber. Förkyld dvs, läste här i tråden att någon hade testat och blivit bättre dagen efter.
Så bestämde mig att testa hans lösning. Tog det oralt, då jag inte vill irritera snoken något mer än nödvändigt.
Några timmar senare sitter jag här. Helt symtomfri, varken rinnig näsa eller rethosta.
Tar mindre doser, då jag använder det som självmedicinering för min ADHD. (Nekad av staten) Inte ute efter ruset utan kunna organisera upp mitt arbete. Vilket är mycket "hjärngympa" arbete.
Jag undrar om det är någon som har erfarenhet inom ämnet.
Kommer jag må sämre imorgon? Förkylningsmässigt dvs.
Självklart får man AT. Detta vet jag redan om.
Återkommer med ett meddelande i senare skede hur jag mår.
Någon som har liknande erfarenheter?

Ha det bäst!
Citera
2017-09-12, 13:02
Medlem
szabos avatar
Citat:
Hej allesamman,

mvh
Min UPPskattning är minst 1g i alla fall, 1,5-2?
Citera
2017-09-12, 17:27
Medlem
Amfetamin och alkhol, yay or nay? Själv kan jag tycka att det är en rätt skön kombination, förutsatt att alkoholintaget hålls på en måttlig nivå. Tycker att alkoholen gör amfetaminruset något "mjukare". Jag har ganska lätt för att få ångest av uppåt droger men upplever att alkoholen tar bort denna ångest. Dessutom bidrar alkoholen med sederande effekter vilket jag tycker är skönt då jag alltid tar amfetamin i min ensamhet och vill helst slippa den speediga känslan. Det jag är ute efter när jag tar amfetamin är att bli pigg och på bättre humör samtidigt som jag blir lite smått avslappnad. Tycker att alkohol underlättar detta. Små doser benzo lär funka det med. Vad tycker ni andra?
Citera
2017-09-12, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ultra24
Tack för era svar.

Värt att nämna är ju att jag dricker det, dragit sönder näsa helt den senaste tiden så tänkte låta den vila lita. Behövs det "mer" när man dricker det eller är det samma "rus per mängd" ändå?
Behövs inte jättemycket mer. Enligt wikipedia ligger biotillgängligheten för amfetamin om det tas oralt på 75-100%. Vet dock inte om detta stämmer. Om det stämmer skulle det innebära att oraltintag har samma biotillgänglighet som nästaltintag. Känns som att det står olika på olika webbsidor. Personligen tycker jag att amfetamin tas upp rätt bra oralt. Man får ju inte den där "kicken" som man får om man snortar eller skjuter det men ruset i säg upplevs mer mjukt och varar längre, vilket jag uppskattar då jag har en tendens att återdosera väldigt ofta om jag snortar amfetaminet. Tar numera alltid mitt tjack oralt. Amfetamin är ju egentligen ägnat år oraltintag så drick på du!
Citera
2017-09-14, 03:33
Medlem
Kommer ett 4mg intag utav alpra (utan tolerans) kring kl 01 inatt att sevärt förminska effekten av att ta tjo imorgon vid 11-tiden? Kommer det att behövas ta mycket mer tjo än vad som hade behövts ifall jag inte tagit nån alpra?

Tjoet ska inte tas för att gå lös på galej, utan en mindre dos på en arbetsplats.

Saknar tolerans för bägge substanserna, även om min naturliga toleranströskel för benso verkar vara fruktansvärt hög.
Citera
2017-09-14, 04:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeQuiet.
Kommer ett 4mg intag utav alpra (utan tolerans) kring kl 01 inatt att sevärt förminska effekten av att ta tjo imorgon vid 11-tiden? Kommer det att behövas ta mycket mer tjo än vad som hade behövts ifall jag inte tagit nån alpra?

Tjoet ska inte tas för att gå lös på galej, utan en mindre dos på en arbetsplats.

Saknar tolerans för bägge substanserna, även om min naturliga toleranströskel för benso verkar vara fruktansvärt hög.
edit:
Jag vet ju att folk brukar bland benzo och tjo, men då brukar det handla om lägre doser benzo och högre doser tjo.
Citera
2017-09-15, 03:11
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeQuiet.

Av ren nyfikenhet måste jag fråga varför du tänker blanda benso och tjack? Är det inte bättre att spara tills du ska landa eller om du blir nojig?

Jag skulle gissa på att det förstör tjackruset en aning, har dock ingen större koll då jag personligen endast blandar dom substanserna tillsammans när det är dags att sova.
Citera
2017-09-15, 14:30
Medlem
Jag har festat på tjack sporadiskt i många år, 9/10 ggr har jag snortat. Har jag bombat så har jag kombinerat många bomber i kombo med linor.

Idag vill jag inte bli sådär vrålpåtänd som jag brukar bli och glömma bort tid, rum och förpliktelser.

Min tanke är att ta en bomb på 0.3-0.4 runt 19 tiden. För att vara lite extra skärpt, social och må fint.

Men till frågan, tror ni jag står mig på denna bomben till runt 03 utan att det börjar dala och man känner sig sådär hopplös och trög som när tjacket börjar gå ur?

Kommer kombinera med alkohol.
Citera
2017-09-15, 14:56
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av broken.dreamz
Jag har festat på tjack sporadiskt i många år, 9/10 ggr har jag snortat. Har jag bombat så har jag kombinerat många bomber i kombo med linor.

Idag vill jag inte bli sådär vrålpåtänd som jag brukar bli och glömma bort tid, rum och förpliktelser.

Min tanke är att ta en bomb på 0.3-0.4 runt 19 tiden. För att vara lite extra skärpt, social och må fint.

Men till frågan, tror ni jag står mig på denna bomben till runt 03 utan att det börjar dala och man känner sig sådär hopplös och trög som när tjacket börjar gå ur?

Kommer kombinera med alkohol.

För mig hade det nog gått men varit på gränsen till påfyllningsdax. Men eftersom du ska dricka alkohol till räknar jag med att du kommer att ha lugna nerver. I annat fall kan du ju skruva upp alkoholintaget på slutet.

När jag ändå är lite inne på det: Alkohol är fan grymt underskattat att landa på, det är alltid benso hit och benso dit. Då föredrar jag att dricka en kvarting lite snabbt.
Citera
2017-09-15, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
För mig hade det nog gått men varit på gränsen till påfyllningsdax. Men eftersom du ska dricka alkohol till räknar jag med att du kommer att ha lugna nerver. I annat fall kan du ju skruva upp alkoholintaget på slutet.

När jag ändå är lite inne på det: Alkohol är fan grymt underskattat att landa på, det är alltid benso hit och benso dit. Då föredrar jag att dricka en kvarting lite snabbt.
Jag kan ju eventuellt dra en snok vid 22-23 tiden. Men inte senare, då slutar det att jag inte kan somna framåt morgonen och det slutar aldrig bra när jag kör mer än en kväll.

Men hade helst dragit näsa hela kvällen om det inte vore för att jag är irriterad i näsan så tänkte skona den ikväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in